Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 01 окт 2015 21:06


vankatagb написа:Колеги имам един въпрос.....светна ми чек-а, случва се за втори път в рамките на няколко стотин километра от последното чистене. Изчистих го с ВАГ-ком и човека каза, че е просто грешка от ГИ. Работата на колата не се променя, пали върви и на двете горива. Въпросът ми е дали като откача акумулатора за известно време, грешката ще се изтрие или пак трябва се чисти с програмата? Колата е Пасат Б5.5, 2.0 115к.с. AZM.

С каква газова уредба си ? Всичко е до настройки. Аз в началото бях решил, че е нормално да ми свети чек-а постоянно. Поне така ме убедиха "майсторите". После си купих кабел и си направих прецизни настройки в движение и всичко се оправи, сега много рядко ми светва чек-а, може би 3-4 пъти за повече от 40хил км. и то 2 пъти беше на бензин, не знам на какво се дължи, но не му обръщам внимание, грешките са ту богата, ту бедна смес.




Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот KBK » Пет 02 окт 2015 8:01


Абсолютно е до настройка на газовата. Писъл съм на няколко места как се решава този проблем с бедна и богата смес, аз от както го направих вече над 30к тази лампичка не съм я виждал, надявам се и така да си остане.


Потребителски аватар
vankatagb
Мнения: 186
Регистриран на: Съб 25 сеп 2010 10:14
Автомобил: Vw Passat B 5.5
Двигател: AZM 2001
Местоположение: Burgas

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот vankatagb » Пет 02 окт 2015 9:04


Благодаря за отговорите колеги, знам че трябва да направя донастройка на смесите, така ми каза и човека, който ми махна грешката, но все не остава време! Просто исках да знам дали с откачане на аку-то може да се махне или само с програма. И ако има значение и двата пъти ми светва при работа на бензин. и още нещо, за което се сетих тази сутрин....няколко пъти като дам контакт и ми изписва "immobilizer active" и удря гонга веднъж, до сега нямаше проблеми, но тази сутрин като запалих и след секунда изгасна, а после ми трябваше 2-3 пъти въртене докато запали. Да очаквам ли проблем и да търся ли майстор докато не е станал проблем все още? Благодаря предварително!


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 02 окт 2015 10:37


провери дали нямаш скъсани гумени маншони на смукателния колектор, или да смуче въздух от тръбопровода от клапата към колектора или картерните газове. най-вероятно грешката ти е бедна смес. Щом светва на бензин проблема си е генерален. С откачане на акуто не знам дали става, има си ваг ком и акумулатор не откачам никога.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 02 окт 2015 15:06


Колеги, с каква температура е въздухът през Кулера на ТДИ ?
Направо не повярвах че може да прогори и издуха микропореста гума и бандажна ремонтна лента с усилени текстилни нижки.

На отиване до Вилата след магистралата колата заби. Загасих я и пак я запалих-пак заби след 100 метра. Заслушах се и чух че има изпускане на въздух от към кулера.
На Вилата разглобих халогена и кората отдолу. Видях че обкова на кулера се е откъртил и е изплюл част от уплътнителната гума.
Залепих с упоненатите материали- така на връщане ме изкара 100 км преди магистралата. После се е пръснало.
При каране в градско не забиваше- 2-3 дена докато взема часта и я монтираме с майстора.
Обаче турбото свиреше доста звучно и колата вървеше на пакост. Сега след ремонта върви една идея по слабо и турбината е по тиха.
Не е добре да се кара с пробит кулер че може и турбото да приключи с тия луди обороти без товар.
Ще изтрия и грешката която би следвало да е ниско налягане, но може и да е високо- ще видя.

Та температурата е зверска там- 150 градуса минимум има чувството, като видях как е разтопило бандажната и микропорестата гума която е издръжлива до към 130 градуса. А и тия 2 бара + маслото дето се посабира.


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот novatora » Пет 02 окт 2015 15:19


Кулера е направен от материял който не подлежи на лепене. Изпробвано от мен и различни майстори занимаващи се с това. Само нов кулер. Втората ръка не се знае дали след 1000 км няма да думне пак. След смяната с нов кулер при мен стана обратното- колата заработи отлично. Вървежа си стана като за 130 коня. Преди беше спъната в ниските. Сега поема добре. Явно моя освен пропукан е бил и задръстен.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 02 окт 2015 15:43


Е да, моят имаше омасляване, но допустимо. Сега върви като за 130 коня и моята, а преди като за 131. :Mr Green Fun
То при мене се пръсна обкова към ПВЦ ваната -алумина- ходи го заварявай. Явно гние и от вибрациите се е спукало- като вратичка в средата стоеше и от там излизаше уплътнението като опръстен-висеше.

Отвънка беше чист-аз го мия с маркуча на Вилата през решетката на халогена. А и само дъното беше омаслено ясно защо вече.
Прави ми впечатление че сега колата е една идея по мудна в средните, но после откача. Мисля че при мене е пренадувала турбината-вага ще покаже довечера.

Таман смених и полеуретановият тампон отпред на мотора с тоя кулер. И без това ми го дадоха като бонус към кулера.
Направо се изумих от температурата- микропорестата я дават да издържа до 130 градуса. :horror

Ако сега купувам кола ще е като на Брато - 1,8 Т -150 коня куатро-торсен. Няма тия ядове, тия зверски налягания и не пука нищо. От както я е взел няма ядве и червеният антифриз не е пипал. А и разхода му е подобен на моя.
Тия дизели.......... Куатрото е вълшебно-влиза в 90 градусув завой с завидна скорост, тръгва от чакъл без да се замисля и пробоксува. Не смърди.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 04 окт 2015 9:43


Намерих си най-после място за копчето на газовата уредба, само 3 години ми бяха нужни :mhihi Вкарах го в пепелника, преди стоеше зад капачето, което се намира между подгрева и ЕСП. Дреболийка, но разглобих половината табло и се радвам, че пасна пергерно на стойката за цигара. Така и така пепелника ми е монетник.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Пон 05 окт 2015 7:57


Колеги, някой да е купувал такива ветробрани...http://olx.bg/ad/h-vetrobrani-27lv-2br-ID5waA6.html#729199546a
Става дума за марка PERFLEX, доколкото разбрах са Турски, някой взимал ли е такива и доволен ли е?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 05 окт 2015 8:26


Грешката беше -"негатив чардж". :Mr Green Fun


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13402
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 05 окт 2015 8:46


betaserk написа: Става дума за марка PERFLEX, доколкото разбрах са Турски, някой взимал ли е такива и доволен ли е?


За тия пари са добри.
Взимай ги.
На моите пише Team Racing,китайци,но аз съм доволен.
Фарад-Марад,Хеко-Меко,50-80лв,айде нема нужда.Пушим си на воля и дъжда не влиза в купето.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Пон 05 окт 2015 11:21


Никъде не видях за Пасат след 2001 година. :cry


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Пон 05 окт 2015 11:30


Не е ли едно и също за б5 и б5.5 ,аз му писах да видим какво ще отговори. Може и да взема, и да ги хвърля поне няма да ме е яд! 80 лв за едни пластмаси не ми се дават!


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Пон 05 окт 2015 14:25


Абе и ти си прав, но първо трябва да се уверим, че ще паснат и за двата модела. Иначе не ми се хвърлят на вятъра едни 27 лева + доставка.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13402
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 05 окт 2015 16:12


lz2aii написа: трябва да се уверим, че ще паснат и за двата модела


Ще паснат.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта