Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.

Мнениеот batkotivalio » Съб 29 авг 2015 14:57


Dobromirski написа:Кое точно от написаното отгоре не разбра? :gruebel

Аз не съм съгласен с изписаното от теб в смисъл, че едва ли във представителството на порше (където е сменян ремъка на случая описан по горе от мен) не знаят как се натяга ангренажен ремък при все, че не е никаква философия...




Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.

Мнениеот 110afn » Съб 29 авг 2015 15:03


Добре де, тая тема е от три години. Толкова ли не можа да напишеш как е решен проблема


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.

Мнениеот batkotivalio » Нед 30 авг 2015 0:16


Никак не е решен. От сервиза са му дали гаранцията каквато е там и така си кара човека...


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.

Мнениеот evroto9 » Нед 30 авг 2015 20:17


novatora написа:Колега трябва да е обратно. Когато загрее да пада моментния разход. Аз съм с б5.5 1.9 avf и като е студена моментния разход е 0.9. След като загрее пада на 0.7. С дрл съм на дългите и немога да ги изключа, иначе като е загряла отива на 0.6 разхода. Нещо ви бягат синхронизациите.


Знам колега че е така,но майстора където сменя ролки и ремък не е направил центровката както трябва.Днес със ваг кома проверих и показваше -1,1 градуса -0,6 и 0 постоянно се мени във тия стойности.и утре пак ще се ходи на доктор,че аман от некадърници!


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък 130 к.

Мнениеот valiosport » Вто 22 сеп 2015 23:57


Аз съм с 1.9 ARL и преди една година разхода ми варираше 0.6-0.8л/ч
Сега разхода е 0.7-0.8 когато е на не повече от 70 градуса. Вдигне ли 90 градуса разхода скача 0.8-0.9-1.0л/ч без консуматори!
Моля ако някой намери решение на проблема да пише...


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот evroto9 » Сря 30 сеп 2015 16:17


Изображение

Колеги някой може ли да ми каже да ли са добре тези данни,направих синхронизацията на вала да е на 0,но разхода на място пак е 0,9-1 това стана след смяна на ремък всички ролки и водна помпа,преди разхода на място беше 0.7-0.8

Последна промяна от evroto9 на Сря 30 сеп 2015 16:41, променено общо 2 пъти.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот valiosport » Сря 30 сеп 2015 16:40


Добри са ти дюзите, втори цилиндър малко бяга, но общо взето са добре.
Не закачай дюзите! Слагай от време на време добавка в дизела. Има добавки специално за помпа-дюза.
Преди да смена ремъка, разхода ми заковаваше на 0.6л/ч, след като го смених се повиши малко 0.7-0.8, а сега варира 0.8-0.9-1.0л/ч като стигне 90 градуса. Това е разход без консуматори.


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот evroto9 » Сря 30 сеп 2015 16:42


valiosport написа:Добри са ти дюзите, втори цилиндър малко бяга, но общо взето са добре.
Не закачай дюзите! Слагай от време на време добавка в дизела. Има добавки специално за помпа-дюза.
Преди да смена ремъка, разхода ми заковаваше на 0.6л/ч, след като го смених се повиши малко 0.7-0.8, а сега варира 0.8-0.9-1.0л/ч като стигне 90 градуса. Това е разход без консуматори.


Колега ако на вала долу не е на белег колата ще палили,все си мисля че тъпия майстор като е сменял ремъка долу не е направил на белег!


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот valiosport » Сря 30 сеп 2015 16:58


Няма такъв вариант, щом синхронизацията ти е на 0.
Ако долу не ти е на белег(тоест един зъб на ремъка напред или назад), изобщо не знам дали ще запали. Пък и няма как синхронизацията да е на нула, а долу да не е на белег, не се притеснявай за това :c020
Преди да смена ремъка бях прекарал на белези, сложих щифта на разпределителния вал и долу доста беше избягала от белега, явно от разтягане на ремъка.


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот evroto9 » Сря 30 сеп 2015 17:08


valiosport написа:Няма такъв вариант, щом синхронизацията ти е на 0.
Ако долу не ти е на белег(тоест един зъб на ремъка напред или назад), изобщо не знам дали ще запали. Пък и няма как синхронизацията да е на нула, а долу да не е на белег, не се притеснявай за това :c020
Преди да смена ремъка бях прекарал на белези, сложих щифта на разпределителния вал и долу доста беше избягала от белега, явно от разтягане на ремъка.


Дано да е така колега :th_up :smile :smile


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот evroto9 » Сря 30 сеп 2015 17:08


Тъй като си мислех че долу на вала не е на белег,си поиграх със синхронизацията горе дадох стойност +3 +3,4,разхода на място си беше във нормите 0.7л.така колата 9-10 дена добре пали върви,прибирам се аз вечерта към 3 часа,на другия ден към 13 часа вън +18 градуса искам да запаля не иска,колата припали все едно бачка на 1-2 цилиндъра,угасна после въртят доста запали и от ауспуха черен дим като не изгоряла нафта.права синхронизацията на +2,на другия ден пак същата работа,права на +0.7 +1 малко по добре запали!днес я направих точно на нула и ще видя утре как ще запали!Ей прецакаха ми колата тези майстори!


Потребителски аватар
kenwood
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот kenwood » Чет 01 окт 2015 23:36


Милиграмите на празен ход на първи канал дето ти пише 7,4 са много високи и затова харчи толкова на място. Не знам как се настройват тука при едновалките...при мен е 2.0 тди 16 клапанопв с 2 вала и с всмукателния вал се настройва синхронизацията на 4ти канал, а с изпускателния вал могат да се настройват милиграмите впръсквано гориво на празни обороти. Но пак казвам при по старите помпа-дюза не знам как е...ей сега мернах нещо в чужд сайт, което може да е от помощ:

Well since no one else is fessing up the info, to adjust the injected quantity at idle loosen the top of the injection pump. You will notice the cover has slotted bolt holes. Moving it side to side makes the adjust you are looking for. VERY small movements will make large changes,You probably only need to move it .004 to .005 to get in the normal range. I would make the adjustment with the engine off and at normal operating temp. It will take a few tries to get it right on.


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот evroto9 » Пет 02 окт 2015 18:35


Колеги моля помагайте!Вчера налях малко повече добавка за дюзи и колата взе да пуши много и да мирише на сурова нафта!което ме съмнява да е от добавката!сутрин пали трудно на +15 градуса вън!аз си мисля че е от дюзата на 2-ри цилиндър!по горе съм показал стойности на дюзите!вчера я карах около 100 км,уж да се изчисти ако е от добавката.днес сутринта направих грешката да не проверя маслото как е,запалих и след 10 минути проверих как е маслото стори ми се че е малко и долях 500 грама.преди малко погледнах маслото и е доста над макса.значи не е дърпала масло.но отзад пуши много яко на място и като карам из града.карах я на магистралата доста бързо,не пуши!че и съм във чужбина германия,ако бях във бг вече щях да съм почнал да търся причината!че и ми казаха ако карам така както дими ще имам проблеми със полицията.и чесно да ви кажа не мога да разбера на сурова нафта ли мирише или на масло.понеделник ще ми кажат на сервиза!не ми се мисли колко пари ще ме бръснат,реве ми се!!! :banghead :banghead :banghead

ето така пуши като този че и повече https://www.youtube.com/watch?v=EBJR5EaWrE4


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот valiosport » Пет 02 окт 2015 20:36


Щом не ти "матирва" задния капак значи пушека е умерен :mhihi
Оправи си синхронизацията да е на 0 като за начало и тогава търси причината. Пушека се разбира лесно дали е на нафта или на масло. Нафтата люти на очите.
Ако ти пуши при първото палене за деня има вероятност да засяда клапата за меко гасене, която е на ЕГР-а. Извади двата вакума на ЕГР-а и на клапата за меко гасене и затапи маркучетата с по едно болтче или нитче за проба само и кажи дали пуши.


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот evroto9 » Пет 02 окт 2015 20:54


Тя пали трудно при първо палене,после като запали пуши малко и като и дам газ почва да пуши яко,студена топла няма значение пуши.като почна да карам пуши яко,синхронизацията е на 0.утре ще пробвам това със ЕГР. мисля си за дюза че прави проблема!

Последна промяна от IvanMan на Съб 03 окт 2015 7:43, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 74 госта