Кордоба 1,9ТДИ-ASV въпрос за парното

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Кордоба 1,9ТДИ-ASV въпрос за парното

Мнениеот gergeto » Чет 01 окт 2015 11:42


Колеги,извинявам се предварително ако има нещо писано по темата,ама нямам време да ровя,щото компа е служебен и след 10 мин. трябва да го освободя.
Накратко-нормално ли е да пусна парното на макс. градуси,но на средна скорост на вентилатора и за 2-3км. температурата на таблото да спадне от 90гр.на около 80гр.? Тези 2-3 км. са градско с невисока скорост.
Колата е Кордоба 1,9ТДИ 110к.с. АСВ.Извинявам се и ако темата не е в точния раздел,ама като бързаш и някой ти виси на главата....




Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за парното на 1,9ТДИ-ASV

Мнениеот Водния дух1 » Чет 01 окт 2015 20:37


Да нормално е според мен .Аз съм исползвал обратния вариант -когато ти грее двигателя да пуснеш парното и макар и малко се охлажда по този начин .Особено лятото... :horrorb


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Въпрос за парното на 1,9ТДИ-ASV

Мнениеот gergeto » Чет 01 окт 2015 21:43


Водния дух1 написа:Аз съм исползвал обратния вариант -когато ти грее двигателя да пуснеш парното и макар и малко се охлажда по този начин

Съгласен съм с теб за охлаждането на ДВГ-то по този н-ин лятото,и аз съм го правил особенно на един вечно болен от тази ''болест'' Москвич-8.
Проблема е че тук става въпрос за 2-3км движение със скорост 40-50км./ч. ,а стрелката на темп.очевадно падаше с всяка секунда.Ами ако съм на магистрала(когато много помага и насрещната възд, струя? Или ако дам макс. и на градусите и на скоростта на вентилатора,според мен трябва да карам непрекъснато на студен двигател? Или спада на темп. има праг ,свързан с термостата? :question


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Въпрос за парното на 1,9ТДИ-ASV

Мнениеот vanesto » Пет 02 окт 2015 14:11


Не знам на Кордобата как е, но ако е като на Голф и Пасат, от 75 до 105гр показва все 90. Така, че ако виждаш че пада, значи не е 80, а 70гр. За мен не е нормално никакво падане, веднъж като залепи 90, поне при мен е така. Особено пък лятото. Термостатче...


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Въпрос за парното на 1,9ТДИ-ASV

Мнениеот novatora » Пет 02 окт 2015 15:26


Колегата е прав. При мен б5.5 1.9 тди avf загрее ли на 90 градуса не мърда повече. И парно да пускаш все тая. Единствения вариянт в който може да се получи спад е зимата когато си я подкарал и не е загпяла на 90 градуса а на 70 и пуснеш докрай на топло. Тогава може да мръдне надолу стрелката. Загряла кола на 90 градуса не мърда индикатора по никакъв начин особенно на тди на vw.


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Въпрос за парното на 1,9ТДИ-ASV

Мнениеот gergeto » Пет 02 окт 2015 20:34


Kолеги,мисля че проблема е ясен-днес ходих до Варна,по магистралата си правих проби :на Девня баира на долу на 5-та,темпер. пада леко,изключвам от скорост-темп.пада на нула.Грешката е вярна-термостат(имах съмнения за датчик,щото цяло лято държа твърдо 90гр.,но щом по инерция темп. пада до нула според мен е 100% термостат.Благодаря на всички отзовали се. :th_up



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 31 госта