Здравейте колеги, проблема както съм на писал в заглавието е ясен, колата е с газов инжекцион но го прави и на двете горива. проявява се най вече когато колата е загряла на работна температура и на празен ход по светофарите държи 1200 до 1400 оборота, ако съм спрял и я задържа за 2 3 секунди на полу съединител на около 1000 оборота се оправя всичко.
това което съм погледнал/направил:
1. температурен датчик - наред(първо съмнение за него понеже го прави топла, но по ваг-ком си дава правилни стойности)
2. дебитомер - почистен със спрей за дебитомери
3. центровка - правилна (ремъка си е на белези на всякъде, делкото си е точно на белег)
4. свещи - сменени
5. кабели, капачка и палец - сменени
6. дросел - почистен и адаптиран преди около 1000км
7. ламбда - наред
8. не регламентирано постъпване на въздух - няма
9. инжекторите са почиствани преди около 2000км
10. инжекциона го слагах скоро и съм сигурен, че щуцерите на колектора са плътно завити.
12. грешки по ваг-ком не излизат
13. когато си е на бензин и си работи на място по ваг-ком времената на инжекторите са в норма както дават по аутодата
14. няма промяна в разхода и динамиката на колата
Вие сте с предположенията :)



Golf 3 96та 2.0 ADY високи обороти на празен ход
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf 3 96та 2.0 ADY високи обороти на празен ход
Пробвай с друга дроселова клапа
То друго не остана.

То друго не остана.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 3 96та 2.0 ADY високи обороти на празен ход
провери жилото за пречупване , откъснати косми да задържат в бронята,Бронята и тя може да има чупка,прищипване., стойката на педала за газта също - луфт, задържане на педала.
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Golf 3 96та 2.0 ADY високи обороти на празен ход
проверени и изключени като възможни причинители на проблема, освен това го прави топла
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 3 96та 2.0 ADY високи обороти на празен ход
2. дебитомер - почистен със спрей за дебитомери - пипа ли нишката, още докато не е изсъхнал ли запали двигателя ?
П.П. Тогава както съветва Bai Sando
П.П. Тогава както съветва Bai Sando
Последна промяна от kris11 на Пон 19 окт 2015 9:32, променено общо 1 път.
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Golf 3 96та 2.0 ADY високи обороти на празен ход
разкачих дебитомера пипайки го единствено от външната страна на корпуса, напръсках го със спрей и го оставих да изсъхне добре и след това събрах колата както си беше
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 3 96та 2.0 ADY високи обороти на празен ход
ShoGo_GTI написа:разкачих дебитомера пипайки го единствено от външната страна на корпуса, напръсках го със спрей
Наслгаванията са от вътрешната страна. Пръскаш , натискаш привода за жилото да се отвори калапа и с чист парцал чистиш стените на клапата, пръскаш ,пак чистиш,чистиш и самата клапа. Може и с парцал напоен с коресилин или ацетон , но е по-трудоемко. Опипай с нокът на пръста по вътрешната повърхност на дросела за побитости точно където ляга клапата при затворено положение. Образува се леко ръбче.
Пръскаш и чистиш докато спре да излиза чернилка. Не се притеснявай и да запалиш с мокра клапа нищо не и става.
Обаче при дърто ЕГН на клапата има износване на потециометрите - слоя и тогава няма спасение - смяна.
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Golf 3 96та 2.0 ADY високи обороти на празен ход
kris11 написа:ShoGo_GTI написа:разкачих дебитомера пипайки го единствено от външната страна на корпуса, напръсках го със спрей
Наслгаванията са от вътрешната страна. Пръскаш , натискаш привода за жилото да се отвори калапа и с чист парцал чистиш стените на клапата, пръскаш ,пак чистиш,чистиш и самата клапа. Може и с парцал напоен с коресилин или ацетон , но е по-трудоемко. Опипай с нокът на пръста по вътрешната повърхност на дросела за побитости точно където ляга клапата при затворено положение. Образува се леко ръбче.
Пръскаш и чистиш докато спре да излиза чернилка. Не се притеснявай и да запалиш с мокра клапа нищо не и става.
Обаче при дърто ЕГН на клапата има износване на потециометрите - слоя и тогава няма спасение - смяна.
Където си ме цитирал съм писал за дебитомера, а ти ми пишеш за дросела. Него съм го чистил преди около 1000 км. Като го свалях изцяло от колата и от вътрешната страна съм го почистил меко казано перфектно и след това съм го адаптирал.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 3 96та 2.0 ADY високи обороти на празен ход
ShoGo_GTI -извинявай заблудил съм се ,че пишеш за дроселовата.
Щом си я чистил скоро остава ти да пробваш с друга клапа ,както писа Сандо.
Ако се оправи - износени писти на потенциометрите.
Щом си я чистил скоро остава ти да пробваш с друга клапа ,както писа Сандо.
Ако се оправи - износени писти на потенциометрите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Angel_ и 115 госта