термостат

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 01 фев 2007 12:09


VeilSide написа:при всяка кола е различно vr6 отваря на 80


vwg3 написа:става въпрос за Г3 1.8 ABS...


При Г3 1.8 АБС двг на колко трябва да отваря?




Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Чет 01 фев 2007 13:54


за ABS - 87C

да за моя ABF пише, че отваря на 85, ама оригиналния, който махнах беше на 82 (сега Wahler 84 по каталог). Явно има някакъв резон в това колкото е по-мощна колата термостата да отваря на по-ниска температура.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Чет 01 фев 2007 16:07


Мойта е купих със сменен термостат и отваря на 85 или 87 градуса незнам точно и след няколко включвания на перката си отива стрелката на 90 градуса така,че и на 85 да ти отваря няма проблем според мен-тамън няма да загрява много :wink:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 01 фев 2007 16:35


За нашият климат се използват термостати на които е щамповано 87градуса!Термостатите са универсални за различни марки и модели автомобили.
Стария ми беше оригинален Беер. Новия също е Беер -за 16лева комплект с уплътнения за Ауди, Опел и ФВ.Трепач- за 10-15 мин достига 95градуса и после държи температурата 92-97 градуса!


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 01 фев 2007 16:46


Пък на мене моя познат ми сложи - MTE Thomson, поне мисля че така пишеше на него. Пишеше още че е бразилски.Каза че ги давал за по 14 лв.На мене не ми взе пари щото му върша услуги.
Та по равен път ми държи около 80 градуса, при искачване и градско стига до 90, при спускане стига до 75.
Но другото което помня е че пишеше че отваря на 85, а аз съм с АБС и му е малко ранко.Предишния си беше оригиналния и държеше окло 70, така че сега с този ще карам докато не се скапе и после ще сменям!!!

П.П. Иначе и аз съм чел че 1.4 и 1.6 двигателите са с термостати отварящи на 85 градуса.
и Колеги да знаете че не винаги това дето показва уреда на таблото е истинската температура!!!


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 01 фев 2007 16:55


ANNIHILATOR написа:Пък на мене моя познат ми сложи - MTE Thomson, поне мисля че така пишеше на него. Пишеше още че е бразилски.Каза че ги давал за по 14 лв.На мене не ми взе пари щото му върша услуги.
Та по равен път ми държи около 80 градуса, при искачване и градско стига до 90, при спускане стига до 75.
Но другото което помня е че пишеше че отваря на 85, а аз съм с АБС и му е малко ранко.Предишния си беше оригиналния и държеше окло 70, така че сега с този ще карам докато не се скапе и после ще сменям!!!

П.П. Иначе и аз съм чел че 1.4 и 1.6 двигателите са с термостати отварящи на 85 градуса.
и Колеги да знаете че не винаги това дето показва уреда на таблото е истинската температура!!!

Този термостат е негоден , 75-90 градуса е голям диапазон.
Уреда може да е неточен, но добрия термостат трябва да поддържа температурата в диапазон 5-6 градуса независимо от вида каране.
С новия ми падна разхода на газ през студеното с 2/100! Решението си е твое:wink:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 02 фев 2007 22:17


Ами оригинален.. VW-Audi от юнитрейд... БТТ /Бер-томпсън/
отваря на около 70 градуса..
в момента се мъдри гордо на тате на колата..
Още се псувам че затрих фактурата...
таман ги бях започнал от юнито.. ама викам айде ша взема фактурата и ще го върнма....

при тез термостати явно е да улучиш...


сложих си старият валер.. и ся съм доволен ;) дето беше на 87 ..

сменях го, щото трябва при мен да е на 84 .. и исках да си е наред..


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Съб 03 фев 2007 1:14


Почти 2 години и 38000км. Марката е WAHLER-просто железен излезе...


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Съб 03 фев 2007 10:37


ANNIHILATOR написа:Пък на мене моя познат ми сложи - MTE Thomson, поне мисля че така пишеше на него. Пишеше още че е бразилски.Каза че ги давал за по 14 лв.На мене не ми взе пари щото му върша услуги.
Та по равен път ми държи около 80 градуса, при искачване и градско стига до 90, при спускане стига до 75.


И моята така правеше,смених термостата с WAHLER- 16лв, и сега за 10-15 мин е на 90гр. и не мърда нито по равно, нито по инерция ,трябва доста да въртя градско за да мине 90гр. и да включи перката.Но моята е дизел.Не знам и при другите ли трябва да е така :roll:Трети месец кара,дано да излезе читав.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 06 фев 2007 16:32


dekata написа:
ANNIHILATOR написа:Пък на мене моя познат ми сложи - MTE Thomson, поне мисля че така пишеше на него. Пишеше още че е бразилски.Каза че ги давал за по 14 лв.На мене не ми взе пари щото му върша услуги.
Та по равен път ми държи около 80 градуса, при искачване и градско стига до 90, при спускане стига до 75.


И моята така правеше,смених термостата с WAHLER- 16лв, и сега за 10-15 мин е на 90гр. и не мърда нито по равно, нито по инерция ,трябва доста да въртя градско за да мине 90гр. и да включи перката.Но моята е дизел.Не знам и при другите ли трябва да е така :roll:Трети месец кара,дано да излезе читав.

Това е истината-колкото по-малко мърда толкова по-добре си върши работата термостатчето, няма значение бензин/дизел.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 70 госта