Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот VWGT » Чет 08 окт 2015 8:55


hooligan_sk написа:
В точка 6.10.5 на общите гаранционни условия пише кога отпада гаранцията. Един от случайте:

Не са спазени точно указанията или изискванията на производителя или на оторизирания сервиз относно провеждането на периодични технически прегледи, обслужване, ремонти или поддръжка на предмета на продажба.

Ако нямаш дадена акция със задължителен характер(каквато ще е тази вероятно) отбелязана в сервизната книжка, спокойно могат да се заядат за гаранцията, съвсем реалистичен сценарии е. :gruebel


само че, отново я има вратичката, че реално ще влошат параметрите на колата. Т.е. заради тази сервизна акция, която ще е задължителна, няма да получиш динамични подобрения, а напротив - ще влошат динамиката на колата, което ако е било основна цел при покупката ... не знам има ли хляб в това ?


Иначе спор няма, скоро обикалях по автосалоните с един френд, това което ВАГ предлага го няма по другите марки и модели. Авенсиса не може да се сравнява с Пасат и Суперб и Ауди 6. Той е в категорията на А4 и октавия. БМВ също са много напред, но там цените са още отгоре :)




Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот betaserk » Чет 08 окт 2015 11:54


Току що прочетох това...

Мюлер отива при работническия съвет – по този начин служителите ще бъдат успокоени, че ще запазят работните си места. Опасенията са следните: ръководството на концерна би могло да компенсира спада на печалбите, който ще дойде от сервизните акции и платените обезщетения, с намаляване на разходите по персонала. По тази причина във Волфсбург има събрание на работническия съвет, на което шефът на концерна Матиас Мюлер заедно с председателя на работническия съвет Бернд Остерло ще информират служителите.

Съответните общини също са потърпевши от кризата във VW. Град Волфсбург реагира със стопиране на гласуването на бюджета – все пак VW е най-големият данъкоплатец в общината.

Концернът възнамерява да се извини на клиентите си посредством цели рекламни страници във пресата и да информира чрез сайтовете на съответните марки VW, Audi, Skoda и Seat. Там ще бъдат изброени номерата на рама на засегнатите автомобили и какво трябва да направят собствениците на тези коли.

Не толкова успокояващ обаче е фактът, че акциите на VW продължават да падат – в понеделник цената им бе 92 евро, а за сравнение в началото на годината те струваха 250 евро.

Междувременно американската екологична агенция EPA (Environmental Protection Agency) започна проверка и на други производители.


Потребителски аватар
vladeto_nedev
Мнения: 24
Регистриран на: Чет 11 апр 2013 7:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот vladeto_nedev » Чет 08 окт 2015 13:42


Здравейте!
Чета тук мнения и коментари и не мога да се начудя на такъв "оптимизъм" от Ваша страна! То бива заклети фенове на марката /какъвто апропо бях и аз/, бива, ама чак пък толкова, както имаше едно заглавие на американски филм - "Широко затворени очи"! Ето това срещам и чета тук, да ме прощавате - не искам да обидя никого!
Фолксваген АГ потъва хора, не го ли разбрахте?! Фердинанд Пийх се оттегли, Мартин-чо се мислеше за голямата работа - но какво стана - пълна излагация и загуба на рейтинги и пазарни позиции. И не е само това, не съм специалист и не зная колко грама вредни емесии трябва да отделя моят Тигуан от Декември 2008 г., но зная, че когато заявяваш нещо, когато продаваш и сертифицираш една стока като такава - тя трябва да отговаря на това си качество, не да лъжеш потребителя и да се измъкваш! Но Любимите Фолксваген го правят непрекъснато! Ето моя автомобил - закупен нов през декември 2008 г. - около 60 хил. лв. без лизинга! Доста солено, нали! но както и да е радост голяма - има няма 30 хил. км. и започнаха едни грешки, чекове, сменяване на датчици, луда работа! Близо 10 посещения в сервиза, докато не разбраха че е от някакъв захранващ кабел. Ок въздъхнах, на 60 хил. - тампони на цялото окачване плюс тампони на Макферсоните - първи път! Дросел клапа - едни път, вече всичко е извън гаранция и се плаща, след това - втори път тампони на макферсоните - не издържаха резервните части и две години - по гаранция на резервна част. След това се позакърпи, но започна да гасне в движение - не можаха да установят от какво е, но трети път тампони на макферсон и биелети, на 140 хил. - колектор на двигател - плюс сега се сдуха и клапана регулиращ налягането на турбината /добре че не е турбината - Боже благодаря ти!/ , колата едвам я откарах до сервиза! Общо по груби сметки всички разходи за ремонти и труд /без тези по гаранция/ около 7-8 хил. лева!!!
Не е малко за около 7 години експлоатация и за закупен нов VW!!!
Това е "грозната картина " на качеството на автомобил от края на 2008 г. - за по -новите не зная, дано да има някакъв напредък!
Чакам с нетърпение да го оправя и да го пусна за продажба, разводът с този фолксваген ще бъде най-щастливия ден в моя живот, защото разочарованието и скъсаните нерви, Мартин Винтеркорн няма да ми ги плати, но поне има Господ, ако не " фалират", което едва ли ще се случи, защото здраво ще дават от онези милиарди за развойна дейност, да замажат скандала, но това ще повлияе чувствително на реномето им на "реномиран производител на надеждни автомобили", това си и заслужават!


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот betaserk » Чет 08 окт 2015 14:11


Всеки с акъла и късмета си колега, има коли дори по стари от твоята на които са изминати стотици хиляди километри без големи проблеми, изглежда както всичко, по старите работи бяха по надеждни. Аз за първи път миналата година минах на VAG, до сега бях карал фиат Типо, брат ми има Фиат Браво а жена ми Рено Канго, много под нивота на вагените са! Всеки греши, то те ще си обират парсата няма баба ми да я обира, аз си харесвам VAG колите и за сега да чукна на дърво цяла година вече нямам ядове. Та до късмет си е, купи си другата кола и след толко км като на тази пиши как е! До късмет си е, на жена ми реното вече стана 14 годишно и няма никакви проблеми, освен по окачването една биалетка и още 2 чаркуляка, сменихме задни амортисьори и спирачни цилиндърчета на задните колела и само налягаме. А имаме роднина с друго рено на който му се реве, същото е с вагените, до късмет е! Та обица да им е на ухото и вече се надяваме да внимават. А сега са подхванали другите марки, да видим коя ще се изреве. Както съм писал по назад в темата, по тая логика трябва да се откажем от всичко и да отидем на остров! Че някой е взел лошо решение нямам намерение да си продавам колата и да търся опел, мерси :screwy И като опел се издънят и ко праим, и така до края на света, ако имаш пари за хвърляне давай! Ако продаваш евтино пиши в форума да идваме да купуваме.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот hooligan_sk » Чет 08 окт 2015 14:44


vladeto_nedev написа:Здравейте!
Чета тук мнения и коментари и не мога да се начудя на такъв "оптимизъм" от Ваша страна! То бива заклети фенове на марката /какъвто апропо бях и аз/, бива, ама чак пък толкова, както имаше едно заглавие на американски филм - "Широко затворени очи"! Ето това срещам и чета тук, да ме прощавате - не искам да обидя никого!
Фолксваген АГ потъва хора, не го ли разбрахте?! Фердинанд Пийх се оттегли, Мартин-чо се мислеше за голямата работа - но какво стана - пълна излагация и загуба на рейтинги и пазарни позиции. И не е само това, не съм специалист и не зная колко грама вредни емесии трябва да отделя моят Тигуан от Декември 2008 г., но зная, че когато заявяваш нещо, когато продаваш и сертифицираш една стока като такава - тя трябва да отговаря на това си качество, не да лъжеш потребителя и да се измъкваш! Но Любимите Фолксваген го правят непрекъснато! Ето моя автомобил - закупен нов през декември 2008 г. - около 60 хил. лв. без лизинга! Доста солено, нали! но както и да е радост голяма - има няма 30 хил. км. и започнаха едни грешки, чекове, сменяване на датчици, луда работа! Близо 10 посещения в сервиза, докато не разбраха че е от някакъв захранващ кабел. Ок въздъхнах, на 60 хил. - тампони на цялото окачване плюс тампони на Макферсоните - първи път! Дросел клапа - едни път, вече всичко е извън гаранция и се плаща, след това - втори път тампони на макферсоните - не издържаха резервните части и две години - по гаранция на резервна част. След това се позакърпи, но започна да гасне в движение - не можаха да установят от какво е, но трети път тампони на макферсон и биелети, на 140 хил. - колектор на двигател - плюс сега се сдуха и клапана регулиращ налягането на турбината /добре че не е турбината - Боже благодаря ти!/ , колата едвам я откарах до сервиза! Общо по груби сметки всички разходи за ремонти и труд /без тези по гаранция/ около 7-8 хил. лева!!!
Не е малко за около 7 години експлоатация и за закупен нов VW!!!
Това е "грозната картина " на качеството на автомобил от края на 2008 г. - за по -новите не зная, дано да има някакъв напредък!
Чакам с нетърпение да го оправя и да го пусна за продажба, разводът с този фолксваген ще бъде най-щастливия ден в моя живот, защото разочарованието и скъсаните нерви, Мартин Винтеркорн няма да ми ги плати, но поне има Господ, ако не " фалират", което едва ли ще се случи, защото здраво ще дават от онези милиарди за развойна дейност, да замажат скандала, но това ще повлияе чувствително на реномето им на "реномиран производител на надеждни автомобили", това си и заслужават!


Мда, тези от 2008ма така правеха... :mhihi


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1639
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот Кайзен » Чет 08 окт 2015 19:01


Предполагаемите промени, които ще трябва да претърпят засегнатите автомобили:
1) 2.0TDI - софтуерен ъпдейт. Ще се започне от януари 2016.
Спекулациите са, че ще се намали мощността, намали максималната скорост, увеличи времето за ускорение 0-100 км/ч и увеличение на разхода.

2) 1.6TDI - хардуерен и софтуерен ъпдейт. Ще се започне от септември 2016.
Спекулациите са, че ще трябват нови дюзи, CR-помпа и катализатор. Предполагаема цена на вложените материали - 2680€.

3) 1.2TDI - не е ясно все още.
Спекулациите са, че софтуерен ъпдейт ще е достатъчен.

Във връзка с предвиденото съкращаване на разходите ще се стопират всички проекти свързани с Phaeton и Bugatti. Също така ще бъдат намалени/спрени парите за футболните клубове Wolfsburg, Bayern и Ingolstadt и DFB-Купа (всички отбори печелили тази купа, откакто VW са спонсор, са били спонсорирани от VW).

Насрочва се и вътрешно "полицейско" разследване, в което се очаква да бъдат обвинени и съкратени инженери на средно ниво, но да не се стигне до истинските "виновници". Може да бъдат разкарани и някои неудобни вече мениджъри.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот Vlad777 » Пет 09 окт 2015 6:31


Темата е разчистена. Моля, не разводнявайте. Който има желание да си чеше пръстите и просто да "сипва" на VW, да си намери друго по-подходящо място от форума на VWclub.bg. Тук има достатъчно фенове на марката. Повтарящи се мнения, без нова информация около развитието на случая от едни и същи потребители директно ще бъдат изтривани.


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот restless » Пет 09 окт 2015 13:31


Едно статистика на продажбите по света дизел/бензин, може би ще е интересна
Изображение


Потребителски аватар
НарКол
Мнения: 888
Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
Автомобил: Polo Classic
Двигател: AFT
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот НарКол » Пет 09 окт 2015 15:20




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот hooligan_sk » Пет 09 окт 2015 20:24


chef_ss написа:Предполагаемите промени, които ще трябва да претърпят засегнатите автомобили:

2) 1.6TDI - хардуерен и софтуерен ъпдейт. Ще се започне от септември 2016.
Спекулациите са, че ще трябват нови дюзи, CR-помпа и катализатор. Предполагаема цена на вложените материали - 2680€.



Това ми е полезно, 10х. :th_up За този двигател съм убеден, че не може да стане по-зле след акцията! :icon_lol


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот polovera_9n3 » Съб 10 окт 2015 3:04



Започнахме да си идваме на думата :beer Фолксваген беше просто началото. Интересно ми е като направят тестове реални и на американските коли, които на 100% съм сигурен, че ще бият по вредни емисии всички европейски и японски марки :c010 :c010 :c010
пп. Каквото и да покажат тестовете на другите не ме е*е. Винаги ще карам VAG или нищо друго.


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1639
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот Кайзен » Съб 10 окт 2015 7:55


Без да защитавам всички останали или да нападам VW
Няма доказателства в тях да има устройства, подобни на тези, поставени в автомобилите на "Фолксваген", които изкуствено снижават емисиите по време на проби.

Всички ОЕМ, а и самите автопроизводители в развойната си дейност се опитват да влязат в наложените ограничения:
Всички дизелови автомобили, които нарушават правилата, са преминали европейските тестове. Колите обаче са били създадени така, че да се справят по-добре в лабораторни условия, отколкото на пътя.

В правилата е ясно описано какви тестове при какви условия ще трябва да бъдат изпълнени.
Иначе вече и на децата им е ясно, че не съществува дизелов автомобил, който в реални условия да покрива зададените норми. То няма и такова изискване в законите.


Потребителски аватар
Dagestan
Мнения: 958
Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
Двигател: AGN 2000
Местоположение: Разград

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот Dagestan » Съб 10 окт 2015 8:32


При 1.6тди кой ще плаща тази интервенция? Производителя? Само за гаранционни коли ли ще е, или за всички засегнати? И последен въпрос: Ако колата не е при първия си собственик, как се процедира с известяването на сегашния собственик?

Сам да си отговоря, че питах много прибързано: В сайта поне на Шкода има проверка по вин дали е засегнат автомобила ви, пише, че всичко ще се поема по производителя, за всички ЕА189.
Остава въпроса, дали ще "издирват" всички автомобили, или който се появил - появил?


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот betaserk » Съб 10 окт 2015 8:50


С една дума, всички производители го правят, разликата е, че VW си признаха а другите си мълчат докато не ги хванат, ако мине номера мине.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA

Мнениеот hooligan_sk » Съб 10 окт 2015 9:52


Разликата е че ФВ използват забранено устройство(въпросния софтуер), а останалите не. Това е големия проблем, а не замърсяването в реални условия. :th_up



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта