грешка на компютъра No.17958, Passat 1999, 1.9 TDI-PD

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 31 яну 2007 18:26


Сори за спама - ама как да си купя такава кола :gruebel :gruebel :gruebel :043: :dontknow: :oops: Много съм скаран с прогреса в автомобилостроението - обичам надеждната стара техника!!! :bowdown :bowdown :bowdown :drive :офф spam




Bary
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 22:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Bary » Сря 31 яну 2007 18:47


колега Rumen,кое е довело до авариен режим?Кажете и на нас,та да не си даваме парите за скъпи игеа4ки(дебитомери и т.н.)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 31 яну 2007 19:56


В дизел форума преди малко пуснах тема за това дали е проблем че за малко карах с изключена букса на дебитомера и сега като чета тук се замислям че и при мен май имаше такъв момент с натискането на педала и неповишаването на оборотите така че както изглежда и аз съм бил в авариен режим без да разбера :!: Което навежда на мисълта че ако например се прецака буксата или кабела от дебитомера или някой друг датчик се стига до този авариен режим :?:


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Чет 01 фев 2007 8:55


Румка, при мен е била същата грешка. Отскочи до официален сервиз и направете диагностиката в движение, за да видите дали клапана успява да регулира налягането в турбината. Ако знаеп с VAG-COM как става работата още по добре. За нашия мотор клапана регулира до 1570 нещо си и ако го задържи повече от 3-4 сек. комп изключва турбината. Грешката се записва каро някаква си, а с гасене/палене се ресетва и така до слдващия път.
Моето лечение го знаеш. Демонтаж на турбина и почистване в Реалтурбо с/у 20лв, Монтаж на турбина и отново тест в движение. Не надвиши 1120 нещо си налягане.
Под нещо си незнам дали се разбира bar.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта