Polo Variant 1.9 sdi AQM 2001г - Проблем с таблото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Flipshot
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 31 авг 2012 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Polo Variant 1.9 sdi AQM 2001г - Проблем с таблото

Мнениеот Flipshot » Вто 03 ное 2015 15:00


Преди около година след махане на акумолатора, големия километраж се върна с ~10000км назад, това се случи, без да забележа. Хванах го, чак когато реших, че е дошло време за смяна на маслото. Също така, не може да се ресетне service oil индикацията нито от комбинацията с ключ и копчето на таблото, нито от VAG. Преди няколко месеца се случи същото, но километража се върна на друга стойност. Тоест, не се връща всеки път на едно и също число. Също така, от доста време имам проблем с падане на акумолатора (за около седмица умира), но все нямам време да отида при електричар.
Днес се хванах и измерих утечката при изключени всякакви консуматори. Измерих 150мА, и започнах да търся при кой от бушоните ще намалее консумацията и установих, че като изключа 11ти предпазител (който е точно за километража), консумацията пада на 50мА, което е по-нормална стойност. Започвам да си мисля, че има връзка с шаването на километрите, и сервизната индикация..

Някакви идеи?




Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1017
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Polo Variant 1.9 sdi AQM 2001г - Проблем с таблото

Мнениеот megatronS » Вто 03 ное 2015 21:36


За да сменява километрите има две причини: 1- повреден клъстер от паметта или самата памет и 2- процесора променя адресите на паметта, поради техническа неизправност в него или късо съединение извън него. Трябва да се прегледат буксите и изходните кабели. При тези километражи се наблюдава и влага по платката, която трябва да се измие хубаво със спирт. Ако всичко това не помогне се стига до ремонт. Нормалната консумация трябва да се свежда в рамките от пълна 0 до 0.025 ампера.


Flipshot
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 31 авг 2012 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Polo Variant 1.9 sdi AQM 2001г - Проблем с таблото

Мнениеот Flipshot » Вто 03 ное 2015 21:39


Възможно ли е от това да идва завишената консумация в покой? Свалих таблото, за да го огледам и освен леко зацапване по платката от горната страна, което почистих с изопропил, не видях нищо притеснително (Явно таблото е отваряно и преди, защото липсваха две винтчета и счупени щипки..) Все пак благодаря за отговора!


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1017
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Polo Variant 1.9 sdi AQM 2001г - Проблем с таблото

Мнениеот megatronS » Сря 04 ное 2015 14:00


При късо съединение се повишава товара върху динамото, което от своя страна натоварва допълнително двигателя, от където идва естествено и по-висок разход на празен ход. Въпреки това, за по-високия разход може да има и друга причина, много зависи от това с колко по-висок е разхода. Платката на километража е двуслойна. Влагата при тези модели е от вътрешната страна, а не отзад. Трябва да се разглоби всичко. Прегледай пътечките под лупа, както и стабилизатора за напрежение. Почисти буксата отзад, както и спойката на буксата от окис. Почисти хубаво крачетата на паметта и процесора, а ако не ги знаеш кои са, почисти крачетата на всички интеграли. Използвай за това чист спирт и никакви други химикали.


Flipshot
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 31 авг 2012 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Polo Variant 1.9 sdi AQM 2001г - Проблем с таблото

Мнениеот Flipshot » Чет 05 ное 2015 1:51


Като казах консумация, имам в предвид на ток, когато колата е в покой (Заключена в гаража). Иначе да почистих каквото видях, ще видим как ще е..


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1017
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Polo Variant 1.9 sdi AQM 2001г - Проблем с таблото

Мнениеот megatronS » Чет 05 ное 2015 11:40


Естествено, че говорим за консумация в покой. Част от километража е под постоянно напрежение.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kalin09 и 45 госта