1.9 tdi avf не набира в ниските обороти
Re: 1.9 tdi avf не набира в ниските обороти
Не пръска масло от щеката днеска бях до софия на връщане с петима направих 220 ако беше издухан нямаше да върви толкова според мен и това горене на масло има само като карам над 3000 оборота защото от смяна на масло до 5000 хил километра почти не беше изгоряло масло след това ходих до истанбул и обратно каране с 160 180 км/ч гледах маслото беше малко по-нагоре от минумума
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9 tdi avf не набира в ниските обороти
Малей....ще си замълча. Предлагам на колегата да иде в добър сервиз. Аз с АФН на А6 , без чип , с добри настройки му изкарвам макс-а от възможностите на двигателя и мога да ви кажа, че върви и то доста добре , а 131ПД си има още по-добър въртящ момент в ниските от АФН. Върви намери кач.сервиз колега. Ще я оправят.
Няма такова нещо.betaserk написа:Не е така, след 2000 налягането на маслото е повече и от там и повече върви, защото уплатнява.
Не винаги. И т.н.novatora написа:За невървежа в ниските обороти понякога виновника е дебитомер или мап сензор.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: 1.9 tdi avf не набира в ниските обороти
Значи с увеличаването на оборотите не се покачва налягането на маслото така ли?
Значи няма никакъв шанс /не говоря точно за тази кола от темата/ да е от издухан двигател и всичко това забавяне идва от всичко друго, но не и от изхабяване на двигателя и по точно сегментите. Аз ли не те разбирам или незнам за кое пак казах нещо което не бива! А може ли да ми обясниш защо като един мотор е издухан му трябва повече въртене за да запали? Говоря за атмосверните дизели например, имаме един такъв и един дядо го кара, тая кола яде масло за закуска с литри, докато запали и трябват 5 минути непрекъснато въртене, за да подкачи масло и да уплътни, затова! Може да не съм прав точно за това мнение което си оградил да отговаря за тази кола, може от нещо друго да е, но не значи че говоря някакви глупости на китайски. Аз и по рано казах, ако пръска от щеката тогава е за основен ремонт, ако не, значи нещо друго има за ремонт!

Последна промяна от betaserk на Сря 21 окт 2015 16:36, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 tdi avf не набира в ниските обороти
Така-като се покачват оборотите се покачва и налягането на маслото ако някой не вярва да закачи един уред на маслената магистрала и да мери налягането на маслото и ще се увери че при по-високи обороти налягането е по-високо.Както и на студен мотор също е по-високо отколкото на загрял на едни и същи обороти.
Не вървенето на един автомобил не значи ,че мотора му е издухан-може да е от един куп неща и затова си трябва диагностика от МАЙСТОР,който знае какво да гледа и какво прави.Колегата ако пише от къде е много по-лесно може да се насочи към кого да иде за да му погледне колата отколкото да гадае във форума и да го пращат да прави ремонт на двигателя за да му тръгне колата при положение,че може да мине много по тънко и по-безболезнено.
Атмосферните и предкамерните дизели им трябва задължително подгряване и работещи свещи за да запали добре.
Не вървенето на един автомобил не значи ,че мотора му е издухан-може да е от един куп неща и затова си трябва диагностика от МАЙСТОР,който знае какво да гледа и какво прави.Колегата ако пише от къде е много по-лесно може да се насочи към кого да иде за да му погледне колата отколкото да гадае във форума и да го пращат да прави ремонт на двигателя за да му тръгне колата при положение,че може да мине много по тънко и по-безболезнено.
Атмосферните и предкамерните дизели им трябва задължително подгряване и работещи свещи за да запали добре.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9 tdi avf не набира в ниските обороти
Налягането на маслото се повишава, с покачване на обороти, но това няма връзка с вървежа на колата . Ако налягането в цилиндрите е добро ( в норма ) , друга е причината за невървежаbetaserk написа:Значи с увеличаването на оборотите не се покачва налягането на маслото така ли?
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: 1.9 tdi avf не набира в ниските обороти
Понякога няма, да! Понякога има! Гледах и карах такива коли, качвам се давам газ ама никой няма, едвам се влачи, няма мощност, като стигне 2000-2500 се отпушва и почва да дърпа, спирам и махам щеката и ставам негърче, целия кош стана в масло опръскан! И то не един или два автомобила! Тези който не пръскаха вървяха като ракети! В тези случай не е от износването? Няма износване на сегменти??? Сега може на колегата който пусна темата да му е от друго, както той каза, не пръска от там! Значи е от някъде другаде проблема, естественно е добре да я закара на някой който разбира и да му я оправят!
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9 tdi avf не набира в ниските обороти
Откъде си сигурен, че не са били износени сегментите? Мерихте ли с компресомер налягането при студен мотор, при топъл , с добавено масло преди меренето и т.н.? Щом е имало подкатртерно налягане, няма какво друго да е, износени бутала, сегменти и блок. Естествено е при високи обороти такъв мотор да "живне" малко, ама не щото маслото е почнало да маже по-яко. Друга е причината , Можеш да направиш аналогия с моторен трион , малките кубатури са масово и с един сегмент ( високооборотните) а големите - с два ( по правило и по-ниско оборотни ). Идеята ми е , че газовете при високи обороти се "задържат" над буталото, и колкото по-високи са оборотите, толкова пропуските са по-слаби .
Нека не се отклоняваме от темата
Нека не се отклоняваме от темата

Re: 1.9 tdi avf не набира в ниските обороти
Вчера погледнах около двигателя за някой вакум маркуч не открих, само видях че от егр-а има някаква течност която тече, ходих при един майстор ама не разбира от такива неща и му споделих проблема, той каза че от там не би трябвало да прави проблеми това било нормално получавало се от конденз и не може да губи мощност от това.
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:55
- Автомобил: BMW 330D
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: 1.9 tdi avf не набира в ниските обороти
Както казаха вече, проверете дебитомера, дали дава необходимите стойности, ако са недостатъчни може да го завъртите леко но при закачена диагностика за да повиши стойностите, но това е вариант само за евентуална проба и другото е пак на диагностика да се погледне турбото и движението на геометрията, има случай на рециклирани турбини, който са така настроени да надуват осезаемо след 2000 оборота.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта