fox_vt написа:влизам винаги в най лявата лента и тръгвам доста преди другите и не ми пречи да се престроя най вдясно за първия изход
fox_vt написа:Иначе на друго кръгово с две платна аз съм във външното до мен има кола във вътрешното.Аз обаче искам да изляза на втория изход а оня папагал на първия и има наглостта да ми свири
Значи, когато искаме да продължим по 2рия изход (да продължим направо) трябва да се опитваме да влизаме в кръговото от най-дясна лента, за да създадем предпоставка за ПТП, а пък когато искаме да излизаме от 1ви изход (да завием надясно) влизаме от най-лява лента, за да създадем предпоставка за ПТП. Разбрах.
fox_vt написа:типично българска простотия
 
			   



 Я кажи тогава ако искам да изляза на третия изход при две ленти в кръговото в коя да се престроя отворко
 Я кажи тогава ако искам да изляза на третия изход при две ленти в кръговото в коя да се престроя отворко   Аман от експерти .И щом кръговото е с диаметър 20 метра външно колко мислиш разстояние има от изход до изход
 Аман от експерти .И щом кръговото е с диаметър 20 метра външно колко мислиш разстояние има от изход до изход  
  Да се чувствам аз виновен че не съм излязъл на първия изход щото съм външен а той най отвътре иска да излезе на първия
 Да се чувствам аз виновен че не съм излязъл на първия изход щото съм външен а той най отвътре иска да излезе на първия  Боже колко мъка има по света.А намираш ли за нормално входа да е с четири ленти а вътре кръговото с три,навярно е нормално за тебе.
 Боже колко мъка има по света.А намираш ли за нормално входа да е с четири ленти а вътре кръговото с три,навярно е нормално за тебе.

 При това не само в София. Дали това е правилно или не, е съвсем друга тема.
 При това не само в София. Дали това е правилно или не, е съвсем друга тема.



