Много катастрофи взеха да ставават
- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Разбира се, че е решаваща! Колкото и да сме адекватни на пътя, има независещи от нас обстоятелства. Все едно ли е дали караш с 50 или 80 в града и спукаш гума или изкочи куче, или не дай Боже дете. После хората на спирката виновни, че си стоят мирно и тихо... Не, просто ние обожаваме момента да се движим в нарушение и да не бъдем хванати! Въпрос на манталитет! А "адекватността" е толкова относително понятие!!
Адекватността безспорно е относително понятие, но е също така и най-важното нещо, и то не само на пътя.
Адекватно шофиране е:
А - При:
- неопитен шофьор
- непозната кола
- неизправна кола
- лоши гуми
- лоша настилка
- лоша видимост
- натоварено движение
- непознат участък
>>>
кара бавно и се оглежда внимателно. Знае че е в неравностойно положение на пътя, не поема рискове и се старае да не пречи на движението.
Б- При:
- опитен шофьор
- позната кола
- изправна кола
- добри гуми (според сезона)
- добра суха настилка
- дълъг прав познат участък
- добра видимост
- ненатоварено движение
>>>
кара често с над позволената скорост, съобразявайки се с пътната обстановка. Знае потенциалните рискове при висока скорост, реагира светкавично и точно, предвижда нещата отдалече и с варианти. Не отстъпва на нахалниците, но при сложна ситуация отстъпва, дори и да има предимство. Колегиално дава път на шофьори, които са в сложно положение на пътя и пропуска пешеходците. Мушка се в дупките на движението, заобикаля и изпреварва, без да пречи и без да го "забелязват".
Неадекватно шофиране е:
А - При:
- неопитен шофьор
- непозната кола
- неизправна кола
- лоши гуми
- лоша настилка
- лоша видимост
- натоварено движение
- непознат участък
>>>
кара с позволена скорост, често несъобразена с пътните условия и движението. Винаги си ползва предимството, очаква всички да карат като него и ги ругае нон-стоп. Кара бавно в крайна лява лента, при престояване винаги дава мигач и се бута в означената посока, като си мисли че мигачът му осигурява предимство. Ако е втори на светофар, на жълто свири на този пред него и потегля 7-10 секунди след него. При ПТП винаги другите са му виновни, дори и да е ударил някого отзад.
Б- При:
- опитен шофьор
- позната кола
- изправна кола
- добри гуми (според сезона)
- добра суха настилка
- дълъг прав познат участък
- добра видимост
- ненатоварено движение
>>>
кара с много над позволената скорост, несъобразявайки се с пътната обстановка. Всички останали с по-стари и/или по-евтини от неговата кола трябва да се изпреварят и/или засекат. Псува всички по навик, дори и да няма причина. При ПТП крещи и заплашва, пред КАТ скимти и се умилква. Когато е в безизходица, пуска волана, набива спирачките и затваря очи.
При подходящо разместване на гореизброените компоненти ще получим "перфектното" каране, което пожелавам на всички
Адекватно шофиране е:
А - При:
- неопитен шофьор
- непозната кола
- неизправна кола
- лоши гуми
- лоша настилка
- лоша видимост
- натоварено движение
- непознат участък
>>>
кара бавно и се оглежда внимателно. Знае че е в неравностойно положение на пътя, не поема рискове и се старае да не пречи на движението.
Б- При:
- опитен шофьор
- позната кола
- изправна кола
- добри гуми (според сезона)
- добра суха настилка
- дълъг прав познат участък
- добра видимост
- ненатоварено движение
>>>
кара често с над позволената скорост, съобразявайки се с пътната обстановка. Знае потенциалните рискове при висока скорост, реагира светкавично и точно, предвижда нещата отдалече и с варианти. Не отстъпва на нахалниците, но при сложна ситуация отстъпва, дори и да има предимство. Колегиално дава път на шофьори, които са в сложно положение на пътя и пропуска пешеходците. Мушка се в дупките на движението, заобикаля и изпреварва, без да пречи и без да го "забелязват".
Неадекватно шофиране е:
А - При:
- неопитен шофьор
- непозната кола
- неизправна кола
- лоши гуми
- лоша настилка
- лоша видимост
- натоварено движение
- непознат участък
>>>
кара с позволена скорост, често несъобразена с пътните условия и движението. Винаги си ползва предимството, очаква всички да карат като него и ги ругае нон-стоп. Кара бавно в крайна лява лента, при престояване винаги дава мигач и се бута в означената посока, като си мисли че мигачът му осигурява предимство. Ако е втори на светофар, на жълто свири на този пред него и потегля 7-10 секунди след него. При ПТП винаги другите са му виновни, дори и да е ударил някого отзад.
Б- При:
- опитен шофьор
- позната кола
- изправна кола
- добри гуми (според сезона)
- добра суха настилка
- дълъг прав познат участък
- добра видимост
- ненатоварено движение
>>>
кара с много над позволената скорост, несъобразявайки се с пътната обстановка. Всички останали с по-стари и/или по-евтини от неговата кола трябва да се изпреварят и/или засекат. Псува всички по навик, дори и да няма причина. При ПТП крещи и заплашва, пред КАТ скимти и се умилква. Когато е в безизходица, пуска волана, набива спирачките и затваря очи.
При подходящо разместване на гореизброените компоненти ще получим "перфектното" каране, което пожелавам на всички

- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
При положение че не се познаваме,а и на пътя не бихме се разпознали, едва ли е важно за теб или някой друг тука към кой тип шофьори се причислявам. По същата причина няма да те питам ти от кои си.
Бих попитал обаче и теб, и другите, които не биха се съгласили с горния ми постинг, как изглежда според тях адекватното, респ. неадекватното шофиране и как си представят "перфектното" такова. Така, за да обменим мнения, форумите са затова.
Бих попитал обаче и теб, и другите, които не биха се съгласили с горния ми постинг, как изглежда според тях адекватното, респ. неадекватното шофиране и как си представят "перфектното" такова. Така, за да обменим мнения, форумите са затова.
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Съгласен съм с младвампирТДИ... Просто независимо колко си опитен, или неопитен, трябва да се спазват и законите, и ограниченията, и да не се прави човек на много голям шофьор, защото съдбата точно тогава го праска отзад... Аз онази вечер щях да нахакам един човечец... и той пресича на зелено!!! И аз не съм видял, и понеже реших да се правя на шумахер (завивам на ляво при едно кръстовище като исках да изпреваря тези, които ми идват насреща, вместо да ги чакам)... е те това повече никога, ама никога няма да го правя и ще карам много, ама много внимателно, защото когато си помислиш, че много знаеш да караш, тогава се натрисаш някъде или утрепваш някого... Добре, че човека бързо изтича през улицата и нямаше инцидент. Просто много съжалявам
Трябва да спазвме законите. И да караме със скоростта, посочена от ограниченията. Като гледам по принцип никой не ги спазва. Извън града като карам с 90 - 100, ще се спукат да ме задминават. В града пак същото. Изобщо положението е много зле и за голямо съжаление, ние тук сме една мноооого малка, бих казал нищожна част от шофьорите. Другите, особено по-възрастните дори и понятие от интернет си нямат.


Трябва да спазвме законите. И да караме със скоростта, посочена от ограниченията. Като гледам по принцип никой не ги спазва. Извън града като карам с 90 - 100, ще се спукат да ме задминават. В града пак същото. Изобщо положението е много зле и за голямо съжаление, ние тук сме една мноооого малка, бих казал нищожна част от шофьорите. Другите, особено по-възрастните дори и понятие от интернет си нямат.
barmalei написа:Основните проблеми са на първо място лошото или напълно липсващо възпитание и на второ корупцията сред контролните органи, че и в съдебната власт.
Но най-вече във възпитанието.
напълно съгласен съм ... с едно малко уточнение: ако никой не дава, никой няма и да взима...
Гордея се с личния си пример: имам акт за нарушение, въпреки че си поискаха и можеше да си го спестя, правилната гражданска позиция според мен е да си платя акта и да уведомя МВР по горещата им линия за корупция за тези недобросъвестни служители на закона, които злоупотребяват нагло със служебното си положение...
PESO_G40 написа:Наказанията, според мен, трябва да са драстични и да се прилагат. Карал с превишена скорост - вземи му книжката за половин или една година, прекарай го през проверовъен и тогава на улицата.
Е не съм на това мнение
Има ли човек в форума който да
не са го глобявали за превишена скорост!!!
и мен
За огромно съжаление хайките за превишена скорост предимно се правят на места, където знакът е поставен не дотам видно (и в същото време е безсмислен) или е в комбинация с други знаци и съответно водачът не го забелязва.
Друг много гаден капан е, че когато се прави ремонт на пътя дори след края му нарочно се забравят едни табели които указват дължината на участъка и ограничението. И попадате в страхотен "вълчи капан". Затова абсолютно не съм съгласен при такива случаи да се отнемат права и глобява, а напротив съответните КАТ-аджии да бъдат незабовно уволнени.





Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта