Здравейте,
дойде време да си купувам друга, по-нова кола.
До сега имах Б5.5 1.9tdi и съм много доволен -никакъв проблем.Жената поиска по-нова кола. Гледахме А4, но се оказа много малка в сравнение с пасатите.
Та, сега сме хвърлили око на този пасат
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11440688840549625&slink=ayjerm - видяхме го. Изглежда като нов по визия. Като пипнах ауспуха, се нацапах с доста мазно, но казват, че си горели масло тези коли.
Не мога да намеря нищо във форума за двигателя 2008- дали е от "лимонките" или е по-читав.
Моля ви за съвет. Със сигурност ще минем през сервиз на VW и диагностика.
Въпросите ми са три:
1. Двигателя добър ли е? Откъде може да ме изненада (при закупуването да се пазя от нещо).
2. Окачването му стоманено ли е, или от алуминиевите?
3. И изобщо, какви може да са проблемите с този вид двигатели?
Благодаря ви
Георги от Казанлък
мнение за пасат B6 2.0 TDI
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: мнение за кола
Ако колата е без ДПФ ще цапа отзад ауспуха, все пак са сажди.
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: мнение за кола
след 2008 трябва да е Коман Рейл(не помпа дюза) нали не бъркам!?
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: мнение за кола
Тази кола е Помпа дюза и си отваряй очите хубаво защото са доста проблемни тези мотори.
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: мнение за кола
Значи дюзи задължителна проверка в оторизирания сервиз дали са сменяни с бошови.Ако ли не дали са в серзизна акция.
Шестограм сняма не е лошо но това не е скъпо!
На мен лично този салон ми е отвратителен и не е автомат може би заради 4x4 цената така висока.
А колко е карана само тя си знае....
Шестограм сняма не е лошо но това не е скъпо!
На мен лично този салон ми е отвратителен и не е автомат може би заради 4x4 цената така висока.
А колко е карана само тя си знае....
Re: мнение за кола
Много ви благодаря, само за уточнение:
1. Как разбрахте, че е карана много - аз не се ориентирам.
2. Помпа дюза или комън рейл? Чух и двете мнения.
3. Окачването като на б5.5 ли е, алуминиево?
Благодаря ви
1. Как разбрахте, че е карана много - аз не се ориентирам.
2. Помпа дюза или комън рейл? Чух и двете мнения.
3. Окачването като на б5.5 ли е, алуминиево?
Благодаря ви
- Ицку®
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
- Автомобил: 2xTouran TDI
- Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
- Местоположение: Поморие
Re: мнение за кола
Ако кода на мотора е с 3 букви и първата от която е B ,значи е помпа-дюза. Ако е с четити букви и започва с C е комън рейл. Колата е с първа регистрация в началото на 2008 година и е повероятно да е помпа-дюза.
Re: мнение за кола
окачването не е проблемно на този модел, не е като на B5.5 не са 8 носача а само два и се сменят само два тампона и два накрайника на смешни пари. Не го мисли окачването.
За това дали е помпа дюза или комън рейл трябва да засечеш рамата и/или код-а на двигателя. Защото ако се съди по годината е комън рейл, но тази година не се знае дали е година на производство, на регистрация или на закупуване на изостанала бройка от представителство.
Че е карана се съди по износванията на интериора, който в случая не изглежда отвратително, но пък салона е такъв , че държи много на бой без да му личи... Колегата който е казал, че е карана много предполагам, че му е достатъчно да го каже по това, че е дизел и комби, което според народо-психологията е автомобил, който се взима за работа и му се взима душата, но не е фактор винаги.
Пък салона че е базовия, не мисля, че ще ти е проблем, ако пък толкова те дразни за 500лв взимаш цял салон кожа и алкантара и не мисля, че това трябва да ти е определящо за закупуване на автомобила. По-добре обърни внимание на състоянието на конкретния автомобил, както и на това дали е помпа дюза, защото има доста ядове, маслени помпи, разход на антифриз от спукана глава, дюзи , турбини... много го харесвам тоя модел пасат, но определено тези неща ме отказват от дизелов пасат на този етап, като сложим, че и бензинките им не стават за газифициране, пък Bi-fuel и Eco-Fuel са безумно скъпи се отказах и от пасат като цяло.
За това дали е помпа дюза или комън рейл трябва да засечеш рамата и/или код-а на двигателя. Защото ако се съди по годината е комън рейл, но тази година не се знае дали е година на производство, на регистрация или на закупуване на изостанала бройка от представителство.
Че е карана се съди по износванията на интериора, който в случая не изглежда отвратително, но пък салона е такъв , че държи много на бой без да му личи... Колегата който е казал, че е карана много предполагам, че му е достатъчно да го каже по това, че е дизел и комби, което според народо-психологията е автомобил, който се взима за работа и му се взима душата, но не е фактор винаги.
Пък салона че е базовия, не мисля, че ще ти е проблем, ако пък толкова те дразни за 500лв взимаш цял салон кожа и алкантара и не мисля, че това трябва да ти е определящо за закупуване на автомобила. По-добре обърни внимание на състоянието на конкретния автомобил, както и на това дали е помпа дюза, защото има доста ядове, маслени помпи, разход на антифриз от спукана глава, дюзи , турбини... много го харесвам тоя модел пасат, но определено тези неща ме отказват от дизелов пасат на този етап, като сложим, че и бензинките им не стават за газифициране, пък Bi-fuel и Eco-Fuel са безумно скъпи се отказах и от пасат като цяло.
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: мнение за кола
Заблезъл съм разлика в декоративните капаци на моторите:
при бомба-дюзата е такъв

при комън рейл-а е такъв
Не карам кола с 2.0TDi, но това което съм чел във форума е че тези мотори имат проблем с привода на маслената помпа, която може да откаже в движение и да доведе до скапване на целия двигател, вкл. турбината.
при бомба-дюзата е такъв


при комън рейл-а е такъв


Не карам кола с 2.0TDi, но това което съм чел във форума е че тези мотори имат проблем с привода на маслената помпа, която може да откаже в движение и да доведе до скапване на целия двигател, вкл. турбината.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: мнение за кола
Таблата също са различни 

Re: мнение за кола
siso_k написа:Заблезъл съм разлика в декоративните капаци на моторите:
при бомба-дюзата е такъв![]()
при комън рейл-а е такъв![]()
![]()
Не карам кола с 2.0TDi, но това което съм чел във форума е че тези мотори имат проблем с привода на маслената помпа, която може да откаже в движение и да доведе до скапване на целия двигател, вкл. турбината.
това което си дал за помпа дюза не е като на пасата от обявата, по-скоро ми прилича на 1900сс 105к.с. ?
Re: мнение за кола
IRRITATING написа:Таблата също са различни
не се бях заглеждал, виждам надпис Passat над FIS-a , това ли е ?


това е новото табло

пък това старото

но гледам че има и миксове

-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: мнение за кола
На ПД уредите за отчитане на гориво и температура са между километража и оборотомера, а на КР са вътре в самия уред.В долния край на кръга{километраж и оборотомер}е молкото кръгче с температура и гориво.
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: мнение за кола
Възможно е да е 1.9, а не 2.0, но дизайна е същия - с тумбести очертания на "колектори" при PD и с плоски при CR.