


Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ето за инфо
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
по-добрия вариант наистина е маншончето с кабелите да се монтира на капака на дългите. Въпреки, че аз го сложих на гумената тапа на късите и също няма проблем.
Ксенон за 35лв съм сложил преди почти 3 години и почти 65хил км, 4300к нямам забележка. Но пък го щадя с дневни светлини на дългите с програмирана 20% мощност, та значително по-малко ползвам ксенона, само нощем.
п.с. с дневните светлини мога да се похваля и че нямам нито една изгоряла крушка за този период
Ксенон за 35лв съм сложил преди почти 3 години и почти 65хил км, 4300к нямам забележка. Но пък го щадя с дневни светлини на дългите с програмирана 20% мощност, та значително по-малко ползвам ксенона, само нощем.
п.с. с дневните светлини мога да се похваля и че нямам нито една изгоряла крушка за този период

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
35 лева всичко -баласти, кабели, стартери, крушки ? Това работи добре ?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа: п.с. с дневните светлини мога да се похваля и че нямам нито една изгоряла крушка за този период
И аз мога да се похваля със същото. Почти 3 години и никаква крушка не ми е горяла, нито дълги, нито къси. На късите съм с ксенон с някакви най-вероятно италиански баласти и крушки. Така си дойде колата.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Слим баластите предполагат -по интегрален (SMD) принцип на изпълнениен на повишаващата схема- от там и по ниската им надеждност във времето.
И slim, и не-slim баластите често са SMD. Това че са SMD няма нищо общо с това колко са надеждни. Надеждни са марковите като цяло, ама там цените са други (пък и са само за D2S и D2R крушки).
За по-дълъг живот на крушките е важно да са AC баласти, а на DC баласти. Това първо. Второто е да са направени да не претоварват много крушката по време на палене. Ама читавите баласти са мислени в това отношение. Та като се ползват по-евтини кофти баласти вместо читави крушките заминават с такава скорост, че често излиза по-скъпо.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Вярно че вече във всяка ел схема присъства задължително поне едно СМД кондензаторче или резисторче.
Но Слим баластите със сигурност са доста по орязани от обикновените като начин на схемно изпълнение. За да се постигне по компактният им вид се премахват разни блокове в схемата които може. Импулсният траф се први още по компактен и ефекта е по лабава схема накрая. Тя работи, но не е толкова издръжлива. Също се намалява и охладителният радиатор.
Тоест точно обратното на АЦ баластите- там пък нещата са пипнати и баласта и крушките работят по добре в пъти.
Примерно като ключови елементи за инвертиране на постояният ток в импулсен се полват Мосфет транзистори, обаче те са повече на брои и работят по разтоварено. Другият вариант е да се сложи ИГБТ ключов транзистор- веднага се минимизират нещата-по мощен и работещ при по голямо натоварване. Схемата става по компактна, но и по лесно може да цъфне.
Но Слим баластите със сигурност са доста по орязани от обикновените като начин на схемно изпълнение. За да се постигне по компактният им вид се премахват разни блокове в схемата които може. Импулсният траф се први още по компактен и ефекта е по лабава схема накрая. Тя работи, но не е толкова издръжлива. Също се намалява и охладителният радиатор.
Тоест точно обратното на АЦ баластите- там пък нещата са пипнати и баласта и крушките работят по добре в пъти.
Примерно като ключови елементи за инвертиране на постояният ток в импулсен се полват Мосфет транзистори, обаче те са повече на брои и работят по разтоварено. Другият вариант е да се сложи ИГБТ ключов транзистор- веднага се минимизират нещата-по мощен и работещ при по голямо натоварване. Схемата става по компактна, но и по лесно може да цъфне.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:35 лева всичко -баласти, кабели, стартери, крушки ? Това работи добре ?
да, мaрка HID това е цена с отстъпка.
-
- VW експерт
- Мнения: 13402
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:kossis написа:35 лева всичко -баласти, кабели, стартери, крушки ? Това работи добре ?
да, мaрка HID това е цена с отстъпка.
И моя беше такъв,но във вече далечната 2010г струваше 105лв.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
в момента е 54лв клиентска цена
http://autoparts.bg/ксенон-комплект-h7-35w-без-гаранция-xkh7b-1

- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, тези калобрани стават ли за б5.5 и ако не, някой знае ли къде продават хубави за пасат б5.5 и линк ако може.
http://dilor.bg/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=30&category_id=23&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=2
Май ше стои грозно, как мислите? Но много ми се цапа колата и вратите са опръскани до огледалото. Някой казват, че било дядовско, и аз не знам как ще изглежда, гледах в нета и ако са хубави изглеждат горе долу ок.
http://dilor.bg/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=30&category_id=23&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=2
Май ше стои грозно, как мислите? Но много ми се цапа колата и вратите са опръскани до огледалото. Някой казват, че било дядовско, и аз не знам как ще изглежда, гледах в нета и ако са хубави изглеждат горе долу ок.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Едно време на ладите стоеше страшно .. добре, че не съм имал кола тогава. Аз не бих си сложил такова нещо.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Лично Аз -цапа не цапа - такова не слагам
Виж ако бях с ладата и Антистатик ти праска отзад !
Сега ме тресе статиката и на Пасата отвреме на време, обаче за Антистатик не съм и помислял. Иначе двата калобрана отзад и един Антистатик леко в ляво до ауспуха, и вече еманацията на калобраните- и два отпред и си Ти !
Извинявай колега за Сърказма ми, но лично Аз като видя калобрани отпред и ми се иска да ги откъртя веднага, ама то и собственика при слизане от висок бордюр може сам да се справи ако не внимава с откъртването им.

Сега ме тресе статиката и на Пасата отвреме на време, обаче за Антистатик не съм и помислял. Иначе двата калобрана отзад и един Антистатик леко в ляво до ауспуха, и вече еманацията на калобраните- и два отпред и си Ти !


Извинявай колега за Сърказма ми, но лично Аз като видя калобрани отпред и ми се иска да ги откъртя веднага, ама то и собственика при слизане от висок бордюр може сам да се справи ако не внимава с откъртването им.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

- vankatagb
- Мнения: 186
- Регистриран на: Съб 25 сеп 2010 10:14
- Автомобил: Vw Passat B 5.5
- Двигател: AZM 2001
- Местоположение: Burgas
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги имам един въпрос.....светна ми чек-а, случва се за втори път в рамките на няколко стотин километра от последното чистене. Изчистих го с ВАГ-ком и човека каза, че е просто грешка от ГИ. Работата на колата не се променя, пали върви и на двете горива. Въпросът ми е дали като откача акумулатора за известно време, грешката ще се изтрие или пак трябва се чисти с програмата? Колата е Пасат Б5.5, 2.0 115к.с. AZM.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, искам да сваля ЕКУ-то и да сменя уплътнението между него и купето. Свалянето на Еку-то има ли някакви моменти на които да обърна внимание. Говоря примерно за откачени клеми на акумулатора и т.н.Благодаря
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта