не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот pe6kata » Сря 05 дек 2012 22:39


разход се засича на извънградско и то със нормална скорост(90-100). това е базата от която се тръгва :idea:




Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот Zerga3GT » Чет 06 дек 2012 0:24


mario1 написа:леле мен ме е срам да кажа :oops: :oops: :oops: моят разход на газ колко е :banghead: :banghead: :banghead: правил съм какво ли не ходил съм при кой ли не и всеки казва не трябва да е така да ама не лято , зима разхода e около 16 / 100 градско колата е голф 3 1.6 моно ABU мотор ако има предложения давайте


На мен ми стигаше до 26л/100км
Проблема си го реших като си смених пластмасовата тръбичка която стой пред термостата.
Това бялото вътре е и се държи на чопове(които се чупят)изхлузва се и почва да се бърка потока на водата.При мен не правеше достатъчно налягане за изпарителя и съответно вървеше ама все беше студен.Като резервна част не съм го намирал.

Изображение


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот Dushan » Чет 06 дек 2012 10:29


Zerga3GT написа:
mario1 написа:леле мен ме е срам да кажа :oops: :oops: :oops: моят разход на газ колко е :banghead: :banghead: :banghead: правил съм какво ли не ходил съм при кой ли не и всеки казва не трябва да е така да ама не лято , зима разхода e около 16 / 100 градско колата е голф 3 1.6 моно ABU мотор ако има предложения давайте



Това бялото вътре е и се държи на чопове(които се чупят)изхлузва се и почва да се бърка потока на водата.При мен не правеше достатъчно налягане за изпарителя и съответно вървеше ама все беше студен.Като резервна част не съм го намирал.

Изображение


Тази тръбичка е част от най-скапания кръг във водната система на АБД и АБУ. Само проблеми може да създаде. На един колега му протече от една тапа при колекторите и го шунтирахме неговия. Така направих и с моя. Но вече се замислям с едно кранче да го спра изцяло и да пробия една малка дупка в термостата, ако се налага. Само и само да махна тоя гаден кръг.


stoks1
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 13 дек 2014 1:33
Автомобил:
Двигател:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот stoks1 » Вто 15 дек 2015 12:08


Колеги да върна малко тази тема в живота, кажете как да си направя Вентото 1.8 АБС на газ, така че да загрява нормално бързо сега зимата и да дава нормален разход на газ примерно 7,5-8 газ, че до сега все от 9 нагоре ми дава. Клапата беше застопорена на студения въздух и смуче на половина от топлата страна без маркуча, с капачка от буркан е направено и газовата намалена от кранчетата, загрява бързо по-този начин!


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 15 дек 2015 18:20


Тоя разход, градско ли го искаш!? Ако е така, няма как да стане


stoks1
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 13 дек 2014 1:33
Автомобил:
Двигател:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот stoks1 » Сря 16 дек 2015 0:26


Не извънградско ии лятото ми даваше 8,5 най-малкото което съм достигал, а си мисля че може да гори и 8 газ този мотор!
Направих клапата така, че да работи както са я измислили ижнерите от VAG, но взе да загрява по-бавно отвъртях и кранчетата да държи в ниските обороти и във високите да не загрява. Как да я направя сега за зимата да е най-добре само от топлата страна или да си я оставя да си работи клапата нормално?


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот 4i4o-dido » Сря 16 дек 2015 7:20


Газаджиите казват че е по-добре да смуче студен въздух.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: не неутрализирайте вакуума на клапата за топлия въздух

Мнениеот Iezekil » Сря 16 дек 2015 7:37


Моята си работи нормално,газовото съм настроил сам,дал съм максималното добро предварение.Същия мотор в Пасатско купе,смесен разход зимно време10.2-10,3.Лятно време извънградско съм я свалял и под 8/100,но стила ми на шофиране е тип "пенсионер".



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта