


Избор на голф 4 ТДИ, кой мотор от тези?
Избор на голф 4 ТДИ, кой мотор от тези?
Интересува ме 1.9ТДИ 90, 1.9ТДИ 110 или 116 коня - 6 скорости, Другите мотори ми идват повече коне.Въпроса ми е кой гори най малко в градски условия, кой е най евтин за подръжка от изброените и кой според вас е най здравия мотор?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на голф 4 ТДИ, кой мотор от тези?
За разхода съществена разлика няма.Може би разликата е в порядък на 0.5/100 в полза на 90-те кончета и 116-ката,който е помпадюза.Но това е ако са нови и всичко е наред по тях.Много е важно какво е техническото състояние и затова еднозначен отговор за разхода няма как да се даде с точност.90-ката я има в два варианта-с променлива геометрия(ALH)и без геометрия(AGR).На ПД маслото е малко по-скъпо и при евентуален проблем с дюзи може да се изръсиш повечко.Ако е карана с хубаво масло и нафта,която не е от туби,няма да има износване на вала(разпределителния) и дюзите може да са в добро състояние.Абе всичко е на късмет.Не гледай толкова кой мотор,а избери по-запазената и по-добре изглеждаща кола.Съединителя на ПД е една идея по-скъп заради лагерпомпата,но пък смяна на ангренажа излиза малко по-евтино,защото е с по-малко ролки от другите два мотора.Аз лично бих предпочел 110(AHF),ако разбира се е в добра кондиция.Лично мен ме кефят повече роторните помпи,но пък динамиката на ПД е малко по-добра.Прргледай всичко добре по-колата преди да я вземеш.Мой познат си взе за 4000 лв миналия месец 116-ка 2002,която е в прилично състояние.Освен обслужването,се наложи да смени и О-пръстени заедно с болтове на дюзите.Първоначално обслужване със всичко му стъпи на 600 лв.
Re: Избор на голф 4 ТДИ, кой мотор от тези?
PD сигурно говорите за 116 коня, а какъв е реалния разход на тия мотори в градски условия и каква е цената на обслужването?
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Избор на голф 4 ТДИ, кой мотор от тези?
аз съм с AGR мотор на бората 90 к. градско не гори повече от 6 6.5 но обслужването е скъпо защото има много ролки.
- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на голф 4 ТДИ, кой мотор от тези?
Обслужването на PD-то е относително (в зависимост от марката на частите) , но.....понякога излизат и други неща като ролка на климатика и т.н. А бе едно 1000 лв след покупката трябва да си имаш. Наистина PD-моторите имат по-голяма тяга , заради въртящият момент , но частите по тях са по-скъпички. Колегата правилно те е посъветвал да гледаш по-НЕуморения автомобил. И не се лъжи по цената , често евтиното излиза скъпо , знам го от личен опит 

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 05 ное 2011 22:37
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.9 tdi ALH 2001g.
- Местоположение: гр.София
Re: Избор на голф 4 ТДИ, кой мотор от тези?
Моето мнение е за 90 или 110 кс. с роторната помпа. Мисля, че ще са и по непретенциозни към горивото,че по нашите бензиностанции човек може да попадне на всякаква химия. 

Re: Избор на голф 4 ТДИ, кой мотор от тези?
Ghost4o написа:PD сигурно говорите за 116 коня, а какъв е реалния разход на тия мотори в градски условия и каква е цената на обслужването?
А ти в кой град смяташ да я караш градско тази кола?
Re: Избор на голф 4 ТДИ, кой мотор от тези?
Малък град и село на 4км до града, най вече това е маршрута може би 80% от карането като цяло. Имам БМВ бензин, което сега ми гори 10 в този маршрут.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на голф 4 ТДИ, кой мотор от тези?
АGR 90к.с. 

- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Избор на голф 4 ТДИ, кой мотор от тези?
Или AGR 90кс, или бензин. Не си вземай дизел с променлива геометрия да я мъчиш градско.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на голф 4 ТДИ, кой мотор от тези?
Ако ще е бензин си търси кола произведена от малките жълти човечета, Г4 - НЕ 

Re: Избор на голф 4 ТДИ, кой мотор от тези?
на 110коня, каква цена е горе долу облужването? На изброените по горе мотори ТДИ, какви цени са им съединителите?
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Избор на голф 4 ТДИ, кой мотор от тези?
vanesto написа:Или AGR 90кс, или бензин. Не си вземай дизел с променлива геометрия да я мъчиш градско.
Чакай че не разбрах нещо какво и се мъчи на геометрията на градско ... ?

- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Избор на голф 4 ТДИ, кой мотор от тези?
Имах предвид, че се зацапва бързо, а ти пък точно в ниските какво усещаш не те знам, ама няма да е турбината 

Re: Избор на голф 4 ТДИ, кой мотор от тези?
Ghost4o написа:Малък град и село на 4км до града, най вече това е маршрута може би 80% от карането като цяло. Имам БМВ бензин, което сега ми гори 10 в този маршрут.
Ето ти един ориентир за разхода от Шкода форума (двг са същите)
Октавия 1 1.9 TDI 110 к.с. /ASV/ - лифтбек - пробег 44000 км - среден разход 6.19 л / 100 км. Съотношение извънградско/градско (София) 56/44. Данните са получени на база въвеждане на данните от всички касови бележки и засичане на километража при зарежданията в електронна таблица. 93.5% от горивото е зареждано на бензиностанции на Лукойл (обикновен дизел).
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта