
FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
Прав си, грешката е моя 

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
Да изтупам темата от праха..някой да сподели мнение?Обмислям поставянето на такова нещо :)
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
На какъв двигател?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
mupk0 написа:Да изтупам темата от праха..някой да сподели мнение?Обмислям поставянето на такова нещо :)
Безсмислено.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
ем в случея ще е на мерцедес...като цяло вече са без пари тея работи и ми е интересно дали има дори няква полза....иначе клапаните на новите коли си горят бърже.Особенно на метан няколко мерцедеса съм виждал с изгорели клапани за няколко години...не че и ремонтите струват някви сериозни пари..
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
Да дам и аз мнение, нищо, че е стара темата.
Моета кола я взех от Германия и имаше инсталирано. 1.6 BSE. Идеята е,че на всеки 1000 км трябва по 100мл течност.
по една капка на 10 секунди. Засега съм доволен. Някои казват, че може и без. Предпочитам да съм сигурен.
Моета кола я взех от Германия и имаше инсталирано. 1.6 BSE. Идеята е,че на всеки 1000 км трябва по 100мл течност.
по една капка на 10 секунди. Засега съм доволен. Някои казват, че може и без. Предпочитам да съм сигурен.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
По какви критерии си доволен?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
Тва са пълни глупости да ви взимат парите
Една капка на 10-20 сек ще смаже...нещо като капка в морето.

Една капка на 10-20 сек ще смаже...нещо като капка в морето.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
По-добър ефект се получава при несменяне на гумичките на клапаните. 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
Те половината коли си го имат тоя ефект,понеже си не знаят километрите
Никакво допълнително мазане не им трябва.

Никакво допълнително мазане не им трябва.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
С електронния кит определено има ефект монтирал съм 4 до сега и няма никакви оплаквания. Просто са малко скъпи.
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
Мога да споделя реален четири годишен тест правен лично от мен на личният ми автомобил за периода 2008-2013 година. - HONDA CRV модел 2008г ( R20) с газов инжекцион Фобос.
Газовият инжекцион е монтиран на 600 км. след закупуване на автомобила от Бултрако. Първите 10 000 км. е каран без система за предпазване на клапаните. Състоянието на клапаните бе проверено на 10,900 км. През времето, в което двигателя не е бил предпазван хлабините на изпускателните клапаните се бяха променили на (0.17) което е извън допустимите стойности. Но все още не се забелязваше загуба на мощност. След направена регулировка на клапаните на (0.28) беше монтирана електронна система за предпазване на клапаните на Австралийският производител Flashlube. Следващата проверка беше направена на 30 300 км ( 20 000 км. след монтажа на системата за предпазване на клапаните ) като хлабините на клапаните се бяха променили от (0.28) на (0.24) което е близо до референтните стойности на бензин. Като от тук нататък проверките бяха правени на всеки 20 000 км. и не бяха забелязани съществени отклонения.
Края на 2011г. системата за предпазване на клапани Flashlube е подменена с V-LUBE като луфтът в клапаните отново бе проверяван на всеки 20 000 км. и отново не бяха забелязани отклонения.
Винаги луфтовете на изпускателните клапани след 20 000 км. пробег бе в границите от 0.25-0.23, което е съизмеримо с износването при работа на бензин.
Вземайки предвид извършения тест за 240 000 км. може да се заключи, че качествените системи за предпазване на клапаните използващи оригинални консумативи силно забавят вкопаването на изпускателните клапани
Газовият инжекцион е монтиран на 600 км. след закупуване на автомобила от Бултрако. Първите 10 000 км. е каран без система за предпазване на клапаните. Състоянието на клапаните бе проверено на 10,900 км. През времето, в което двигателя не е бил предпазван хлабините на изпускателните клапаните се бяха променили на (0.17) което е извън допустимите стойности. Но все още не се забелязваше загуба на мощност. След направена регулировка на клапаните на (0.28) беше монтирана електронна система за предпазване на клапаните на Австралийският производител Flashlube. Следващата проверка беше направена на 30 300 км ( 20 000 км. след монтажа на системата за предпазване на клапаните ) като хлабините на клапаните се бяха променили от (0.28) на (0.24) което е близо до референтните стойности на бензин. Като от тук нататък проверките бяха правени на всеки 20 000 км. и не бяха забелязани съществени отклонения.
Края на 2011г. системата за предпазване на клапани Flashlube е подменена с V-LUBE като луфтът в клапаните отново бе проверяван на всеки 20 000 км. и отново не бяха забелязани отклонения.
Винаги луфтовете на изпускателните клапани след 20 000 км. пробег бе в границите от 0.25-0.23, което е съизмеримо с износването при работа на бензин.
Вземайки предвид извършения тест за 240 000 км. може да се заключи, че качествените системи за предпазване на клапаните използващи оригинални консумативи силно забавят вкопаването на изпускателните клапани
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
JLM saver написа:Мога да споделя реален четири годишен тест правен лично от мен на личният ми автомобил за периода 2008-2013 година. - HONDA CRV модел 2008г ( R20) с газов инжекцион Фобос.
Какво съвпадение, и аз имам наблюдение над същата такава Хонда, тя няма проблем с клапаните. ГИ е Ланди, без омасляване. На твоята сигурно клапаните са направени от рециклирани китайски пирони за меко дърво.
Интересно, за тези хвалебствия на Фобос се регистрира? Синът на татко Карло ли те спонсорира, или на добра воля пишеш?

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
Нормално.Като напишеш в Google : FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя,ще се появи и тази тема.
После кой ще ги купува тия "лубрикантчета"?

После кой ще ги купува тия "лубрикантчета"?
- samo_pechka
- Мнения: 8967
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
Поне има плацебо ефект за купувачът им
чудно ми е какво маже. Ако приемем, че въобще маженещоси . Айде за смук.клапани мааалко , ма за изпускателните не знам какво ще ми маже и как. А те са дето ядат зора.

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта