Обороти на голф2 бензин 1.3 механична инжекция.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
kup74
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 12 окт 2009 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Обороти на голф2 бензин 1.3 механична инжекция.

Мнениеот kup74 » Нед 29 ное 2015 11:49


Здравейте приятели.След като загрее мотора оборотите започват да падат до 200 и по някой път и гасне.Почистих дрьоселовата клапа и вече не гасне но оборотите пак падат.Как може да се вдигнат оборотите?




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Обороти на голф2 бензин 1.3 механична инжекция.

Мнениеот vanesto » Нед 29 ное 2015 14:38


Здравей, 1,3 механичен инжекцион не съм чувал да има. Има пълна инжекция digijet, с код на мотора NZ, какъв е твоят код? Провери си хубаво всички вакуум маркучи, за пробив, и също тези за картерната вентилация, често се пукат и смуче въздух. Дросела си го почистил, значи остава също и температурен датчик.


kup74
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 12 окт 2009 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Обороти на голф2 бензин 1.3 механична инжекция.

Мнениеот kup74 » Вто 01 дек 2015 7:41


Моторът е 1.3 пълен механичен инжекцион 55к.с.Ще сменя температурния датчик .От известно време когато паднат температурите колата не загрява както преди.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Обороти на голф2 бензин 1.3 механична инжекция.

Мнениеот stefan4o » Вто 01 дек 2015 7:44


Ако не си правил нещо по инжекцията, оригинално си е МНОГОТОЧКОВ електрически инжекцион. Първо замери датчика и тогава го сменяй, че иначе като я подкараш да сменяш здраво с ново и ще смениш половината кола, ако не и цялата :mhihi Когато паднат температурите е съвсем нормално да не загрява толкова бързо, като когато е топло, съвсем в реда на нещата си е.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Обороти на голф2 бензин 1.3 механична инжекция.

Мнениеот Vlad777 » Вто 01 дек 2015 7:59


Това е шаблона за заглавията на теми в раздела:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=5&t=352508


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Обороти на голф2 бензин 1.3 механична инжекция.

Мнениеот myrshavija » Вто 01 дек 2015 9:52


И аз не зная да има мех.инж. на Г2 1.3/55кс. Има карбуратор, мисля, че MH, има и с Дигифант NZ. На дигифанта, доколкото зная не може да се регулират оборотите на празен ход. Там често има драма с моторчето за празен ход и с дебитомера. На 1.3 карбуратора съм имал драма с оборотите заради заяждаща в отворено положение втора клапа на карбуратора.


Потребителски аватар
don4oivanov
Мнения: 66
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 19:00
Автомобил: VW GOLF MK2
Двигател: 2G 1990
Местоположение: Карнобат

Re: Обороти на голф2 бензин 1.3 механична инжекция.

Мнениеот don4oivanov » Пон 25 яну 2016 13:58


Здравейте колеги! Аз имам Голф 2 1.3 карбуратор и понякога при студен двигател сработва на около 1300-1400 оборота и колата работи добре а понякога на около 900-950 и неравномерна работа на двигателя докато позагрее.Отварям капака на филтъра при студен двигател и виждам че клапата се затваря,тоест смукача се включва.Надявам се да помогнете с някой съвет.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Обороти на голф2 бензин 1.3 механична инжекция.

Мнениеот stefan4o » Пон 25 яну 2016 14:02


2е3 серията е с полу-автоматичен смукач (ползва се при Поло 1.3, Голф-Джета 1.3, Транспортер Т3 и т.н.). Преди да запалиш настъпи газ-педала да "закопчее" в позиция натиснат на около 10-20 процента. Усеща се, че не се връща до крайната точка горе. Тогава палиш и караш като го галиш леко, за да не се върне в най-горна позиция (отпускаш го плавно с крак). Когато отлепи стрелката на темп. на охл.течност, а може и по-рано да го натиснеш и пуснеш по-рязко с върха на обувката си, за да се върне на положение 900 об/мин. Просто я остави да поработи около минута - две на положението 1300 оборота без значение на място или в движение. Това е. Пробвай и кажи дали съм познал. :th_up



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта