Здравейте колеги, имам много странен проблем с колата, и не знам по точно от какво е проблема и как да ви го обесня. Колата е Голф 4 2001г. 110кс.
Значи вчера изгасих колата за 10 минути и не съм оставел нищо да хаби ток, и изведниж спря да пали даже и не върти стартера мислех че е от аклуматора давам ток от друга кола стартера си върти обаче не ще да пали, взех от един приятел чисто нов аклуматор сложихме я и с нея върти пак не ще да запали пробвахме и със бутане, пак не пали странното е че сложихме моя стария аклуматор пак пробахме да я запалим със бутане и тогава колата си пали, до сега не е правил проблем сутринта си пали много добре, съмнявам се от стартера но сега няма проблем аклуматора си е зареден при запалването няма проблем, но не мога да разбера защо със нов аклуматор не пали и колата изведнъж спира да пали, незнам нямам представа от какво може да е...
Голф 4 2001г. 110кс. не пали
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 2001г. 110кс. не пали
Провери реле 109! Най-вероятно е за смяна!
- unique9694
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2015 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 2001г. 110кс. не пали
xxx_man написа:Провери реле 109! Най-вероятно е за смяна!
Може ли заради компютъра да е, понякога ми свети датчика за ABS в таблото, даже и -DVD- то спира по време на движение, после давам газ до 2,3 оборота и изгасва, след като смених аклуматора, компа дава грешки светна лампата на маслото и се чу някакъв звук и тогава върти но не пали .
- vanesto
- Мнения: 6177
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 2001г. 110кс. не пали
Какви по-точно грешки дава компа, мерил ли си как зарежда алтернатора, провери си клемите на акумулатора и масата към двигателя. Може и клемореда да е.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 2001г. 110кс. не пали
Алтернатора ти е заминал,замери го с мултицеда ако зарежда под 14 или постоянно мени стойностите дироктно си за сервиз! Сваляне и подмяна на плочката с диодите поне аз така мисля! Но първо мерене с мултицеда!
- unique9694
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2015 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 2001г. 110кс. не пали
Миналата седмица ходих да измеря динамото, човека каза че добре зарежда май беше 13-14 или 14-15, динамото има ли нещо общо със алтернатора, аз не разбирам от кола даже и не съм чул думата Алтернатор
-
- Мнения: 427
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 2001г. 110кс. не пали
Ми на динамото се казва и алтернатор, а понякога на аклуматора му казват акумулатор.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 2001г. 110кс. не пали
Тъй като гледам не знаеш кое как се казва(не си и длъжен,като ти е чужда материята),по добре върви на майстор.Ако напишеш и от къде си ,колегите от форума ще те насочат към кого да се обърнеш.
- unique9694
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2015 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 2001г. 110кс. не пали
Силистра, благодаря ви !
- unique9694
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2015 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 2001г. 110кс. не пали
xxx_man написа:Провери реле 109! Най-вероятно е за смяна!
Днес ходих на сервиз, и майстора каза, че реле е за смяна, заради това изведнъш спира да пали колата. Благодаря ти братле!
И каза Дебитомер а е за смяна след 3 оборота не набира както трябва, пробвахме без дебитомер е супер много бързo набира, каза ако карам без нея ще гори нофтата много повече и затова ще го сменя
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 2001г. 110кс. не пали
13-14 или 14-15 не е добре!! Точно 14 или малко над 14 е добре!
- unique9694
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2015 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 2001г. 110кс. не пали
xxx_man написа:13-14 или 14-15 не е добре!! Точно 14 или малко над 14 е добре!
13.50 , 14.20 така зарежда , а какво ще кажеш за Дебитомера ?
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 2001г. 110кс. не пали
Така както го обясняваш определено е за смяна! Майстора как го провери? Най-добрия начин е като се закачи на VAG и се кара колата и се следят стойностите в реално време! Но и това че с откачен дебитомер колата тръгва да върви също е белег че е за смяна!
- unique9694
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2015 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 2001г. 110кс. не пали
От Дебитомера откачи нещо като USB и я пробвах , така върви повече и каза ,че за смяна Цената на среден вариант Дебитомер е около 130лв. Каза майстора , това ще върши ли работа ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта