Има го и това, всеки тук си има някакъв бюджет, иска хубава, мощна, по-нова кола и гледа така да се вмести в бюджета си, че и да му останат после някакви, с които да си я обслужи поне
То на всеки тръгнал на лов за голям мотор трябва да му е ясно, че колкото по-голям мотор си вземе, толкова ще му е по-скъпа поддръжката, а и не само тя, данъци, каскота и т.н. Същото като при 4x4-то и само предно или само задно, ест. че 4x4 е по-скъпо за поддръжка от към окачване спрямо задвижваните само от 1 ос коли.
Така че лично аз съм далеч от мисълта, че има такива дето не си правят сметка, може би не си правят сметка само тези дето не могат да броят до толкова, колкото пари имат

TiL, много евтино бе колега... къде ти правиха тези интервенций? Да не ти правят някакви извънземни отстъпки? На мен за смяна на верига с обтегачите + нова гарнитура, ми обявяват към 700лв с работата, а съм с г4, не с ауди... а даже говорим само за ангр. верига и прилежащите й, без пистовите ремъци, ролки и без термостат и водна помпа... Направо да питам твоя майтор кви пари ще ми вземе
VWGT-ако става дума аз свалям бронята и фаровете, за да им сменя габаритите и мигачите, особено ако е фара при акумулатора...
