1.8T - гориво
- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: 1.8T - гориво
Какво имаш предвид "да му бутна горивото без компютър"?
Да я обогатиш или нещо друго?
И защо се налага?
Да я обогатиш или нещо друго?
И защо се налага?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: 1.8T - гориво
Леко?може с горивен регулатор колега
Re: 1.8T - гориво
Не,не освен регулатора.Налага се защото вмомента сместа е бедна ,защото сложих валове от 1.8 125.А имам още доста работи да и правя докато се стигне до REMAP ,за да мога да си я карам през това време...
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: 1.8T - гориво
Какво не ти харесва с регулатора незнам,с друго май няма как
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 1.8T - гориво
A38L1 написа:...Налага се защото вмомента сместа е бедна ,защото сложих валове от 1.8 125...
Ти сериозно ли!?
Re: 1.8T - гориво
Не съм толко компетентен, но само със слагането на валове, при това стокови от друг мотор, не би трябвало да ти беднее сместа, би трябвало ЕКУ-то да компенсира в някакъв минимален интервал + - и да не се налага ремап, макар че след ремап нещата трябва да са още по добре.
И аз съм с валове от друг мотор, но не е пипано ЕКУ-то, смеси са мерени, също в движение съм правил лог на ламбда сонда и всичко е ок от към смеси /колата не е от ВАГ групата/
Мерил ли си смеси или само предполагаш, че беднее ?
И аз съм с валове от друг мотор, но не е пипано ЕКУ-то, смеси са мерени, също в движение съм правил лог на ламбда сонда и всичко е ок от към смеси /колата не е от ВАГ групата/
Мерил ли си смеси или само предполагаш, че беднее ?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: 1.8T - гориво
A38L1 написа:Гледам по цвета на свещите
Мани тия Лада-ждийски номера.. има сонди за тея неща..
- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: 1.8T - гориво
Свеща е огледало на това какво става в цилиндъра
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8T - гориво
Да, но има и друга греда. Цвета на свещта се сменя точно за половин секунда. Ако можеш да четеш какви са смесите по свещите те признавам :D Хората бухат по няколко EGT-та и по няколко сонди за да разберат какво става в цилиндъра. Да не кажем, че има електроники, които мерят налягания в цилиндрите и йонизация и кви ли още не. Та да дойдем на думата. Давали сме с Влади газ на диното и директно гасиш колата без да седи на празен ход и след това даваш газ и я оставяш на празен ход да работи докато не спрат валците. Разликата беше коренна в цвета на свещите. Не е релевантно изобщо. Слагай широколентова сонда! Друг вариант - трудно.
Просто разликата за секунди е огромна. Може да се пробва и ще останете потресени от резултата. Лададжийски работи дето виакт хората най-добре не правете.
Просто разликата за секунди е огромна. Може да се пробва и ще останете потресени от резултата. Лададжийски работи дето виакт хората най-добре не правете.
Re: 1.8T - гориво
Това добре.А бихте ли ми препоръчали читав регулатор,защото и без това ще ми е от полза някой ден ..
- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: 1.8T - гориво
Vizor написа:Да, но има и друга греда. Цвета на свещта се сменя точно за половин секунда. Ако можеш да четеш какви са смесите по свещите те признавам :D Хората бухат по няколко EGT-та и по няколко сонди за да разберат какво става в цилиндъра. Да не кажем, че има електроники, които мерят налягания в цилиндрите и йонизация и кви ли още не. Та да дойдем на думата. Давали сме с Влади газ на диното и директно гасиш колата без да седи на празен ход и след това даваш газ и я оставяш на празен ход да работи докато не спрат валците. Разликата беше коренна в цвета на свещите. Не е релевантно изобщо. Слагай широколентова сонда! Друг вариант - трудно.
Просто разликата за секунди е огромна. Може да се пробва и ще останете потресени от резултата. Лададжийски работи дето виакт хората най-добре не правете.
Спор няма - без сонда нищо не става. Изобщо не виждам смисъл да го коментираме, но при този нискобюджетен сетъп едва ли са нужни ЕГТ-та или електроники мерещи налягани в цилиндрите и йонизация.
В края на крайщата нещата опират до една идея повечко гориво и дет се вика и на око може да се натамънят нещата.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8T - гориво
Просто не ги харесвам тези работи с горивото точно поради описаната по-горе причина. Щото всички дават яко газ .. после карат 200-300 метра и спират където могат. Еми колата бая време е работила в други режими и свещите вече са друг цвят. Файда йок
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8T - гориво
Колата ти има дебитомер който мери количеството въздух влизащо в цилиндрите. Не ми се вярва с атмосферните валове да влиза чак толкова повече, че да излизаш от заводските карти. Смени валовете и виж пак свещите дали ще се променят. Ако мен ме питаш карай си така, не мисля че има някаква опасност.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта