
Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
- AugustinerFan
- Мнения: 265
- Регистриран на: Нед 19 апр 2015 2:22
- Автомобил: Mini Cooper SD
- Двигател: 2017
- Местоположение: München
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Излагат се малко, продавачът на ножове знае ли за какво се ползват. Това че компа има такава функционалност не значи че знаят за какво се ползва. Аз бих им казал, че този режим се ползва при установяване, че колата е в подземен паркинг. Това че ваг я ползват за друго си е тяхна ралта!
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
На сафари с TDI 

- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Нов софтуер
+

е предложението за решение при 1.6TDI.
+

е предложението за решение при 1.6TDI.
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Май всички ПД мотори го имат това - поне за БКД съм сигурен.
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Номера е че в Европа трябва да се покрие само Евро5. За Щатите ще трябва нещо повече от ламиниран въздушен поток
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
chef_ss написа:Нов софтуер
+
е предложението за решение при 1.6TDI.
Това дебитомер ли е?

- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Решетка с цел ламиниране на потока и по-прецизна работа на дебитомера.
- vladeto_nedev
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 11 апр 2013 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Концернът търси средства за да покрие щетите от Дизелгейт
Германският концерн Volkswagen AG търси всякакви начини да набере средства, с които да покрие щетите, нанесени от скандала с манипулираните дизелови двигатели. Един от тях е раздяла с няколко от марките на концерна, твърди Ройтерс.
Volkswagen AG продава MAN, Bentley, Lamborghini и Ducati
Според информацията през миналата седмица ръководството на VAG е постигнало договорка с няколко банки за отпускане на кредит в размер на 21 млрд. евро. Тези средства ще бъдат похарчени за бъдещите сервизни акции, както и за глобите по цял свят, които немците ще трябва да платят.
Сумата обаче не е достатъчна, тъй като експертите смятат, че Дизелгейт, както стана известен скандалът, ще струва на германския производител не по-малко от 80 млрд. евро. И за тяхното покриване ще трябва да се търсят пари и от други места.
Един от възможните варианти е раздяла с няколко от марките в концерна, които ще бъдат обявени за продан. Източникът на Ройтерс твърди, че вече се подготвя раздялата с производителя на камиони MAN, с автомобилните марки Bentley и Lamborghini, както и с мотоциклетната Ducati, която бе закупена преди само 3 години.
В същото време концернът няма намерение да намалява инвестициите си на ключови пазари, какъвто е китайският например.
Германският концерн Volkswagen AG търси всякакви начини да набере средства, с които да покрие щетите, нанесени от скандала с манипулираните дизелови двигатели. Един от тях е раздяла с няколко от марките на концерна, твърди Ройтерс.
Volkswagen AG продава MAN, Bentley, Lamborghini и Ducati
Според информацията през миналата седмица ръководството на VAG е постигнало договорка с няколко банки за отпускане на кредит в размер на 21 млрд. евро. Тези средства ще бъдат похарчени за бъдещите сервизни акции, както и за глобите по цял свят, които немците ще трябва да платят.
Сумата обаче не е достатъчна, тъй като експертите смятат, че Дизелгейт, както стана известен скандалът, ще струва на германския производител не по-малко от 80 млрд. евро. И за тяхното покриване ще трябва да се търсят пари и от други места.
Един от възможните варианти е раздяла с няколко от марките в концерна, които ще бъдат обявени за продан. Източникът на Ройтерс твърди, че вече се подготвя раздялата с производителя на камиони MAN, с автомобилните марки Bentley и Lamborghini, както и с мотоциклетната Ducati, която бе закупена преди само 3 години.
В същото време концернът няма намерение да намалява инвестициите си на ключови пазари, какъвто е китайският например.

- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Българските медии не могат една стара новина като хората да преведат...
Милиардите са 20.
Най-големия кредитор е HypoVereinsbank, дъщерна банка на Unicredit.
След нея с по 1,825млрд се нареждат Barclays, Bank of Tokyo Mitsubishi, BNP Paribas, Citigroup, HSBC, Mizuho и Societe Generale.
По 1,08млрд добавят Bank of America, BBVA, Credit Agricole, Goldman Sachs и Santander.
Заемът е взет от толкова много банки, за да могат да се договорят по-добри условия. Лихвата е с 0,8% по-висока от средната към момента на сключване на договорите. На разположение са минимум три транша. Първите 10 млрд са вече при VW. Следвщите 10 - при първа необходимост. Ако се наложи ще има още траншове.
Любопитното е, че Deutsche Bank е поискала толкова голяма лихва, че на практика е отказала на VW.
-----------------------------------------------
Поради понижаващите се продажби вече втори месец, са взети още мерки. Работниците от фабриките във Wolfsburg, Emden, Zwickau и Dresden излизат в удължена коледна отпуска - от 17.12 до 11.01. Единствените, които остават да работят са тези, които сглобяват новия Tiguan във Wolfsburg - те ще почиват от 19.12 до 04.01. Това към момента е един от най-търсените модели на пазара.
На 300 наемни работника няма да им бъдат продължени срочните договори и от 31.01 няма да работят във фабриката в Хановер. На други 500 договорите ще бъдат подновени само с 3мес.
Също така 120 000 човека (с директни договори) няма да получат обещаната коледно-новогодишна премия от 1500 евро. Само за сведение, през 2014 тези хора получиха по 5900евра премия.
Милиардите са 20.
Най-големия кредитор е HypoVereinsbank, дъщерна банка на Unicredit.
След нея с по 1,825млрд се нареждат Barclays, Bank of Tokyo Mitsubishi, BNP Paribas, Citigroup, HSBC, Mizuho и Societe Generale.
По 1,08млрд добавят Bank of America, BBVA, Credit Agricole, Goldman Sachs и Santander.
Заемът е взет от толкова много банки, за да могат да се договорят по-добри условия. Лихвата е с 0,8% по-висока от средната към момента на сключване на договорите. На разположение са минимум три транша. Първите 10 млрд са вече при VW. Следвщите 10 - при първа необходимост. Ако се наложи ще има още траншове.
Любопитното е, че Deutsche Bank е поискала толкова голяма лихва, че на практика е отказала на VW.
-----------------------------------------------
Поради понижаващите се продажби вече втори месец, са взети още мерки. Работниците от фабриките във Wolfsburg, Emden, Zwickau и Dresden излизат в удължена коледна отпуска - от 17.12 до 11.01. Единствените, които остават да работят са тези, които сглобяват новия Tiguan във Wolfsburg - те ще почиват от 19.12 до 04.01. Това към момента е един от най-търсените модели на пазара.
На 300 наемни работника няма да им бъдат продължени срочните договори и от 31.01 няма да работят във фабриката в Хановер. На други 500 договорите ще бъдат подновени само с 3мес.
Също така 120 000 човека (с директни договори) няма да получат обещаната коледно-новогодишна премия от 1500 евро. Само за сведение, през 2014 тези хора получиха по 5900евра премия.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта