Обороти на голф2 бензин 1.3 механична инжекция.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 12 окт 2009 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Обороти на голф2 бензин 1.3 механична инжекция.
Здравейте приятели.След като загрее мотора оборотите започват да падат до 200 и по някой път и гасне.Почистих дрьоселовата клапа и вече не гасне но оборотите пак падат.Как може да се вдигнат оборотите?
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Обороти на голф2 бензин 1.3 механична инжекция.
Здравей, 1,3 механичен инжекцион не съм чувал да има. Има пълна инжекция digijet, с код на мотора NZ, какъв е твоят код? Провери си хубаво всички вакуум маркучи, за пробив, и също тези за картерната вентилация, често се пукат и смуче въздух. Дросела си го почистил, значи остава също и температурен датчик.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 12 окт 2009 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Обороти на голф2 бензин 1.3 механична инжекция.
Моторът е 1.3 пълен механичен инжекцион 55к.с.Ще сменя температурния датчик .От известно време когато паднат температурите колата не загрява както преди.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Обороти на голф2 бензин 1.3 механична инжекция.
Ако не си правил нещо по инжекцията, оригинално си е МНОГОТОЧКОВ електрически инжекцион. Първо замери датчика и тогава го сменяй, че иначе като я подкараш да сменяш здраво с ново и ще смениш половината кола, ако не и цялата
Когато паднат температурите е съвсем нормално да не загрява толкова бързо, като когато е топло, съвсем в реда на нещата си е.

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Обороти на голф2 бензин 1.3 механична инжекция.
И аз не зная да има мех.инж. на Г2 1.3/55кс. Има карбуратор, мисля, че MH, има и с Дигифант NZ. На дигифанта, доколкото зная не може да се регулират оборотите на празен ход. Там често има драма с моторчето за празен ход и с дебитомера. На 1.3 карбуратора съм имал драма с оборотите заради заяждаща в отворено положение втора клапа на карбуратора.
- don4oivanov
- Мнения: 66
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 19:00
- Автомобил: VW GOLF MK2
- Двигател: 2G 1990
- Местоположение: Карнобат
Re: Обороти на голф2 бензин 1.3 механична инжекция.
Здравейте колеги! Аз имам Голф 2 1.3 карбуратор и понякога при студен двигател сработва на около 1300-1400 оборота и колата работи добре а понякога на около 900-950 и неравномерна работа на двигателя докато позагрее.Отварям капака на филтъра при студен двигател и виждам че клапата се затваря,тоест смукача се включва.Надявам се да помогнете с някой съвет.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Обороти на голф2 бензин 1.3 механична инжекция.
2е3 серията е с полу-автоматичен смукач (ползва се при Поло 1.3, Голф-Джета 1.3, Транспортер Т3 и т.н.). Преди да запалиш настъпи газ-педала да "закопчее" в позиция натиснат на около 10-20 процента. Усеща се, че не се връща до крайната точка горе. Тогава палиш и караш като го галиш леко, за да не се върне в най-горна позиция (отпускаш го плавно с крак). Когато отлепи стрелката на темп. на охл.течност, а може и по-рано да го натиснеш и пуснеш по-рязко с върха на обувката си, за да се върне на положение 900 об/мин. Просто я остави да поработи около минута - две на положението 1300 оборота без значение на място или в движение. Това е. Пробвай и кажи дали съм познал. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта