


Избор на семеен ван
- Persin
- Мнения: 392
- Регистриран на: Пон 11 яну 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Russe-Pleven
Re: Избор на семеен ван
колега баща ми има сценик 1.9 дти 98 коня много е доволен малък разход дава богажника е огромен
Re: Избор на семеен ван!
ValBo написа:Основното, което гледам е в колата, е да е широко и удобно.
Поради тази причина отпаднаха най-разпространените Зефира, Тауран и 7 местната Корола Версо.
Шаранът беше първото за което се сетих. Но той е с двуточков колан на средната седалка. Като знам колко търсих вариант за слагане на 3 точков на пасата и как навсякъде ми отказваха, и се наложи да измислям вариант аз... Не ми се ходи по същите въглени втори път.
Затова отпадна.
Аз съм силно скептичен към френски и италиански автомобили. За съжаление обаче, единствените които отговарят на моите условия са те.
И точното защото ме притесняват все още не съм си взел от тях, а чета и разпитвам по форуми.
Колкото до подръжката - едва ли ще намеря нещо по-здраво и по-евтино поддържащо се от 20 годишния си пасат, но за съжаление - вече отеснява
Колега, повечето Шарани и Аламбри след 2004 година са с триточков колан на средната седалка! Познава се много лесно - ако на тавана има колан - триточков, и по друго - средната седалка е с 2 закопчалки. Моят беше 2005 година и беше с триточков колан.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Избор на семеен ван
Колега,хем евтино,хем да не се чупи,хем пък като се счупи да са му евтини частите-няма такава кола.Преди време и аз имах такава дилема-исках голяма кола-е купих рено-еспейс.Радвах му се около 2 години и започнаха проблемчетата -малки ,постоянни и несвършващи.Точно тия ,дето си избрал са мн.проблемни-поне по-старите модели.Пред блока имахме и трите и на тримата собствениците ги продадоха за отриц.време.Моето мнение е ,че от немеца и японеца по-хубаво няма.
- Rat Fink
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
- Автомобил:
- Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
- Местоположение: София
Re: Избор на семеен ван
Според тези изисквания не трябва да се търси ван а бус! Едно Вито или Мултиван ще върши чудесно работата.
Re: Избор на семеен ван
Спрял си се на по евтините и по смотани ванове.Кои да ти даде съвет като никои тук не би си купил такава....
Re: Избор на семеен ван
ОК
Каква алтернатива предлагаш?
От хубавите ванове, дето би си ги купил всеки...
Каква алтернатива предлагаш?
От хубавите ванове, дето би си ги купил всеки...
Последна промяна от IvanMan на Чет 10 дек 2015 8:38, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на семеен ван
Продажбите на Сеат Алхамбра и Ситроен Ц8 са били около 16к годишно по времето им. През 2007 продажбите на Шаран са около два пъти над тези на Пежо 807. Едва ли продажбите на Форд Галакси са повече от тези на Еврована с марките Фиат и Ланча, което означава, че разликата ще се свие още - до това, че за всеки 2 Еврована се продават три от Шаран и производните му. Което за мен означава, че Еврованът едва ли е толкова лош.
Последна промяна от myrshavija на Чет 10 дек 2015 11:49, променено общо 1 път.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на семеен ван
Лоша гаранционна или служебна кола няма, за съжаление случея на колегата е съвсем различен 

Re: Избор на семеен ван
ValBo написа:ОК
Каква алтернатива предлагаш?
От хубавите ванове, дето би си ги купил всеки...
Аз във момента карам ван ....вече 13000 из Германия а го имам от 1 год.Сменил съм му 1 крушка за този период освен обслужването.По стар модел е обаче и въобще не е във полезрението ти тази марка.Само едно ще спомена....всички Европеиски коли отидоха на маината си като качество.
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на семеен ван!
ValBo написа:Извинявам се, че повдигам темата след толкова време, но още не мога да избера подходящ ван.
Една от колите спокойно превозващи 5 човека е ЦР-В - втора генерация са около 10К. Отзад на ширина е 1 педя по-широко от Зафира
Това за дву- и три- точковите колани, би ли го пояснил... доколкото съм чел, двата вида колани водят до риск от различни травми- и по принцип, за деца под 15-20кг, най-безопасната позиция е в седалка гледаща обратно на движението.
От досега изброените Шарана върши работа, единствен недостатък че си е големичък за София(ако не става дума за първата ген, не че тя е малка :) )
За френските ванове (Пежо, Рено Еспейс) - имам приятел който им е голям фен. Беше по-скоро. Много са удобни и широки, но лотарията при изникващите проблеми е много сериозна :D
- masterix
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 06 юли 2008 8:56
- Автомобил: VW Golf II Memphis
- Двигател: EZ 1988
- Местоположение: София
Re: Избор на семеен ван
Изчетох мненията и коментарите и мога да предложа на автора на темата да погледне за Мазда 5, по възможност след края на 2006г.
До 8000-10000 лв. може да се намери и бензин и дизел. Първите са 1.8 116 к.с. и 2.0 145 к.с. И двата мотора са с ангренажна верига и на практика вечни. Разхода комбинирано около 8-8,5л./100км., като има леко предимство за по-малкия, но пък той е по-немощен. При дизелите избора пада между 2.0 110 к.с. и по-мощния 2.0 143 к.с. Той се монтира и на Мазда 3 и Мазда 6 и е доказан агрегат. Разхода смесено е около 6-6,5л/100км.
Колата е МНОГО здрава и надеждна, особено ако е поддържана редовно и има сервизна история.
Голямо предимство поне според мен, е наличието на две странични плъзгащи врати, които при по-високите нива на оборудване (GTA, Top) са и електрически. Също и третия ред седалки, които са сгъваеми, подобно на останалите сериозни конкуренти на Маздата.
Слабости: прекомерно/бързо износване при спирачките и скапващи амортисьори, особено на заден мост. При оглед е добре да се обърне внимание на тези неща. Останалите възли и агрегати са bombproof (колата е 100% японска сглобка). Не случайно води в класациите при автомобилите втора употреба в Европа по надеждност. Това е и една от причините част от колите на вторичния пазар да са смачкани от каране и на много километри, което личи и отблъсква не малка част от потенциалните купувачи. Друг недостатък на колата са тънките ламарини, които при коли от Германия и Австрия са предразположени да ръждясват много бързо. Разбира се че има изключения, и там и при коли от Южна Европа или купувани нови тук. Това не значи разбира се че колата при катастрофа не е сигурна - има максималния брой от 5 звезди при краш-тестовете, още през 2005г. което говори достатъчно.
Дано съм бил полезен
До 8000-10000 лв. може да се намери и бензин и дизел. Първите са 1.8 116 к.с. и 2.0 145 к.с. И двата мотора са с ангренажна верига и на практика вечни. Разхода комбинирано около 8-8,5л./100км., като има леко предимство за по-малкия, но пък той е по-немощен. При дизелите избора пада между 2.0 110 к.с. и по-мощния 2.0 143 к.с. Той се монтира и на Мазда 3 и Мазда 6 и е доказан агрегат. Разхода смесено е около 6-6,5л/100км.
Колата е МНОГО здрава и надеждна, особено ако е поддържана редовно и има сервизна история.
Голямо предимство поне според мен, е наличието на две странични плъзгащи врати, които при по-високите нива на оборудване (GTA, Top) са и електрически. Също и третия ред седалки, които са сгъваеми, подобно на останалите сериозни конкуренти на Маздата.
Слабости: прекомерно/бързо износване при спирачките и скапващи амортисьори, особено на заден мост. При оглед е добре да се обърне внимание на тези неща. Останалите възли и агрегати са bombproof (колата е 100% японска сглобка). Не случайно води в класациите при автомобилите втора употреба в Европа по надеждност. Това е и една от причините част от колите на вторичния пазар да са смачкани от каране и на много километри, което личи и отблъсква не малка част от потенциалните купувачи. Друг недостатък на колата са тънките ламарини, които при коли от Германия и Австрия са предразположени да ръждясват много бързо. Разбира се че има изключения, и там и при коли от Южна Европа или купувани нови тук. Това не значи разбира се че колата при катастрофа не е сигурна - има максималния брой от 5 звезди при краш-тестовете, още през 2005г. което говори достатъчно.
Дано съм бил полезен

-
- VW експерт
- Мнения: 13403
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Избор на семеен ван
Persin написа: малък разход дава бАгажника е огромен
Хм,трудно бих нарекъл този багажник "огромен".
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта