VW Passat B4 седан,1.8 моноинжекцион 94г. бензинова помпа

Техническа и сервизна информация за Passat
radich_58
Мнения: 55
Регистриран на: Нед 20 ное 2011 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Бяла река,общ.Първомай

VW Passat B4 седан,1.8 моноинжекцион 94г. бензинова помпа

Мнениеот radich_58 » Пет 18 сеп 2015 13:42


Бензиновата помпа на моя VW PassatB4 седан,1.8 моноинжекцион 94г.отказа да работи.
Молбата ми е да ми посочите какви марки(качествени)бензинови помпи за този модел в момента мога да купя,от къде(адрез,телефон,GSM)? Предварително благодаря.Бъдете живи и здрави. :beer От гр.Първомай съм,обл.Пловдив. GSM-0878-246168

Последна промяна от radich_58 на Съб 19 сеп 2015 13:32, променено общо 1 път.




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13404
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Бнзинова помпа за VW Passat B4 седан,1.8 моноинжекцион 9

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 18 сеп 2015 14:19


От къде,не мога да ти кажа,мога ди кажа да не вземаш Хофер.


radich_58
Мнения: 55
Регистриран на: Нед 20 ное 2011 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Бяла река,общ.Първомай

Re: Бнзинова помпа за VW Passat B4 седан,1.8 моноинжекцион 9

Мнениеот radich_58 » Пет 18 сеп 2015 14:29


Zdravko Zankov написа:От къде,не мога да ти кажа,мога ди кажа да не вземаш Хофер.

OK! Благодаря ти! Жив и здрав да си! :beer


Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: Бнзинова помпа за VW Passat B4 седан,1.8 моноинжекцион 9

Мнениеот mccoy » Съб 19 сеп 2015 1:24


Последната която сложих е "Топран" около 45лв. вече 2г. работи.
Ако си на газ сложи си реле да изключва помпата.


Потребителски аватар
swir4o
Мнения: 321
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
Автомобил: VW Passat Variant Pacific
Двигател: 1.8 ADZ
Местоположение: Plovdiv

Re: Бнзинова помпа за VW Passat B4 седан,1.8 моноинжекцион 9

Мнениеот swir4o » Съб 19 сеп 2015 5:58




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13404
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Бнзинова помпа за VW Passat B4 седан,1.8 моноинжекцион 9

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 19 сеп 2015 10:27


Бих препоръчал колегата да не взема най-евтината на пазара.
Спирането през реле е добра идея.


radich_58
Мнения: 55
Регистриран на: Нед 20 ное 2011 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Бяла река,общ.Първомай

Re: Бнзинова помпа за VW Passat B4 седан,1.8 моноинжекцион 9

Мнениеот radich_58 » Съб 19 сеп 2015 13:30


swir4o написа:Колега, заповядай:
http://www.amavto.com/objects.php?from=0&cid=1&mid=9&modelid=2936&year=1995

Благодаря ти много! Жив и здрав да си! В понеделник ще отида до Пловдив,за да си купя бензинова помпа BOSCH-160лв! :beer


Потребителски аватар
swir4o
Мнения: 321
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
Автомобил: VW Passat Variant Pacific
Двигател: 1.8 ADZ
Местоположение: Plovdiv

Re: Бензинова помпа за VW Passat B4 седан,1.8 моноинжекцион

Мнениеот swir4o » Пон 28 сеп 2015 19:02


И тя ще е от Китай! Дано имаш късмет!!!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бензинова помпа за VW Passat B4 седан,1.8 моноинжекцион

Мнениеот zfa159 » Пон 28 сеп 2015 19:47


За помпите е относително. Някои евтини карат, други не. Хофера не кара, това се знае със сигурност. Аз съм слагал Ера и горе-долу са читави, сега на Пасат-а сложихме някаква за около 100-тина лв ама каква марка беше, не помня със сигурност, Engitech или нещо такова беше, с 1 година гаранця, пък ще видим колко ще изкара.
За релето за помпата - това е нож с две остриета и аз лично не бих препоръчал подобно нещо. Повечето от китайчетата се скапват точно от неработене, защото в случая с моното, можеш да си го палиш направо на газ цяло лято и помпата запича, после решаваш да караш на бензин, подаваш и захранване и тя приключва (в 90% от случаите китайската помпа гори преди предпазителя или се нуждае от почукване, за да тръгне и след това си работи). Има и други причини да не се слага такова реле, ама не е мястото в тази тема да се разискват, доста е писано за това в доста други теми и се свежда до личен избор, защото има и плюсове и минуси.
:beer


Потребителски аватар
swir4o
Мнения: 321
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
Автомобил: VW Passat Variant Pacific
Двигател: 1.8 ADZ
Местоположение: Plovdiv

Re: Бензинова помпа за VW Passat B4 седан,1.8 моноинжекцион

Мнениеот swir4o » Вто 29 сеп 2015 15:11


Поддържам мнението на колега! Никога не съм имал реле на помпата. Работи си винаги. Последната я смених заради лош бензин.Миришеше на всичко друго само не и на бензин. Беше стопил мрежата и бяха залепнали ламелите. Дори и механично не можа да завърти. Всичко е въпрос на късмет. При калпаво гориво няма шанс и скъпа помпа.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Бензинова помпа за VW Passat B4 седан,1.8 моноинжекцион

Мнениеот Iezekil » Вто 29 сеп 2015 22:20


zfa159 написа:За релето за помпата - това е нож с две остриета и аз лично не бих препоръчал подобно нещо. Повечето от китайчетата се скапват точно от неработене, защото в случая с моното, можеш да си го палиш направо на газ цяло лято и помпата запича...

Знам с какво си вадиш хляба,все пак е свързано с коли,макар и не точно с това да се движат или не, и е тотално дошло времето да си смениш мнението по въпроса..Или поне би бил така любезен да споделиш какви негативи имаш.Не напразно на моното се монтира автоматичен ключ бензин/газ.Щото ще я кара цяло лято на газ,ама първо ще смени дюзата...
swir4o написа:... Никога не съм имал реле на помпата. Работи си винаги. Последната я смених заради лош бензин....

Ами това е причината-като работи помпата и върти бензина през двигателния отсек го скапва по-бързо...
Като ще кара на газ-взима си най-евтината,що да се набутва с пари за 2-3 помпи?Или мислите да изкара още 20 години?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Passat B4 седан,1.8 моноинжекцион 94г. бензинова помп

Мнениеот zfa159 » Сря 30 сеп 2015 12:06


Iezekil написа:Знам с какво си вадиш хляба,все пак е свързано с коли,макар и не точно с това да се движат или не, и е тотално дошло времето да си смениш мнението по въпроса.

Колега, съжалявам, че мнението ми по темата не съвпада с твоето, веднага ще си взема поука и ще променя мнението си, щом пак ще цитирам "тотално е дошло времето" всички да започнем да мислим точно като теб... :mhihi :screwy .

Аз че си вадя хляба с неща, свъзани с климатиците на колите, изобщо не значи, че правя само това и също така не значи, че не съм имал сумарно 5 различни монота, 4 от които от VAG групата, всичките на газ, през годините :mhihi . Именно заради това си позволявам да имам собствено мнение по въпроса и ще бъда така добър да го защитя с фактите, довели ме до него.
Причината да не спираш помпата е именно дюзата и горивния регулатор. Когато помпата работи, горивото минава през регулатора и дюзата и остатъчното се връща в резервоара. Когато спреш помпата, горивото спира да циркулира през горивопровода, регулатора и дюзата. Съответно така скъсяваш живота на регулатора и дюзата жестоко, защото една от функциите на бензина, който минава през тях, е да ги охлажда, защото двигателя ги нагрява. Дюзата се охлажда частично и от въздуха, който минава около нея, ама регулатора не. Когато няма бензин, мотора ги нагрява доста, нямат охлаждане и гумените части заминават, в резултат на което не след дълго протича регулатора или дюзата спира да работи. Заради това е хубаво помпата да си работи постоянно, докато двигателя работи и да не се спира, за да може горивото да си циркулира и да охлажда регулатора и дюзата. Дори автоматичен ключ не спасява дюзата и регулатора от прегряването, защото палиш на бензин и след това минаваш на газ, доста преди мотора да е достигнал раб. температура. Резултата е същия - е*аваш майката на уплътненията на регулатора и дюзата, защото нямат охлаждане, докато си караш на газ със спряна помпа след като мотора е загрял. Мембраната на регулатора струва колкото половината цена на евтините помпи, има ли смисъл да си даваш парите за него, вместо за помпа? Според мен не. На 3 от 4-те си коли съм си слагал релета да спират помпата, когато съм на газ и резултлата беше все един и същи - протече регулатора, въпреки че всичките се палеха всеки ден 1-во на бензин и после се минаваше на газ, дори лятото. На 2 от 3-те новите регулатори заминаха за по-малко от година и по-малко от 15 000км, а на 3-тата разкарах релето след като замина регулатора и новия, който сложих, изкара над 100 000км и така си и го продадох, само че помпата си работеше постоянно от както го смених. Мембраните съм ги купувал все от едно и също място т.е. едва ли има разлика в качеството им.
Помпата като изгори, просто не палиш на бензин, а горивния регулатор като се скапе, цялото моно се олива с бензин отвън, тече и по изп. колектор, който е точно под всмукателния и респективно под моното и в общия случай се запалва двигателния отсег ако не се усетиш на време какво се случва под капака. За мен лично, е доста по-добре да сменя една изгоряла помпа, ако въобще изгори заради това, че не съм я спирал, от колкото да си взривя половината кола. По въпроса със стареенето на бензина, това се решава с доливане на 5 или 10Л пресен месечно, което е полезно за помпата и заради съставките в бензина - дори само да си седи без да минава през горивната с-ма, част от тях се изпаряват с времето и става агресивен към гумените части и резултата е описан от колегата - разяжда всичко по пътя си.
Пак ще кажа - не ангажирам никого с мнението си и не ми се влиза в някакъв безсмислен спор, просто казах своето мнение, което няма да променя така или иначе и съображенията си, защото всяко нещо си има и плюсове и минуси и аз мисля, че изброих минусите на това конкретно нещо, пък от там нататък който, както си прецени.

П.п. не случайно Иво газаджията (The Machine), който преди работеше с нас и за разлика от мен, си вадеше хляба с нещата, от които зависи колите да се движат, не слагаше никога релета за горивните помпи на монотата, освен ако клиента изрично не поиска и обяснението му беше същото като цитираното от мен по-горе - прецавка всичко отпред, което се охлажда от бензина и което се нагрява от топлината на двигателя.
Този проблем го имаше преди и при карбураторите - като го направиш на газ и спреш бензина с клапан, карбуратора остава сух, опичат се гарнитурите му и протича като лейка.

Последна промяна от zfa159 на Сря 30 сеп 2015 13:47, променено общо 3 пъти.


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: VW Passat B4 седан,1.8 моноинжекцион 94г. бензинова помп

Мнениеот angel1223 » Сря 30 сеп 2015 13:27


zfa159 написа:Аз че си вадя хляба с неща, свъзани с климатиците на колите, не значи, че правя само това и не значи, че не съм имал 4 монота на газ през годините :mhihi , заради което си позволявам да имам мнение по въпроса и ще бъда така добър да го защитя с факти.
Причината да не спираш помпата е именно дюзата и горивния регулатор. Когато помпата работи, горивото минава през регулатора и дюзата и остатъчното се връща в резервоара. Когато спреш помпата, горивото спира да циркулира през горивопровода, регулатора и дюзата. Съответно така скъсяваш живота на регулатора и дюзата жестоко, защото една от функциите на бензина, който минава през тях, е да ги охлажда, защото двигателя ги нагрява. Дюзата се охлажда частично и от въздуха, който минава около нея, ама регулатора не. Когато няма бензин, мотора ги нагрява доста, нямат охлаждане и гумените части заминават, в резултат на което не след дълго протича регулатора или дюзата спира да работи. Заради това е хубаво помпата да си работи постоянно, докато двигателя работи и да не се спира, за да може горивото да си циркулира и да охлажда регулатора и дюзата. Дори автоматичен ключ не спасява дюзата и регулатора от прегряването, защото палиш на бензин и след това минаваш на газ, доста преди мотора да е достигнал раб. температура. Резултата е същия - е*аваш майката на уплътненията на регулатора и дюзата, защото нямат охлаждане, докато си караш на газ със спряна помпа след като мотора е загрял. Мембраната на регулатора струва колкото половината цена на евтините помпи, има ли смисъл да си даваш парите за него, вместо за помпа? Според мен не. На 3 от 4-те си коли съм си слагал релета да спират помпата, когато съм на газ и резултлата беше все един и същи - протече регулатора, въпреки че всичките се палеха всеки ден 1-во на бензин и после се минаваше на газ, дори лятото. На 2 от 3-те новите регулатори заминаха за по-малко от година и по-малко от 15 000км, а на 3-тата разкарах релето след като замина регулатора и новия, който сложих, изкара над 100 000км и така си и го продадох, само че помпата си работеше постоянно от както го смених. Мембраните съм ги купувал все от едно и също място т.е. едва ли има разлика в качеството им.
Помпата като изгори, просто не палиш на бензин, а горивния регулатор като се скапе, цялото моно се олива с бензин отвън, тече и по изп. колектор, който е точно под всмукателния и респективно под моното и в общия случай се запалва двигателния отсег ако не се усетиш на време какво се случва под капака. За мен лично, е доста по-добре да сменя една изгоряла помпа, ако въобще изгори заради това, че не съм я спирал, от колкото да си взривя половината кола. По въпроса със стареенето на бензина, това се решава с доливане на 5 или 10Л пресен месечно, което е полезно за помпата и заради съставките в бензина - дори само да си седи без да минава през горивната с-ма, част от тях се изпаряват с времето и става агресивен към гумените части и резултата е описан от колегата - разяжда всичко по пътя си.
Пак ще кажа - не ангажирам никого с мнението си и не ми се влиза в някакъв безсмислен спор, просто казах своето мнение, което няма да променя така или иначе и съображенията си, защото всяко нещо си има и плюсове и минуси и аз мисля, че изброих минусите на това конкретно нещо, пък от там нататък който, както си прецени.

П.п. не случайно Иво газаджията (The Machine), който преди работеше с нас и за разлика от мен, си вадеше хляба с нещата, от които зависи колите да се движат, не слагаше никога релета за горивните помпи на монотата, освен ако клиента изрично не поиска и обяснението му беше същото като цитираното от мен по-горе - прецавка всичко отпред, което се охлажда от бензина и което се нагрява от топлината на двигателя.
Този проблем го имаше преди и при карбураторите - като го направиш на газ и спреш бензина с клапан, карбуратора остава сух, опичат се гарнитурите му и протича като лейка.
:bowdown :th_up


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: VW Passat B4 седан,1.8 моноинжекцион 94г. бензинова помп

Мнениеот Iezekil » Сря 30 сеп 2015 13:54


Благодаря за любезноста.Нека и аз развия тезата на база логика и личен опит.
zfa159 написа: Мембраната на регулатора струва колкото половината цена на евтините помпи, има ли смисъл да си даваш парите за него, вместо за помпа?

Така зададен въпроса ти е парадоксален:"Има ли смисъл да дам 20лв. за нещо,дето се сменя лесно,като мога да дам двойно/най-малко/за друго нещо,дето се сменя по-трудно"?Неоспорим факт приемаме,че помпата е по-ценна от някаква мембрана.И че съответно живота и зависи от часовете работа.Има ли смисъл да върти часове,след като не се използва?
Това с доливането всеки месец е много добър съвет,но за да има доливане трябва да има и изразходване,нали?И да,във всички случаи е хубаво да си работи и кара по малко на бензин.
Само,че като върти пустия бензин през загретия моторен отсек,то бензина се скапва в пъти по-бързо от това,да си седи в резервоара.От там нататък ефекта е същия-става агресивен,ебава мамата на помпата,на гумените уплътнения по кошницата,уплътнението на отвора за помпата в багажника.Почва и разлагане на маркучите.Отделно циркулирайки непрекъснато отлага тази смола по дюза и филтър,затлачва самата помпа,замазва филтрите на кошницата и товари помпата.
На моя Пасат 2 пъти ми е протичал бензина карайки на газ/преди да спра помпата/.Първия път се проби маркуча за излишното гориво точно на сгъвката към моното,оля върталъка та се чудех кой бушон да извадя,че да я спра тая помпа.Втория път се проби пък идващия бензин някъде до въздушния филтър.Без значение е,че не съм се запалил,но респективно и шанса за палене при невъртяща помпа е мнооого по-малък от такава бълваща бензин под налягане някъде край мотора.В този случай аргумента е несериозен.
А аз я спрях с реле именно като спря да подкача след дългогодишно виене.За късмет я извадих и раздвижих,та тръгна и след това я спрях.Още ми служи и ни регулатор,ни дюза съм сменял,ни съм се палил.А и ми се струва,че ако разровим темите ще открием,че хора със спрени помпи ги сменят много по-рядко то хората с постоянно работещи??
Пък не знам кво е лесното в смяната,нали се сещаш,че един път като се наруши херметизацията на кошницата ,вече ще трябва да се поддържа повече бензин в резервоара?Щото основната идея на кошницата е именно да охлажда,ама не нещо друго ами самата помпа...докато дюзта щом е изключена не виждам какво има да се охлажда.
Това са моите аргументи,аз виждам само плюсове в изключването.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Passat B4 седан,1.8 моноинжекцион 94г. бензинова помп

Мнениеот zfa159 » Сря 30 сеп 2015 17:10


Както казах, не виждам смисъл в спора. Казах какви са минусите, както поиска от мен. Съгласен съм и с твоите плюсове.
Аз когато бях спрял помпата, какво стана, дадох 2 пъти по 20лв за регулатор и на 2 пъти щях да се запаля, ама се усеих на време. Помпата не съм и удължил живота кой знае колко, защото тя ако е тръгнала да се скапва, ще се скапе така или иначе, без значение дали 1 година по-рано или по-късно.
На предпоследния ми пасат му врътнах 130 000км без да гася помпата, когато работи на газ, продадох го на следващия собственик и до ден днешен си го кара с оригиналната му помпа без дори да вие, само че винаги получава пресен бензин 2 пъти месечно. Колата е 92-ра година... За същото време щях да сменя около 5 пъти регулатора, ако я бях спрял и равносметката щеше да е 5 пъти авариране на път, 5 регулатора по 20лв и т.н., пак колкото една помпа, дори 2бр. ако говорим за китайска. Моята статистика на 3 автомобила сочи, че регулатора заминава и въпроса не е "дали" , а е "кога" , докато помпата я изгори, я не т.е. в единия случай давам едни сигурни пари за регулатори, в другия случай евентуално давам едни пари за една помпа, ако случайно изгори. Не коментирам другите марки монота, които съм имал, макар че пак са с Бош моно от същия тип, ама не са обект на нашият разговор (нарочно не искам да го наричам спор), но и при тях не съм спирал помпата и нито една не изгоря. За 8 години търкаляне на монота, поне 500 000км на газ с тях и т.н., равносметката ми е няколко регулатора на 2-та със спрени помпи срещу нито една изгоряла помпа и нито един регулатор на останалите. Първата ми изгоряла помпа е на сегашния - пълен инжекцион и то защото предния собственик я е сменял преди 5 години с китайска и от както Пасат-а стана мой преди 3 години, помпата си виеше.

За кошницата - аз купувам винаги помпа с кошница, изглежда ето така :
ws_serve_pic.jpg


Цената на показаната е към 100лв клиентска цена и към 60-тина с добра остъпка и с 1 година гаранция. Според мен си заслужава много повече от някоя друга гола помпа за 60-70лв. Най-малкото си идва с всички гумени тампони и цедки и т.н. и най-вече не е разглобявана, като се надявам поне за това ще се съгласиш с мен, че е най-добрия вариант като ще се пипа там, защото на тази само и закачаш маркуча и датчика за нивото на горивото и я цопваш в резервоара т.е. смяна за под 20 минути време (за толкова горе-долу се сменя и регулатора :mhihi ).

За маркучите, които са протекли - най-вероятно не си ги сменял преди това. Те се нацепват и ако не им обънеш внимание, протичат, не се сърди на 15 годишен маркуч, че е протекъл. Дали ще залееш всичко с бензин, докато караш на газ или ще го залееш, когато свърши газта и минеш на бензин и пуснеш помпата, за мен няма разлика в резултата, освен ако не се случи някаква случайност да видиш че тече на студен двигател, когато риска да се запалиш, е най-малък, ама това е в сферата на вероятностите. Това вече зависи в кой момент ще протече маркуча, но за да не става така, аз си ги сменях, когато купувах колите и после през 2 години, защото новите не са качествени и никога такъв маркуч не ми е създавал ядове. Новия собственик на пасата ми не ги смени макар че му казах и на 3-тата година от предишната смяна, заля мотора с гориво.

По въпроса с количеството гориво - ако всеки ден караш колата и палиш на бензин и оставяш да поработи 2-3 минути и караш, докато свърши газта, после на бензин, докато заредиш и т.н., ще хабиш поне по 5-6 литра гориво на месец, като това е напълно достатъчно, защото ако държиш 15Л в резервоара, това е 1/3 от цялото ти гориво в резервоара. За 1 месец така или иначе постоянното му циркулиране през горивната с-ма няма да го скапе до толкова, че да разложи помпата. Нормално се минава на газ на около 40 градуса на антифриза т.е. поне 5 мин. след запалването на двигателя и ако системата се ползва, както е предписанието, ще хабиш по мин. 6-7Л гориво на месец, а зимата по поне 10Л само за палене и първоначално загряване.
За финал пак ще кажа - ти виждаш само плюсовете и затова си го направил, аз виждам само минусите и затова не съм го правил на предпоследния ми Пасат и не съм имал проблеми с помпата. Уважавам твоето мнение и затова казах, че аз не бих препоръчал подобно нещо, без някъде да казвам, че това, което ти казваш е грешно да се направи, а само, че не бих го препоръчал от своя гледна точка. Ти си друг човек, с друг начин на мислене и си го препоръчал, в което няма лошо, ама не е редно да искаш да наложиш своето мнение на мен, защото гледаме по различен начин на ситуацията. Примерно за мен не би било проблем да сменя тази помпа, която сложих на края на гаранцията и след 1 година, защото дори афтърмаркет, вероятно китайска, за мен и моят начин на мислене, е по-сигурна от разглобявана и почистена заводска, която вече 1 път е спряла да работи и БОг знае кога пак ще спре да работи. Същото важи и за тази, която аз съм сложил, ама щом дават толкова гаранция, значи горе-долу е сметната да изкара толкова, пък за после вече няма какво да искам - ако изкара повече - добре дошло, ако не - майната и. При моното е лесно, палиш си направо на газ и си готов, ама при мен на сегашния Пасат, който е с ГИ и няма авариен режим за палене направо на газ - където спре помпата и изгася колата, там оставам. За човек, който всеки ден кара колата и минава по мин. 30км на ден, това е тотална щшета на графика ми за деня, в който спре помпата и затова като и мине гаранцията, твърде вероятно ще я сменя пак с нова или поне ще сложа следващата в багажника, като със запалителните бобини :mhihi , да си чака реда.
Пак ще кажа - нашия спор между нас е безсмислен и аз не влаам лоши чувства или заяждане, надявам се и от твоя страна да е така. Ако не друго, поне ще е в полза на "за" и "против" спирането на помпите за тези, котио се чудят дали да го правят :) .
:beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 31 госта