Съвсем случайно се случи всичко. По средата на лятото - 2014 година баща ми купи голфчето за части, понеже и той нали заклет голфаджия
(главно заради двигателя - фен на дизела...
). Та да минем към колата - нищо осебнно за модела прост дизел, обикновенния салон, абе като цяло едно обикновенно голфче, което е претърпяло мм леко ПТП (отпред в ляво и отзад лявата вежда)
. Ето го и него....П.С. Като цяло идеята ми е да се получи една приятна ежедневна кола в оригиналния си външен/вътрешен вид с леки изключенияаа







Веднага след като го бях снимал се хвърлих в боя да го разглобя, все пак мерака пред всичко.

На тази снимка се виждат накъсани вестници, които бяха доста повече (явно предишните собственици са си имали домаш любимци - мишки







Като цяло от вътре пода беше в сравнително добро състояните за 27 годишна кола. Само това е ръждата на пода, която според мен се е получила от зимата тоест не са си чистили обувките от снега, качвали са се със снега и вътре парното пуснато на 3, снега се стапя, и всичко попива в пода.
Изчистих ръждичките първо с телена четка и после с преобразовател на вюрт (предполагам всички го знаят) и накрая 2 ръце грунд.




И така колата остана известно време в застой, защото дойде време за училище, стана студено навън нямаше как да се работи, апък в гаража имаше друга кола и още доста бракми, които чакаха и те ред на опашката...
Краят на това лято - 2015 началото на септемри дойде времето и на голфи.
Измих го старателно калници, прагове абе с една дума така, че да не ми влиза кал в очите.


Започнах първо от вратите имаха някой други ръжди, после се хванах да очистя ръждичките по пода от доло(нищо сериозно), махнах и половината от тенекията, защото там където са тапите е влизало вода/влага и там беше избутела.


Тук вече го вдигнахме за да може да се човърка от доло.
На снимката също се вижда и ударената вежда.


Това беше отдоло колата...






След това отново с телената четка, абразив и шкурка започнах да свалям всичко, което е подкужушено или се лющи.
Също разпробих точковите заварки за да махна изгнилата тенекия





После всичко отново с преобразовател и 2 ръце грунд.
Згънахме с бащата и тенекията.



Заварихме голямата тенекия и закърпих гредичката към която се хваща задния мост.





Като цяло това е от пода. Сравнително доста добре се получи.
.






























Ако предишните собственици са му сипвали масълце в праговете, сега нямаше да има нужда да се кърпи. 