Passat B3 1988г. проблеми

Техническа и сервизна информация за Passat
GGospodinov
Мнения: 111
Регистриран на: Сря 28 окт 2015 14:43
Автомобил:
Двигател:

Passat B3 1988г. проблеми

Мнениеот GGospodinov » Пет 11 дек 2015 10:42


Здравейте всички! От има-няма два месеца съм горд собственик на Passat b3 88г. (газ-бензин). Тъй като до сега не съм имал възможност да се сблъсквам с проблемите при тези автомобили, бих се радвал някой с повече опит да ми помогне. Благодаря предварително! Проблемите, които имам са два:

1. Много често започна да се случва да ми се откача педала за газта :icon_sad(най често когато съм в движение). След като махнах корити под волана установих, че куката на жилото, която се захваща за педала за газта просто излиза и се налага да я закача отново на педала, което не е най добро решение когато карам из града. Човека от който купих колата ми каза, че е сменил гумичката, която се слага на педала и куката влиза в нея, но явно това не помага. Ще се радвам ако някой може да ми каже някакво решение, защото почнах да карам със страх във всеки едни момент да се откачи.

2.Другият проблем, за който знаех преди да закупя Пасатора е че трудно пали на бензин(тъй като е на газ-бензин). По това която разбрах като ми обесняваха, е че колата не си харесва бензина който е останал и преди да я запаля трябва да натисна 7-8 пъти педала на газта и по време на самото запалване трябва подавам малко газ(не ми се получава от първият път паленето на бензин :Д). След като загрее превключвам на междинен етап(между бензин и газ) за да си изгори бензина и като тръгне да гасне превключвам на газ. Общо взето е дълъг и сложен процес палето на бензин :biggrin.

Ще се радвам ако ми помогнете да отстраня тези два проблема, за да може да продължа с подобряването на автомобила.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми при Passat B3 1988г.

Мнениеот vaskoto1 » Пет 11 дек 2015 12:10


проблем първи.
махни зегерката на жилото за газта от моното, която отговаря за настройката на обтегнатостта на жилото. някой да натисне педала, вътре до долу.
при натиснат педал-опъни жилото с ръка назад така, че да се отваря докрай дросела.
постави зегерката обратно на новото й място, докато държиш жилото опънато с ръка.
не давай никой да пипа там и не обръщай внимание на това, че педала на газта е слязъл по надолу от досега и че отвън жилото изглежда хлабаво.
няма повече никога да ти се измъкне жилото от педала.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблеми при Passat B3 1988г.

Мнениеот Iezekil » Пет 11 дек 2015 14:36


Сякаш за карбуратор говори,не за моно.


GGospodinov
Мнения: 111
Регистриран на: Сря 28 окт 2015 14:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми при Passat B3 1988г.

Мнениеот GGospodinov » Пет 11 дек 2015 15:20


Да става въпрос за Пасат б3 88г. един от първите с карбуратор


Потребителски аватар
Johnsword
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.8 RP1991
Местоположение: Монтана Баце

Re: Проблеми при Passat B3 1988г.

Мнениеот Johnsword » Пет 11 дек 2015 17:26


Тази тема на колегата Одаджийски ще ти помогне за жилото на газта. viewtopic.php?f=6&t=151731 Прочети в края, аз изпатих с това жило и му закачих от големите айдушките фиби и да чукна на дърво не е мръднало. :)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми при Passat B3 1988г.

Мнениеот vaskoto1 » Пет 11 дек 2015 19:16


без значение-процедурата е същата за всичко: карбуратор, моно, мулти-всичко се регулира така.


GGospodinov
Мнения: 111
Регистриран на: Сря 28 окт 2015 14:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1988г. проблеми

Мнениеот GGospodinov » Съб 12 дек 2015 11:01


Благодаря на всички, които се отзоваха. Утре ще се заема да го отстраня проблем с жилото на газта.

Някой да се е сблъскал с проблем 2, ако може да сподели. Човека от който взех колата ми каза, че е карана по майстори да я видят, но всичко са му казвали едно и също- че всичко е наред. Просто останалият бензин в карборатора не го харесва и за това трябва да се натисне газта 7-8 пъти и преди запалване се подава леко газ.
Благодаря предварително!


vui4o.vili
Мнения: 81
Регистриран на: Нед 30 дек 2007 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Passat B3 1988г. проблеми

Мнениеот vui4o.vili » Съб 12 дек 2015 12:46


Не разбрах какъв е мотора?


GGospodinov
Мнения: 111
Регистриран на: Сря 28 окт 2015 14:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1988г. проблеми

Мнениеот GGospodinov » Съб 12 дек 2015 13:09


Колата е 88 година, бензин-газ, 1.6, 75 коня, карбуратор


Потребителски аватар
Johnsword
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.8 RP1991
Местоположение: Монтана Баце

Re: Passat B3 1988г. проблеми

Мнениеот Johnsword » Съб 12 дек 2015 13:16


1.8 карбуратор или се бъркам ?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12134
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat B3 1988г. проблеми

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 12 дек 2015 14:53


1,6 Саше е с карбуратор.
Иначе един уточняващ въпрос към колегата, нали като си решил да я палиш на бензин при предишното гасене си прехвърлил на бензин и си изчакал да се напълни карбуратора!? Защото по принцип на кола с карбуратора, като минаваш от бензин на газ първо си с копмето на неутрално положение докато изгори бензина в поплавковата камера на карбуратора и тогава минаваш на газ, т.е карбуратора е сух. За да запалиш следващия път на бензин или трябва да въртиш на стартер докато подкачи бензин или трябва преди да я угасиш примерно прибирайки се към вас вечерта да минеш в движение на бензин за да се напълни камерата на карбуратора и да е готов за следващото палене
Ако изпълняваш тези действия, възможен вариант е лош реглаж, позапушени жигльори, закъсано платно на ускорителната помпа, в общи линии карбуратор за ревизия


GGospodinov
Мнения: 111
Регистриран на: Сря 28 окт 2015 14:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1988г. проблеми

Мнениеот GGospodinov » Съб 12 дек 2015 16:13


Това с превключването на бензин преди да я загася, за да е готово за следващата сутрин не съм го пробвал до сега. По принцип си карам на газ, сменяма да междина (от превлючвателя за газ-бензин) и чакам да изгасне сама и след това си я ссменям на бензин и я оставям. Но и твоят вариант ще го пробвам колега, надявам се да стане. Благодаря. Възможно най скоро ще пиша, за да кажа какво се е случило :)


vui4o.vili
Мнения: 81
Регистриран на: Нед 30 дек 2007 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Passat B3 1988г. проблеми

Мнениеот vui4o.vili » Съб 12 дек 2015 16:43


Някой път проблема е в това,че бензина в поплавъковата камера може би се изпарява.Не знам каква бензинова помпа чуваш да се включва.На този мотор бензиновата помпа е отпред посока радиатора.Тя е с платна като на Жигули.Най-вероятно е за смяна.Струва десетина лева нова.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12134
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat B3 1988г. проблеми

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 13 дек 2015 11:12


GGospodinov написа:Това с превключването на бензин преди да я загася, за да е готово за следващата сутрин не съм го пробвал до сега. По принцип си карам на газ, сменяма да междина (от превлючвателя за газ-бензин) и чакам да изгасне сама и след това си я ссменям на бензин и я оставям. Но и твоят вариант ще го пробвам колега, надявам се да стане. Благодаря. Възможно най скоро ще пиша, за да кажа какво се е случило :)

Ами няма как да ти се напълни по тоя начин камерата с гориво и на сутринта като палиш, нямаш бензин в карбуратора. Просто стотина метра преди да паркираш директно премини от газ на бензин, без средно положение, в тоя момент няма никакъв смисъл, директно на бензин. Ще забие муцуната колата докато помпата успее да качи гориво и да напълни карбуратоа и ще проработи. На другата сутрин ще запалиш на бензин от раз без никакви помпания на педала и прочие дивотии.
От бензин обаче като минаваш на газ трябва да се мине през средно положение за да се опразни карбуратора и да не смесва двете горива



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта