


Голф 4 1.6 SR - Проблем с оборотите и газта
Голф 4 1.6 SR - Проблем с оборотите и газта
Здравейте двигателя е 1.6 SR. Колата е с газова уредба. Вмомента не мога да превключа на газ, а когато е на бензин на тихи обороти сама се форсира (до 1500 оборота д/г). Вчера я карах на майстор за изпарителя. Оказа се, че там има някакъв теч, но го отстраниха и колата си вървеше нормално.
Re: Голф 4 1.6 SR - Проблем с оборотите и газта
Имаш предвид, че подскача оборотомера до 1500 и после пада, а не че се форсира,или?! Ако е така е възможно да имаш проблем с дроселовата клапа. Почисти я без да я сваляш, колкото можеш и виж дали няма да има ефект - при мен свърши работа.
Re: Голф 4 1.6 SR - Проблем с оборотите и газта
Ако приемаш за подскачане 10 пъти да го прави това, така да е. Просто си я паля само от ключа без да натискам педала на газта и и стрелката на оборотомера ту отива на 1300 оборота(примерно), ту пада на 900 и после пак и така 10-20 пъти може да го направи. Днес не съм я карал само я препалих не го направи това. Ама вчера няколко пъти я направи тази мизерия.. Да не би да се е появила някаква грешка и да трябва да се прави диагностика. Другото, което ми прави впечатление е, че когато е студена и я обърна от бензин на газ гасне. Като оставя двигателя да загрее 4-5 минути и обърна на газ не гасне. Така е направена газовата уредба, че не може да се пали на газ. трябва първо д асе запали на бензин и после да се обърне.
Re: Голф 4 1.6 SR - Проблем с оборотите и газта
Точно това имам предвид - при мен тоя номер го правеше най-често като спра на светофар. Както казах при мен много лесно се получиха нещата и оттогава/може би две години не съм го имал този проблем - с това условие, че оттогава съм го почиствал още два пъти, тъй като два пъти сменях гофрираната тръба, но както и да е/. Разкачаш гофрираната тръба, която е между кутията на въздушния филтър и дросела. Ако си я гледал, знаеш че в нея влизат и маслените изпарения на двигателя през страничен маркуч. Съветвам те, ако е с оригиналните скоби да бъдеш много внимателен и накрая да ги изхвърлиш и да си сложиш най-обикновени, защото заводските са страшен бич. И така - чистиш въпросната тръба и каквото можеш да стигнеш от клапата. За последното най-добре дръпни жилото на газта, за да можеш да хванеш и от вътрешната страна. Имаше даже някакъв специален спрей, но сега не мога да ти кажа какъв точно беше. Аз последния път ползвах WD40 и нямах проблеми след това. За да бъда честен - не мога да ти гарантирам, че това ще реши проблема/при мен успя/, но пък и няма да ти коства нищо - най-много 10-15 мин. Пробвай. Друга опция е дебитомера да ти прави номера. Смени си и въздушния филтър, даже ако имаш възможност и желание си сложи K&N. Излиза солено, но пък го решаваш проблема с филтъра генерално, накрая ще си много на сметка, а и ще живее дълго след като колата умре, хах.
Иначе за газта хич не съм компетентен, но на инжекционите им се прави настройка за това при каква точно температура да минават на газ. А то всъщност инжекция ли е изобщо?! Друг вариант е да трябва да ти се регулира изпарителя - дали приток на гориво, дали нещо друго. При всички положения си за газаджия. Имай обаче предвид, че колата наистина трябва винаги да се пали на бензин и чак, когато стигне еди-каква си температура да минава/сама или чрез теб/ на газ. В противен случай рискуваш да ти замръзне изпарителят и да стоиш да го чакаш да се отмрази...хах
Иначе за газта хич не съм компетентен, но на инжекционите им се прави настройка за това при каква точно температура да минават на газ. А то всъщност инжекция ли е изобщо?! Друг вариант е да трябва да ти се регулира изпарителя - дали приток на гориво, дали нещо друго. При всички положения си за газаджия. Имай обаче предвид, че колата наистина трябва винаги да се пали на бензин и чак, когато стигне еди-каква си температура да минава/сама или чрез теб/ на газ. В противен случай рискуваш да ти замръзне изпарителят и да стоиш да го чакаш да се отмрази...хах
Re: Голф 4 1.6 SR - Проблем с оборотите и газта
Преди няколко дни бях при газаджии точно за изпарителя. Оказа се, че не е бил добре закрепен и оделно е имало нацепен маркуч. Оправиха го, но явно колата не може да работи студена на газ. Иначе като я загрея 5-6 минути на бензин и после няма проблем.
Re: Голф 4 1.6 SR - Проблем с оборотите и газта
treshold написа:Точно това имам предвид - при мен тоя номер го правеше най-често като спра на светофар. Както казах при мен много лесно се получиха нещата и оттогава/може би две години не съм го имал този проблем - с това условие, че оттогава съм го почиствал още два пъти, тъй като два пъти сменях гофрираната тръба, но както и да е/. Разкачаш гофрираната тръба, която е между кутията на въздушния филтър и дросела. Ако си я гледал, знаеш че в нея влизат и маслените изпарения на двигателя през страничен маркуч. Съветвам те, ако е с оригиналните скоби да бъдеш много внимателен и накрая да ги изхвърлиш и да си сложиш най-обикновени, защото заводските са страшен бич. И така - чистиш въпросната тръба и каквото можеш да стигнеш от клапата. За последното най-добре дръпни жилото на газта, за да можеш да хванеш и от вътрешната страна. Имаше даже някакъв специален спрей, но сега не мога да ти кажа какъв точно беше. Аз последния път ползвах WD40 и нямах проблеми след това. За да бъда честен - не мога да ти гарантирам, че това ще реши проблема/при мен успя/, но пък и няма да ти коства нищо - най-много 10-15 мин. Пробвай. Друга опция е дебитомера да ти прави номера. Смени си и въздушния филтър, даже ако имаш възможност и желание си сложи K&N. Излиза солено, но пък го решаваш проблема с филтъра генерално, накрая ще си много на сметка, а и ще живее дълго след като колата умре, хах.
Иначе за газта хич не съм компетентен, но на инжекционите им се прави настройка за това при каква точно температура да минават на газ. А то всъщност инжекция ли е изобщо?! Друг вариант е да трябва да ти се регулира изпарителя - дали приток на гориво, дали нещо друго. При всички положения си за газаджия. Имай обаче предвид, че колата наистина трябва винаги да се пали на бензин и чак, когато стигне еди-каква си температура да минава/сама или чрез теб/ на газ. В противен случай рискуваш да ти замръзне изпарителят и да стоиш да го чакаш да се отмрази...хах
Ходих днес при майстор двг и при газаджии. За оборотите майстора каза, че трябва да се направи диагностика и да се види дали този датчик а въздух е ок. При газаджиите открихме нов теч на антифриз този път трбява да се сменят тетки и тройници, а може и маркуч. Дано всичко да се оправи. :)
Re: Голф 4 1.6 SR - Проблем с оборотите и газта
По - скоро се чудя дали газаджиите могат да я закачат на vag com и да свършат това защото там където я карам са и електричари и оправят електрониката на автомобилите.
Re: Голф 4 1.6 SR - Проблем с оборотите и газта
По принцип би трябвало да имат. Виждал съм обаче и майстори, които се занимават с двигатели и нямат диагностика...
Re: Голф 4 1.6 SR - Проблем с оборотите и газта
Въпросът е, че проблемите с тази газ не ми харесват... Докато я вкарам в правия път ще си е филм
Re: Голф 4 1.6 SR - Проблем с оборотите и газта
А как мога да разбера какъв е софтуера на компютъра на ГИ?
Re: Голф 4 1.6 SR - Проблем с оборотите и газта
Нямам представа. Най-добре си иди при човека, който ти я е слагал.
Re: Голф 4 1.6 SR - Проблем с оборотите и газта
Това с подскачането на оборотите е точно от зацапам дросел, аз си реших проблема като изолирах картерните газове и ги пуснах да си излизат свободно в атмосферата, вече няколко месеца нямам никакви проблеми с оборотите, че ми писна всеки месец да чистя дросела 

Re: Голф 4 1.6 SR - Проблем с оборотите и газта
[quote="treshold"]Нямам представа. Най-добре си иди при човека, който ти я е слагал.[/quote
Скоро взех колата, а газовата е слагана преди 6-7 години :D
Скоро взех колата, а газовата е слагана преди 6-7 години :D
Re: Голф 4 1.6 SR - Проблем с оборотите и газта
В такъв случай погледни в паспорта на газовата къде е слагана или просто поразпитай за свестен газаджия. Ако намериш някои, който си разбира от работата, веднага ще ти каже какъв е проблема и как да се оправи. Мога да ти препоръчам такъв в Кюстендил, но не знам дали ти е опция.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта