Здравейте колеги,
След дълги години четене на вашите мъдрости за което съм много благодарен ето , че ми се наложи и да се регистрирам.
Имам следния проблем, на извънградско ми пресветна за кратко лампата за маслото.След 15-20 километра колата рязко изгуби мощност и изпуши с гъст бял дим. Няма загуба на антифриз.Но маслото направо изчезна до такава степен , че не се вижда следа на щеката като погледнах под колата беше направила малка локвичка.Двигателя си пали лесно както винаги и работи равномерно , но няма мощност и ауспуха пуши много сериозно.
При форсиране на двигателя чувам турбото да си свисти както при нормална работа не се чува дрънчене или стържене.
Ще я карам на доктор, но ми се иска да чуя и вашето мнение.
Благодаря Ви предварително и от сърце :)
PS: Извинявам се ако темата се повтаря , търсих , но не намерих същите симптоми при колегите.



VW Passat B5.5 1.9 TDI 131к.с. ПД - Бял пушек и загуба на
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: VW Passat B5.5 1.9 TDI 131к.с. ПД - Бял пушек и загуба н
Най вероятно турбото е здало багажа,щом имаш масло под колата-а мощност не.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: VW Passat B5.5 1.9 TDI 131к.с. ПД - Бял пушек и загуба н
То, за турбото е така, но колегата дето се е регистрирал, не зная колко години и какви мъдрости е чел във форума и как не е срещнал писано на тази тема. Не просто не форсирай, ами дори не пробвай да въртиш двигателя в това му полуживо състояние, защото тази кома може много лесно да получи летален изход
, особено ако маслото се насочи не към ауспуха ами към двигателя.

Re: VW Passat B5.5 1.9 TDI 131к.с. ПД - Бял пушек и загуба н
Колега аз вратата не смея да отворя , за палене и форсиране не говорим :)
Бъдете хора и кажете , че е спукан маншон на въздуховода
За сега ме успокоява факта , че не е вдигнала рязко обороти и да не може да се угаси което е признак за масло в двигателя.
Бъдете хора и кажете , че е спукан маншон на въздуховода

За сега ме успокоява факта , че не е вдигнала рязко обороти и да не може да се угаси което е признак за масло в двигателя.
Re: VW Passat B5.5 1.9 TDI 131к.с. ПД - Бял пушек и загуба н
Дано не е турбината. При мене подобен проблем се оказа скъсано съединение, май за омасляването на турбината. Не съм гледал други признаци , защото беше зимата - як студ а колата беше в една локва. След работа един приятел ме закара до майстора итой товаказа че е. Мисля че малко масло бяхме доляли. Пиши какво е :)
Re: VW Passat B5.5 1.9 TDI 131к.с. ПД - Бял пушек и загуба н
Здраявейте колеги,
Днес малко ровичках под капака и се оказа че ротора на турбото ми е хлабав и вход изгорели газове е сериозно омазан с масло което мисля отговаря на първия ми въпрос.
Забелязах и още нещо което не знам колко е важно ЕГР клапана ми е целият в масло отдолу което си нямам на идея какво означава.
Днес малко ровичках под капака и се оказа че ротора на турбото ми е хлабав и вход изгорели газове е сериозно омазан с масло което мисля отговаря на първия ми въпрос.
Забелязах и още нещо което не знам колко е важно ЕГР клапана ми е целият в масло отдолу което си нямам на идея какво означава.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта