Неправилно е да се затяга с крак. Само на ръка. А иначе за секрета, не си мисли за някакви заварки веднага. Потърси по моргите. Те са няколко вида секретните болтове, не са 1000 разновидности.
, всичко при мене е от опит. С рака съм го барал и с пот на челото, а и майката съм му викал..........
обаче късмет за сега точно с 17 нямам 
Вече ще ги стягам по малко и секретния болт ще го слагам след като съм завил всички!
Ами смести се вложката, като я гледах не е с много дебела стена! Като гледам е имало такава защита, но май отдавна я няма, некой ги е побългарил! Ако си взема с такава защита против външно развиване, лесно ли се премахва? 
EasEr написа:Здравейте колеги :)
Имам 1 въпросче немога да реша всеки ме съветва друго,карам пасат б5,5 ТДИ 1,9 131коня. искам да му сложа по голямо турбо от 2,5 примерно това как ще се отрази на колата ?![]()
![]()
betaserk написа:Естественно със закъснение намерих ето това...http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3207133-DIY-STRIPPED-WHEEL-LOCK-REPAIR-%28USA-LOCK-VERSION%29 Поствам го за да помогна на колеги изгубили секрета за болтовете.
kossis написа:betaserk написа:Естественно със закъснение намерих ето това...http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3207133-DIY-STRIPPED-WHEEL-LOCK-REPAIR-%28USA-LOCK-VERSION%29 Поствам го за да помогна на колеги изгубили секрета за болтовете.
Ако болта е от закалена стомана бая зор ще е да се пробие така. Аз с 10мм бургия видях зор докато пробия ламарината на колонките за монтаж на бутоните.

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта