Кой вариант е най-добър: затворен,отворен или дишащ Кен?
Затворения е : вход и изход на кена се връзват последователно на съществуващата вентилация.
Отворен е : входа на Кен-а се свързва с вентилацията и се забучва едно филтърче да диша в атмосферата.
Дишащ е : като затворения ,но има вързан 3ти изход с филтърче за да диша и пречиства парите.
Засега съм се спрял на затворен такъв. Принципна схема :

http://www.saikoumichi.com/REV_C_SECTION_publish.jpg
При мен за целта ще се използва правоъгълен профил с капачки и щуцери.Първо питам дали идеята ми е добра и дали да се захващам като цяло с това начинание.В момента всичко излиза в атмосферата,но да ви кажа 99% влиза и част от него в купето,защото не е изведена с маркуч надолу.
Също така се чудя какъв да е пълнежа?Гледам масово са телчета за съдове.Зимата има ли проблеми това нещо или да го монтирам по-близко до мотора,за да се обдухва?Ако по някакъв начин замръзне конденза в телчето и стане тапа,това не е хубаво за мотора...тоест трябва да се измисли някаква защита.Веднага се сещам за дупка,запушена с гумена тапа и при малко по-високо налягане да хвръква...тоест да не е много стегната.