Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот Bai Sando » Пет 04 дек 2015 18:43


Нормално е.Ще изгасне ако се извади буксата на датчика на кол.вал.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот kris11 » Пет 04 дек 2015 19:53


IvoG написа:Бубината е нова на няма и 6 месеца

:Mr Green Fun :Mr Green Fun Ако е китайка много , ама мно0го време е изкарала.
оФФ 2012/13 ми изпука бобината явно при изгасяне на двигателя. След 30-40 мин опитах да запаля и преместя кораба , но... Взех от притяел купил си китайка за зор заман, и карах с нея 1 1/2 дни, почистих и я върнах. Взех от морга 2 бр , след около седмица приятеля ми казва -неговата изгоряла, сложил китайката и карал 3 дни с нея и заседнал. Ходих поп тъмно да му нося 2 ра младост - 2 рата , която бях взел. Все още е с нея, но аз смених моята 2 ра младост преди около 2-3 седмици.
При мен свеши, капачка, палец нови , кабели без светулки, нараняване


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот IvoG » Пет 04 дек 2015 21:56


Все пак на газ стига 7000+ , ще пробвам още един Хол (нали той играе с компа ) .

:love.vwclub


Потребителски аватар
Daniel Kuntov
Мнения: 820
Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: GTI 2.0 8V AGG

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот Daniel Kuntov » Сря 23 дек 2015 22:36


Проблем с гасненето се оправи,закачихме я на ваг ком и изчистихме натрупани грешки.Но остана друг проблем-играят оборотите на празен ход и колата не върви както трябва.Особенно много играят когато е студена,даже понякога угасва.Като загрее стабилизира и няма проблем.Няколко майстори питах и ми казаха дросел.Единия даже ми каза че можел да направи ремонт за 150 лв.Имам дросел оригинален резервен и мисля да го сменя.Въпроса ми е как се процедира при смяната,адаптиране на ваг ком ли само,или се самоадаптира?


diavo
Мнения: 95
Регистриран на: Съб 15 дек 2007 8:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот diavo » Чет 24 дек 2015 7:58


става и по двата начина


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот kris11 » Чет 24 дек 2015 17:55


:screwy Офф Чудя се за какъв чеп ви са тези 5000 об/мин ? Макс. въртящ моменти ви е на 2600 об/мин.То няма 1 път и магистрала направени за високи скорости .


Потребителски аватар
Daniel Kuntov
Мнения: 820
Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: GTI 2.0 8V AGG

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот Daniel Kuntov » Чет 07 яну 2016 18:37


Здравейте колеги!Ето развръзката по моя случай.Както бях написал по горе няколко майстори ме скосиха че дросела е за смяна или ремонт който ще струва 150 лв и няма гаранция дали няма пак да се предаде.Колата прекъсваше на празен ход.А при студен старт направо си гаснеше понякога и на газ и на бензин.Беше спъната меко казано,доста окуцяла откъм ускорение.Реших да сваля дросела и да го сменя с друг който имам резервен.Свалих го и какво да ви кажа 3мм гняс навсякъде.Едно обилно почистване до блясък със спрей за карбуратори (9лв от бензиностанцията).Качих дросела отново на колата дадох на контакт 5 мин изчаках и после запалих на бензин,оборотите играеха 1800-2000 на празен ход.един кратък рън около 30 км и оборотите паднаха на нормалните 900-и няколко.На бензин вървежа се възроди,точно както беше когато я взех но оборотите пак лекичко си играеха(явно дюзите не са в час все пак не се кара на бензин.На газ закова оборотите и вървежа стана приличен.Студения старт стана безпроблемен спря да гаснеи да прекъсва.Паля на бензин и веднага минавам на каз след 2600 об.ВНИМАВАЙТЕ С ТЕЯ МАЙСТОРИ ПЪЛНО Е С ИЗМАМНИЦИ КОЙТО ИСКАТ ДА ТИ ВЗЕМАТ ПАРИТЕ САМО С ЕДНО ОТВАРЯНЕ НА КАПАКА ИЛИ ПОЧЕСВАНЕ НА ГЪЗА СИ!!!!!!!!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот kris11 » Пет 08 яну 2016 11:13


Значи ти духа много картерни газове и омаслява дроселовата клапа. На какъв пробег е двигателя?
Аз профилактично при смяна на въздушен филтър почиствам дроселовата клапа. При мен е лесно и достъпно.


Потребителски аватар
Daniel Kuntov
Мнения: 820
Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: GTI 2.0 8V AGG

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот Daniel Kuntov » Пет 08 яну 2016 11:44


На киломертаж пише 200 000-но ме съмнява да се реални.Иначе мотора си работи перфектно без много излишни шумове,не гори масло и тем подобни.Съмнява ме че всичко идва от спортния филтър-щото той пуска много прах,дебитомера и той беше доста прашен.Картерните газове ми излизат на вън щото имам плочка за АГУ-то-Дали това не създава някакъв проблем?Последно го бях чистил преди повече от година дросела и мисля че просто му е дошло времето за почистване.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот kris11 » Пет 08 яну 2016 17:28


Моя мотор сега е на 235 к реални - не ми цапа , не духа. Но съм с ГИ. Това си е извращение плочка на АГГ за газова еместо ГИ.. Огледай около плочката за смучене на въздух. Махни това подобие на филтър и си сложи щатен. На пробег 6 к км да го сменяш няма да обеднееш по 10-12лв е.


Потребителски аватар
Daniel Kuntov
Мнения: 820
Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: GTI 2.0 8V AGG

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот Daniel Kuntov » Пет 08 яну 2016 17:47


Живот и здраве на пролет изхвърлям газовата и минавам на ГИ. Ако може да ме ореантирайте за цена в Пловдив и Пазарджик?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], goppa, kasbg и 79 госта