Смених термостата и докато я обезвъздушавах видях, че не включва перката. Като дам на късо буксата на датчика, включва бавната скорост, а на бързата само щрака една кутийка под разширителния съд. За какво е тя?
Като захраня директно перката сработват и двете скорости.
Колата е с климатик.
Голф 3 ГТИ, проблем с перката.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 ГТИ, проблем с перката.
на включен климатик / компресор/ трябва да тръгва на бавна степен. Явнодатчик включвателя долу на радиатора не е в час.
Информацията ти е бедна Г3 ГТИ нищо не гвори. Има с 1,8 и с 2л двигател, има с фабричен климат има и от Италия с насаждан - там е мъгла как са направили монтажа.
Щатни има с 1 перка и с 1 перки.
Информацията ти е бедна Г3 ГТИ нищо не гвори. Има с 1,8 и с 2л двигател, има с фабричен климат има и от Италия с насаждан - там е мъгла как са направили монтажа.
Щатни има с 1 перка и с 1 перки.
Последна промяна от kris11 на Сря 07 окт 2015 18:55, променено общо 1 път.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Голф 3 ГТИ, проблем с перката.
Голф 3 гти 1.8 няма. 
Колата с 2е мотор, но не мисля, че е съществено за това което питам.
Когато окъся втора скорост тя не сработва, както съм написал.
Климатика мисля, че е италиански, но не работи.
Някой ако може да помогне със схема за управлението на перките. (Това под разширителния съд.)

Колата с 2е мотор, но не мисля, че е съществено за това което питам.
Когато окъся втора скорост тя не сработва, както съм написал.
Климатика мисля, че е италиански, но не работи.
Някой ако може да помогне със схема за управлението на перките. (Това под разширителния съд.)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 ГТИ, проблем с перката.
"Климатика мисля, че е италиански, но не работи.
Някой ако може да помогне със схема за управлението на перките."
Е тука само може Стефан Zfa 159/ да ти помогне поне има опит с италиански творения,
Схема от друг не очаквай в предвид "творенията" на италианците
Някой ако може да помогне със схема за управлението на перките."
Е тука само може Стефан Zfa 159/ да ти помогне поне има опит с италиански творения,
Схема от друг не очаквай в предвид "творенията" на италианците
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Голф 3 ГТИ, проблем с перката.
Този блок съм почти сигурен, че е заводски. Утре ще го снимам.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 ГТИ, проблем с перката.
И аз съм си правил експеримент като давам контакт от буксата на датчика и при мен също сработва само 1-ва скорост.
Иначе в нормален режим му работят и 2-те скорости.
При мен климатика е оригинален и перките ги управлява онова чудо под казанчето със стъкленото капаче и бушон 20 А.
Иначе в нормален режим му работят и 2-те скорости.
При мен климатика е оригинален и перките ги управлява онова чудо под казанчето със стъкленото капаче и бушон 20 А.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Голф 3 ГТИ, проблем с перката.
Значи работи нормално.
Обезвъздуших я и я карах преди малко, поне половин час работи на едно място, после я настъпвах и не минава 90 градуса, но не пусна и перките.
Обезвъздуших я и я карах преди малко, поне половин час работи на едно място, после я настъпвах и не минава 90 градуса, но не пусна и перките.

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 ГТИ, проблем с перката.
Сигурен ли си,че термостата е читав?
Пробвай го на извънградско дали ще падне под 90 гр.
Пробвай го на извънградско дали ще падне под 90 гр.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Голф 3 ГТИ, проблем с перката.
Падаше, за това го смених и сега загрява бързо и държи.
При обезвъздушаването видях, че не пусна перката като подмина леко средата и я изгасих. Така като гледам трябва да се пуска на 95, което е след чертата на средата.
Одеве се опитах да я загрея до 95 и да видя дали ще тръгне, но кове малко под средата и не мърда.
Ще я карам така с едно на ум. Ако по път тръгне да прегрява, пускам вентилатора на парното и забивам един кламер отпред в буксата за да пусне перките.
При обезвъздушаването видях, че не пусна перката като подмина леко средата и я изгасих. Така като гледам трябва да се пуска на 95, което е след чертата на средата.
Одеве се опитах да я загрея до 95 и да видя дали ще тръгне, но кове малко под средата и не мърда.
Ще я карам така с едно на ум. Ако по път тръгне да прегрява, пускам вентилатора на парното и забивам един кламер отпред в буксата за да пусне перките.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 62 госта