VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот инжектопляктор » Пон 28 сеп 2015 16:22


apekov написа:Нискоомни са уредите за измерване на Ток а двете величини Ток и Напрежение са различни. Ландсондата на изхода сигнала с амплитуда от о.5 до 1.2V което си е живо напрежение спрямо 12V подадени от акумулатора.

Ц20-05 има съпротивление 20Килоома/V, а един съвременен цифров мултиметър има съпротивление от порядъка на 20Мегаома. А верно ли амплитудата е от 0.5 до 1.2? Не е ли 0.45V на ламбда сондата нормално? Сондата нали е 0-1V?




apekov
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 21 фев 2010 22:53
Автомобил: VW Passat B 5
Двигател: AMX 2004 4Moution
Местоположение: Pleven

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот apekov » Вто 29 сеп 2015 9:46


Ами според мен ландсондата не дава постоянно ниво от 0.45V. А нивото варира в зависимост каква е сондата. В много от случаите стимулаторите на ланд сонди правят точно това 1 или две секунди пускат високо ниво 1- 1.2 и после ниско ниво , после пак високо и така. Ланд сондата не е линеен инструмент, количеството на кислород в изгорелите газове постоянно се мени тя точно това измерва и ако не е в необходимите граници подава инфо на компа да променя количеството на горивото и така. Да не се задълбочаваме повече че темата не е за това.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот инжектопляктор » Вто 29 сеп 2015 17:36


apekov написа:Ами според мен ландсондата не дава постоянно ниво от 0.45V. А нивото варира в зависимост каква е сондата.

Имах предвид, че напрежението варира, а около 0.45-0.5 отговаря на перфектната горивна смес. Извинявам се, но мислех, че сондата е 0-1V, а не 0.8-1.6V. Питам, защото в АГУ-то имам такива настройки, а с VAG-COM като че ли не я видях да превишава 1V.


iliqcho
Мнения: 44
Регистриран на: Пон 27 яну 2014 16:11
Автомобил: VW Golf
Двигател: 1.8t AUM

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот iliqcho » Вто 06 окт 2015 18:39


Здравейте колеги!
Някой ще ми обясни ли какъв е проблема при мен- кода е: 17393-camshaft timing adjusment (p1531 open circuit)
Мислех , че е датчик на разпр. вал , но с един приятел пробвахме неговия и не е от него.Моля помагайте защото нз какво да правя.
Благодаря предварително!


BOAN_1
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 06 окт 2015 20:07
Автомобил: golf3_golf5
Двигател: 1997AFT_2006BSE

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот BOAN_1 » Вто 06 окт 2015 20:18


Здравейте,

Съжалявам че започвам с въпрос, но всеки с проблема си...

по темата голф 5, 1.6, 102кс, прекъсва, направо спира след 4000 оборота

Грешките са следните:

16685 - Cylinder 1
P0301 - 006 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 4128 /min
Mass Air / Rev.: 463.3 mg/str
Temperature: 73.5°C
Lambda: 26.6 %
RPM: 4448 /min
Mass Air / Rev.: 119.9 mg/str
Temperature: 66.0°C
Lambda: 0.0 %

16555 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 006 - System Too Lean - Intermittent
Freeze Frame:
Speed: 130.7 km/h
Lambda Factor: 0.992
Voltage: 0.060 V
Lambda: 25.0 %
Speed: 132.7 km/h
Lambda Factor: 0.938
Voltage: 0.740 V
Lambda: 25

бихте ли препоръчали нещо


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Сря 07 окт 2015 12:34


Бих ти предпоръчал да почистите и диагностика на дебитомера, мисля че на тез обороти трябва да дава към 500мгр или 50гр ако не се лъжа! Има описание как става с VCDS, в движение на 3та и full throttle, само не мога да се сетя на кой канал трябва да направиш лога, но ползвай чичко гугъл, ще го намериш лесно :wink
АААаа 1вата грешка ти е за 1ви цилиндър, детомация, т.е. кабел, свещ, бобина, комутатор, зависи както и как е, че точно с тази 5ца не съм запознат дали е с комутатор, бобина/бобини и т.н., но вероятно е или от дебитомера или запалителната система отиваща към 1ви цил.


BOAN_1
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 06 окт 2015 20:07
Автомобил: golf3_golf5
Двигател: 1997AFT_2006BSE

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот BOAN_1 » Сря 07 окт 2015 16:50


Здравей,

Благодаря за отговора.

По отношение на грешка 1 - Възможно ли е да е следствие от бедната смес, явно сигнала е от датчика за детонации - не се възпламенява от искрата и трупа тази грешка. Свещи и кабели сменени. Бобината е с 4 извода за цилиндрите и електронно управление през комутатор от ЕКУ то.

Мисля че втората грешка е основна. Ако дебитомера и МАФ сензор са едно този автомобил няма МАФ. Има МАП на колектора точно на цилиндър 1.
Него не съм проверява, ще го проверя. Мисля си и вакуума - някъде дупка, но не ми се вярва защото отсича.

За каналите прилагам лог. на 3,10 и 11. Педала до край т.е. докато регистрира проблема.
Прикачени файлове
LOG-01-003-010-011_1.zip
(7.17 KиБ) Свален 83 пъти


Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот na4o4o » Пет 09 окт 2015 12:22


здравейте колеги помощ за тази грешка
1 Fault Found:
00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

бравата е сменена на вратата,но пак не се заключва всеки път


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот vanesto » Пет 09 окт 2015 12:31


Каква брава сложи?


Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот na4o4o » Пет 09 окт 2015 12:40


от същия пасат втора употреба


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот vanesto » Пет 09 окт 2015 12:42


Вземи си купи нова, в e-bay са по 30$, или от OLX, вероятността да случиш на втора употреба читава клони към нула.


Потребителски аватар
jordancho
Мнения: 487
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
Автомобил: VW Bora
Двигател: AGZ 1999
Местоположение: Пловдив

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот jordancho » Пет 09 окт 2015 17:12


Най-вероятно и тази брава има същия проблем - спукани спойки по платката.
Отвори я, и презапои всички микро-ключета, кабели и пинове на буксата, и ще си решиш проблема.


Потребителски аватар
pavkomk2
Мнения: 428
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
Автомобил: Jetta mk2
Двигател: 112 PB -- 139 KR
Местоположение: Севлиево

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот pavkomk2 » Пет 09 окт 2015 23:12


Колеги някой може ли да ми каже на голф 5 1.9 тди чрез VCDS как да си променя показанието на резервата за горивото. Лампата ми светва почти когато стрелката е на нулата.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Чет 15 окт 2015 8:40


Някаква идея къде са тия сензори и какъв им е проблема? Предполагам че са за саморегулирането, но какъв може да им е проблема, нямам никви познания с Xenon системите... Може да дайте идея кой се занимава с такива неща от форума! Появиха се след пребоядисване на колата миналата година, явно който ги е свалял, нещо не ги е монтирал добре или нещо им е прецакал.
Address 55: Xenon Range Labels: 1J0-941-651.lbl
Part No: 1J0 941 651
VCID: E5C1D71F7F949D36875-4C30

4 Faults Found:
00776 - Level Control System Sensor; Left Front (G78)
48-00 - Supply voltage
00776 - Level Control System Sensor; Left Front (G78)
16-00 - Signal Outside Specifications
00774 - Level Control System Sensor; Rear Left (G76)
48-00 - Supply voltage
00774 - Level Control System Sensor; Rear Left (G76)
16-00 - Signal Outside Specifications


Itsaka
Мнения: 293
Регистриран на: Сря 19 окт 2011 16:46
Автомобил: Passat B7
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Itsaka » Съб 24 окт 2015 11:16


Колеги на какво се дължат тези грешки? Коя точно част трябва да се смени за да се оправят нещата?

00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible Signal
00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4)
35-00 - -



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта