По-старите автомобили са си произведени по стандарти от тяхното си поколение.Съответно за годината си на производство са напълно в нормата си за каране и експлоатиране.С течение на времето данъците им стават все по-големи и така се ''наказват'' за остаряването си.Да не говорим ,че в градове като Дюселдорф от година дизел без Евро 4+ клас не може да влезе в центъра.А тези коли още в зародиша си са били вредни по стандартите на новото поколение.С други думи възползвали са се от ниските данъци и неограничения достъп до централните урбанизирани ареи без да са отговаряли на изискванията.
Германското правителство е длъжно да ги спре,защото те са едни от пионерите за тези нови все по затягащи се екоизисквания.
Иначе се получава двуличие,двоен стандарт,не че е нещо ново за тях де.Хората ще трябва да бъдат обезщетени от ФВ са понесени загуби.Аз лично бих и съдил ФВ ако колата ми е сред тези с манипулиран софтуер.
Както на нас ни наложиха глоби на тецовете а ако не знаете от средата на тази година официално вече в Европа е и забранено и наказуемо да се отопляваш на дърва/въглища за битови нужди,така и аз искам от тях да си изпълняват собствените еко изисквания.
Европейския чиновник сам си затри евроатлантическите ценности.
Това ще се отрази много сериозно и на предстоящите местни избори из цяла Европа......
Предстои ни нова криза,последствията от всичко това няма да се проявят сега или след месец,нали се сещате....
Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Значи във Австрииските и Швеицарски хотели из планините отпада думата камина.....както и във всички Англииски замъци.
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
еха, ако верно ги спрат от движение в българия средната възраст на автопарка ще се вдигне с няколко години, а ВАГ официално ще си преместят централата в Перник.
за да я обявят тази дата, значи правителството и мениджмънта на компанията са се договорили, а ВАГ вече имат решение. Това все едно в бг бойко да размаха пръст на лукойл.
за да я обявят тази дата, значи правителството и мениджмънта на компанията са се договорили, а ВАГ вече имат решение. Това все едно в бг бойко да размаха пръст на лукойл.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20259
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Вчера излезе новината, че подразделението на VW в Италия е спряло продажбите на дизели. Според информацията решението е взето на местно ниво.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
2,1 млн. автомобила "Ауди" са засегнати от скандала с емисиите, според говорител на марката. 1,42 млн. от тях са продадени в Западна Европа.
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/audi-2-1-millionen-autos-von-abgas-affaere-betroffen-a-1055054.html
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/audi-2-1-millionen-autos-von-abgas-affaere-betroffen-a-1055054.html
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20259
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Значи първо обявиха, че проблемът е само с автомобилите за US пазара, които не покриват по-строгите изисквания за дизела там.
Сега се говори и за Европа, но никъде не можах да разбера какъв точно е про блемът за Европа.
Някой ако има повече информация, моля да обясни какви са Евро стандартите и какви са резултатите?
Сега се говори и за Европа, но никъде не можах да разбера какъв точно е про блемът за Европа.
Някой ако има повече информация, моля да обясни какви са Евро стандартите и какви са резултатите?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20259
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Т.е. реално Евро 6 автомобилите почти покриват Евро 3 на пътя.
Странно защо засегнат е само Volkswagen. Почти невероятно ми се струва останалите автопроизводители да нямат проблеми с емисиите.
Мое предположение е, че за момента в Европа всички институции се стремят да направят минимума, за да не ги обвинят в покровителство и покриване на скандала. Никое правителство няма интерес да съсипва автомобилостроенето, което носи голям износ и работни места. Затова симулират някаква дейност и гледат да ограничат колкото се може повече щетите, но със сигурност в дългосрочен аспект ще се променят наредбите и начина на измерване на разход и емисии.
Естествено от това ще спечелят потребителите, които ще получат много по-точни данни за разход и възможност да сравняват предлаганите автомобили.

Странно защо засегнат е само Volkswagen. Почти невероятно ми се струва останалите автопроизводители да нямат проблеми с емисиите.
Мое предположение е, че за момента в Европа всички институции се стремят да направят минимума, за да не ги обвинят в покровителство и покриване на скандала. Никое правителство няма интерес да съсипва автомобилостроенето, което носи голям износ и работни места. Затова симулират някаква дейност и гледат да ограничат колкото се може повече щетите, но със сигурност в дългосрочен аспект ще се променят наредбите и начина на измерване на разход и емисии.
Естествено от това ще спечелят потребителите, които ще получат много по-точни данни за разход и възможност да сравняват предлаганите автомобили.
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Дали Шкода и Сеат са ползвали същите двигатели?
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Vlad777 написа:Т.е. реално Евро 6 автомобилите почти покриват Евро 3 на пътя.![]()
Странно защо засегнат е само Volkswagen....
Именно. Фолксваген е само върхът на айсберга

fos написа:Дали Шкода и Сеат са ползвали същите двигатели?
Да.
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Тепърва ще се оформят различни последици от ''скандала''.
Вече се зараждат първите групови искове срещу институции в ЕУ,за некоректно данъчно облагане.Чака се официалното становище само за да има база за оформяне откъм юридическа страна.
Ще се вдигне и вълна на недоволство колко пари е спечелил ФВ като цяло чрез измамата си.
Обществената тайна,че много от моделите на ФВ са официално патентовани с мощност на двигателя по-малка от реалната също може да подлежи на тест от неправителствени организации.Тогава скандала ще е още по-голям.
Едно е ясно-бизнес клиентите на ФВ са най-засегнатите.А те не прощават лесно,защото в момента губят много,много пари.
Вече се зараждат първите групови искове срещу институции в ЕУ,за некоректно данъчно облагане.Чака се официалното становище само за да има база за оформяне откъм юридическа страна.
Ще се вдигне и вълна на недоволство колко пари е спечелил ФВ като цяло чрез измамата си.
Обществената тайна,че много от моделите на ФВ са официално патентовани с мощност на двигателя по-малка от реалната също може да подлежи на тест от неправителствени организации.Тогава скандала ще е още по-голям.
Едно е ясно-бизнес клиентите на ФВ са най-засегнатите.А те не прощават лесно,защото в момента губят много,много пари.
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
в какъв смисъл засегнати ?
Преки финансови вреди все още ниекой не е претърпял
Преки финансови вреди все още ниекой не е претърпял
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Не знам защо трябва да нищим световната политика тук. На мен ми е по-интересно, какво ще се случи с колите след като ги ремапнат. Това е огромна разлика в горивните карти! Дали няма да се омазват геометрии, DPF-и и горивни рейки нонстоп, особено при машините с по-голям пробег. И другия вариант с катализаторите... как ще привикат коли от 2007г за катализатори, като при тях генерацията си изживява живота вече?
ПС: Мощноста на ВАГ действително е доста по-висока от обявената, при 2.0ТДИ с почти 10кс отгоре. Бившия ми 1,4ТСИ 122кс на диното изкара 131кс приравнени по DIN.

ПС: Мощноста на ВАГ действително е доста по-висока от обявената, при 2.0ТДИ с почти 10кс отгоре. Бившия ми 1,4ТСИ 122кс на диното изкара 131кс приравнени по DIN.

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Еми замисли се. Плащаш данък, че си ЕКО, вместо да плащаш по-скъпия, че не си. Не ощетяваш ли държавата в случая?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Класовете за замърсяване са изключително подробно диференцирани в западните държави и разликата в ставките е ОГРОМНА. В UK всеки такъв ВАГ ощетява държавата с над 100 паунда годишно(съвсем груба сметка). 

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта