Golf 4 1.9 TDI ALH Проблем с центровка/тайминг?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Golf 4 1.9 TDI ALH Проблем с центровка/тайминг?

Мнениеот hvp800 » Вто 24 ное 2015 19:26


симеон написа:
До колегата Добромирски,ако може с две думи кажи какво имаш в предвид,че не съм много технически грамотен,извинявам се.

Колегата иска да ти каже , че ремъка не е зацепен правилно и съвсем скоро може да стане "мяу"
Колегата Zinoto те насочва към авансатора но това би трябвало да сте го видяли при положение ,че сте реновирали помпата




симеон
Мнения: 32
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 15:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.9 TDI ALH Проблем с центровка/тайминг?

Мнениеот симеон » Вто 24 ное 2015 19:46


Проблема се получи много след смяна на ангренажа.
Зацепена е на ново след сваляне на помпата,100% не е проблема от зацепването.
Авансатора го гледахме,но нищо по особенно не видяхме.
Датчика на дюзата не е(мерихме го)
Тези дни ще пробвам с друг датчик колянов вал,както споменаха няколко колеги.
И за накрая оставям пак свалянето на помпата за авансатора.
п.п Някой има ли представа дали става авансатор от рено 1.9 с бош помпа.На вид помпата и клапана са еднакви.Просто питам,такъв ми изпадна


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Golf 4 1.9 TDI ALH Проблем с центровка/тайминг?

Мнениеот Dobromirski » Вто 24 ное 2015 19:55


симеон написа:З тайминга рисува в двете крайности ту на закъснение,ту на предварение.И понякога пак забива и не показва нищо.


Именно поради причината , че един пише едно , а друг тълкува друго , ремонтите по интернет не са толкова сполучливи :mhihi

Така , накарахте ме да си включа компютъра :rolleyes
Обяснявам :
Влизаш в basic settings , натискаш тайминг и киризиш .
1-ви вариант
Центровката е на майната си , но си седи там , докато не покараш , не форсираш или не излезеш от бейсик сетингс, а когато влезеш отново , тя е вече е на друго място .
В такъв случай , както каза Zinoto , търси помпа , авансатор или каквото там искаш .
2-ри вариант
Докато гледаш графиката , виждаш как центровката се мени в големи граници пред очите ти. (аз така разбирам написаното от теб ) . В този случай , ток към авансаторният клапан не се пуска , и в този случай дори и да е заседнало буталото някъде , то може да се премести веднъж , тоест да се промени центровката в една посока ( към закъснение ) и толкоз . Няма как да се мандахерца постоянно .
Това означава , че имаш изместване на положението на помпата , спрямо положението на коляновият вал .
Вероятни причини : Разбита шийка на коляновият вал / ангренажно колело . Проблем с обтяжната ролка и неправилно обтегнат / монтиран ангренажен ремък .
Друго сега не ми идва на ум .

Така , че като начало , уточни как точно ти се мени центровката ? Вариант 1 или 2 ?


симеон
Мнения: 32
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 15:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.9 TDI ALH Проблем с центровка/тайминг?

Мнениеот симеон » Вто 24 ное 2015 20:15


Вариант 2 е колега,но не винаги...
Понякога просто стой забила графиката(на едно и също място винаги...на закъснение) и не помръдва,не отчита нищо и винаги на четвърти канал е 0.0 BTDC колкото и да въртя колелото на помпата! :th_up


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.9 TDI ALH Проблем с центровка/тайминг?

Мнениеот mshbul » Вто 24 ное 2015 20:36


Добромирски беше много услужлив и изчерпателен.
Толкова подробни инструкции във форум не бях виждал.

Ако мърда в бейсик сеттингс, наистина ще да е прав, че може да мърда зъбното колело на коляновия вал, което може да има много лоши последствия.
Дали да не го проверите и тогава да търсите друго.

Без да твърдя, че е това ще ви кажа какво направи моята умна дюза - знаех си точно колко ми е аванса и 1 ден поглеждам и станало с 2-3 градуса над това, което съм оставил. Съпротивление - 98 ома. Мисля, че до 100 трябваше да е.
Чудих се какво да е, проверих още няколко пъти, все там си стои аванса, реших, че не е зъбно колело и като най-лесно взех за 30лв една дюза с датчик от морга и с нея авансът отиде, където съм го оставил.
Смених разпръсквача с моя и си карах с другата дюза.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Golf 4 1.9 TDI ALH Проблем с центровка/тайминг?

Мнениеот samo_pechka » Вто 24 ное 2015 21:22


mshbul написа:Добромирски беше много услужлив и изчерпателен.
Толкова подробни инструкции във форум не бях виждал.

+1 :th_up


симеон
Мнения: 32
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 15:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.9 TDI ALH Проблем с центровка/тайминг?

Мнениеот симеон » Съб 28 ное 2015 16:05


Здравейте момчета,
Както много от вас предположиха,проблема се оказа умната дюза!
Искренни благодарности на всички дали мнение по темата!
Поздрави :th_up


симеон
Мнения: 32
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 15:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.9 TDI ALH Проблем с центровка/тайминг?

Мнениеот симеон » Вто 01 дек 2015 21:12


И така момчета още малко развитие по темата.
Оказа се явно че дюзата се е шашкала от здраво пикаещ разпръсквач.
4 нови разпръсквача и дойде центровката и тресенето и чукането изчезна!
Поздрави :)


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Golf 4 1.9 TDI ALH Проблем с центровка/тайминг?

Мнениеот samo_pechka » Вто 01 дек 2015 21:20


Откъде, каква марка и на какви пари. Може и на лични :)


симеон
Мнения: 32
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 15:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.9 TDI ALH Проблем с центровка/тайминг?

Мнениеот симеон » Вто 01 дек 2015 21:44


Не се изразих правилно може би.
Нови са за мен.
Взех употребявани дюзи+разпръсквачи от ASV мотор.(100лв.)
Инъче тези пикаещите бяха чисто нови марка Diesel Grup,уж немски пълни боклуци.Едвам тръгнаха да разпрашават от чисто нови.
Неможаха да направят и 10 хиляди километра.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Golf 4 1.9 TDI ALH Проблем с центровка/тайминг?

Мнениеот samo_pechka » Вто 01 дек 2015 21:57


Мдам, ясно. Дизел груп- няма такива немски оригинално !!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта