Здравейте,
В неделя отидох да ми сменят летните със зимните гуми, и докато колата беше вдигната на крик се загледах отдолу при двигателя какво се случва и установих, че има някакъв теч на масло (виж снимката) и имаше няколко капки чак долу при картера. Колата няма удари, картера е здрав също - не виждам подбито и тн, а и до сега не е губила грам масло. На пръчката за маслото нивото си е на половина, както си беше и при смяната преди 8000км. Кората под двигателя с годините и чукването тук-там се беше напукала и сега като вдигнаха колата я нямаше цялата - изпаднала е някъде, та ако може да препоръчате от къде да си намеря читава такава да си я сложа. Ще се радвам и да препоръчате добър сервиз, в който да закарам колата да я прегледат обстойно и да не ми одерат кожата разбира се. За София става въпрос.
Благодаря предварително!
Снимка на установеният теч на масло зад предна дясна гума:
http://prikachi.com/images.php?images/301/8447301A.jpg
Polo 1.4i 9N3 2005г. - теч на масло
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW POLO 1.4i 9N3 2005г. - теч на масло
Течът е най-вероятно от семеринг на коляновия вал и доколкото виждам от снимката той е от към шофьорската страна тоест от към лявата гума, а не дясната. Ако е така за смяната на този семеринг трябва да се свали скоростната кутия и т.н.
Re: VW POLO 1.4i 9N3 2005г. - теч на масло
Лошо... Ако е този вариант ще има ли сериозно "изваждане"?
-
- Мнения: 652
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: VW POLO 1.4i 9N3 2005г. - теч на масло
Теча е от дясната страна и идва отгоре от главата , не е от никакъв колянов вал .
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: VW POLO 1.4i 9N3 2005г. - теч на масло
Точно така, колегата над-мен го е казал точно. Смени гарнитурата на капака на валовете/вала и ще се оправи този теч. Просто се стича надоло (от задната част на капака) и стига до картера!
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: VW POLO 1.4i 9N3 2005г. - теч на масло
Ако е с два вала няма гарнитура ,а е течна гарнитура -силикон както са 75 и 80 коня.При това положение само силикон и то хубав ,а не за 3-4 лева.
Re: VW POLO 1.4i 9N3 2005г. - теч на масло
Благодаря колеги, ще проверя и ще пиша за резултат. Мотора е 1,4 16V 75 коня е май. Доверен сервиз за София да препоръчате - при Васко от Красна поляна ще се направи ли тази интервенция, защото разбрах, че няма възможност да извършва всички видове ремонти по колите?
П.П.: А да предложите от къде мога да си намеря читава кора за под двигателя?
П.П.2: Пролетта смениха на колата външните карета (мисля, че бяха външните - трябва да проверя какво съм записал в книжката) и на следващия ден се появи едно почукване отпред, когато съм на предавка и подам газ или от неутрална включа на предавка и се предаде усилие от двигателя към скоростната кутия. Ходих при пишман майстора, който ми ги смени и не можа да ми каже от къде е точно. Смениха тампона на двигателя - проблема остана. След това от друг уж форумен сервиз ми казаха, че проблема може би е в това, че каретата които ми е сложил не са били правилните и колкото и да ги стегнеш - все щяло да остава луфт и да си чука. Та въпроса ми е според вас това така ли е и ще трябва ли нови карета пак да слагам, защото това чукане не ми харесва?
П.П.: А да предложите от къде мога да си намеря читава кора за под двигателя?
П.П.2: Пролетта смениха на колата външните карета (мисля, че бяха външните - трябва да проверя какво съм записал в книжката) и на следващия ден се появи едно почукване отпред, когато съм на предавка и подам газ или от неутрална включа на предавка и се предаде усилие от двигателя към скоростната кутия. Ходих при пишман майстора, който ми ги смени и не можа да ми каже от къде е точно. Смениха тампона на двигателя - проблема остана. След това от друг уж форумен сервиз ми казаха, че проблема може би е в това, че каретата които ми е сложил не са били правилните и колкото и да ги стегнеш - все щяло да остава луфт и да си чука. Та въпроса ми е според вас това така ли е и ще трябва ли нови карета пак да слагам, защото това чукане не ми харесва?
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: VW POLO 1.4i 9N3 2005г. - теч на масло
Хубави кори под двигателя може да намериш по онлайн магазините за авточасти да не казвам кои да не прозвучи като реклама ,а тропането или е от луфт в карето което си сменил , шарнир или кормилен накрайник а не изключвам и вътрешно каре или тампон на скоростната кутия най-вероятно той се чува при по-рязко отпускане на съединителя като при изпреварване с бързо преминаване на по-ниска предавка .
Re: POLO 1.4i 9N3 2005г. - теч на масло
Предложете добър сервиз в София да закарам колата да я прегледат (и да не са кожодери), че искам да я приведа в перфектен вид за зимата.
П.П. Звънях на Vaskoto1 и в Елбатрон, но при Васко ударих на камък, защото човека каза, че няма подходящи условия за преглед и ремонт на двигателя и тн, а при Елбатрон записване поне 1 седмица по-рано, което не ме устройва...
П.П. Звънях на Vaskoto1 и в Елбатрон, но при Васко ударих на камък, защото човека каза, че няма подходящи условия за преглед и ремонт на двигателя и тн, а при Елбатрон записване поне 1 седмица по-рано, което не ме устройва...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта