От доста време ме мъчи един проблем с мойта машинка 1.9, който не е належащ, но е дразнещ и искам най-после да го реша...
При ускорение на голяма предавка(на 5-та и на 6-та) особенно на 6-та като подам повечко газ(примерно до около половината) се появяват вибрации. След като влезе в оборот вибрациите изчезват.
Няколко човека ми казаха че е възможно да е от вътрешните карета и съм решил да ги сменя, да видим ще се реши ли проблема...
Друг майстор ми каза че може да е дюза. Дюзи е ясно че няма да сменя при добре работеща кола. Ако е от тях така ще си карам засега.
Третия вариант ми казаха че може да е от маховика.
Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил. Ще съм благодарен на всякакви мнения по въпроса.
Голф 4 02' 1.9 ARL Вибрации във волана при ускорение
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 02' 1.9 ARL Вибрации във волана при ускорение
Аз гласувам за дюза, а възможно ли е баланса на джантите да ти е заминал?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 02' 1.9 ARL Вибрации във волана при ускорение
По принцип всичко е възможно, но проблема го имаше и с 15-ките които купих колата. После купих сегашните джанти преди монтажа са балансирани и проблема винаги си е бил налице. Така я купих и още си кара така, но вече ми се ще да я оправя ако е възможно.
Дюзи няма да смена при работеща кола, щото го има варианта да стане по зле. Колата си пали при -15 като кибрит без да пуши и върви на ракета. Много често в стремежа човек да отстрани даден "проблем" се случва да "счупи" нещо
Ще смена тампоните на двигатела и по нататък каретата.
Дюзи няма да смена при работеща кола, щото го има варианта да стане по зле. Колата си пали при -15 като кибрит без да пуши и върви на ракета. Много често в стремежа човек да отстрани даден "проблем" се случва да "счупи" нещо

Ще смена тампоните на двигатела и по нататък каретата.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 4 02' 1.9 ARL Вибрации във волана при ускорение
Колата 4х4 ли е и има ли значение на къде си навил волана като ускорява?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 02' 1.9 ARL Вибрации във волана при ускорение
Само на предно е. Няма значение дали е в завой или направо.
Майстора ми каза да не я настъпвам на ниски обороти на 6-та че заминавала зъбчатката
Майстора ми каза да не я настъпвам на ниски обороти на 6-та че заминавала зъбчатката
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: Голф 4 02' 1.9 ARL Вибрации във волана при ускорение
Чуеш ли "майстор" да ти говори за "зъбчатки" бягай далеч!Навремето за тази дума в училище получавахме директно оценка "Слаб 2"Както и да е и аз съм за карета ,започни от там! 

- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: Голф 4 02' 1.9 ARL Вибрации във волана при ускорение
Наскоро имах подобен проблем само, че при мен цялата кола почваше да се тресе и излезе от вътрешни карета. Ходих къде ли не, едни ми казваха втулки на джантите (защото съм нямал и не можело така), направих не беше от тях, баланс на гуми също никакъв ефект. Та при мен тресенето се случваше само когато ускорявам и само при скорост над 50-60 км/ч така, че не знам до колко е възможно да е същият проблемът ти. При мен вибрации в волана не помня дали имаше, но самата кола почваше да тресе (направо си ме люлееше). Смених вътрешните карета и проблемът изчезна.
- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 02' 1.9 ARL Вибрации във волана при ускорение
При мен леки вибрации има в диапазона 1400 - 1600 об./мин. , прави го и топла и студена , но във волана ги няма 

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 02' 1.9 ARL Вибрации във волана при ускорение
Не се изразих правилно. Вибрации се усещат, не са във волана ами цялото купе си се тресе
На 1600 и на 1800 ги имам, над 2200 вече няма вибрации, но се усещат на шеста скорост.... Примерно на 4-та няма вибрации, на 5-та много леко, но на 6-та си вибрира, особенно ако нагазя газта...
На 1600 и на 1800 ги имам, над 2200 вече няма вибрации, но се усещат на шеста скорост.... Примерно на 4-та няма вибрации, на 5-та много леко, но на 6-та си вибрира, особенно ако нагазя газта...
- Lupender
- Мнения: 770
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: Голф 4 02' 1.9 ARL Вибрации във волана при ускорение
Ако са вътрешни карета, като седнат отзад двама, вибрациите стават по-осезаеми.
- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 02' 1.9 ARL Вибрации във волана при ускорение
Lupender написа:Ако са вътрешни карета, като седнат отзад двама, вибрациите стават по-осезаеми.
Точно......като я натоваря и са по-силни , иначе при мен ги има на всяка предавка , без 1-ва (предплагам поради НЕзатормозяване)
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 02' 1.9 ARL Вибрации във волана при ускорение
99% и двамата сте вътрешни карета, обикновенно едното е заминало, а другото се държи. За да ти е мирна главата ги сменете и двете. Най-добре вземете оригинални, ако имате възможност. Не мога да се сетя на 4ката с трипод ли бяха или със съчми? Вариант рециклиране не го препоръчвам.
Re: Голф 4 02' 1.9 ARL Вибрации във волана при ускорение
здравейте колеги влизам вав тази тема защото е сходна сас моя проблем.карам голф 4 1.9 тди 110к.с сас чип.колата е автоматик.сменени са вътрешни карета,масло,ангренажи,реика,хдравлична помпа,шарнири,вътрешни кормилни накраници,едната биалетка,масло и филтар на автомата,всички филтри,махнат е катализатора,нови пружини.изчистен е ерг-ра турбото работи перфектно,колата е закачана вав порше както двигателя така и скоросната кутия няма проблеми сас тях.проблема е следния при ускорение от 50 до 80 има бучене,придарпване понякога все едно не достига гориво,като се подаде рязко газ изчезва,ако е на голям баир има и вибрации вав волана.ако се пусне газта бученето изчезва,сащо и след 80км изчезва.моля помагайте 

- kalopo0o
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 12:42
- Автомобил: Golf TDI ++
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 02' 1.9 ARL Вибрации във волана при ускорение
здравейте , и аз имам същия проблем с вибрации след смяната на оригинални пружини със спортни H&R 40/40 колата слезна доста но не прекалено за да опира някъде като най-срещан е проблема с опирането от дясно на полуоската в стабилизиращата щанга . Проблема е че колата не опира никъде , но при подаване на газта почват едни вибрации после нагоре понамаляват . Със нормалните пружини този проблем го нямаше . Възможно ли е да е от вътрешните карета ? Защото със свалянето на колата им изменяме работния диапазон. Не е като да не сме слагали пружини и на други коли този проблем не сме го имали . Дайте идеи моля . Колата е голф 4 1.8т
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 02' 1.9 ARL Вибрации във волана при ускорение
Каретата са чупещи, не виждам как ще влияе височината?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта