Колеги имам нужда от едно бутало за 9А мотор, нужно ми е за да си сглобя другото дъно.
Имам едни планове и за него...
16V turbo
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V 9А турбо
First official run on track, it's dirty but beautiful !
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V 9А турбо
Здравейте колеги, решил съм да започна проект за нов двигател.
Мисля за 2-литрово дъно от абф с биелни лагери от 1.8т или г60.
Абф глава с разширени портове.
Абф разпределителни валове.
Идеята за абф главата е заради по-голямата горивна камера.
Степента която ще гоня е 8.4/8.6:1
Налягането на което искам да го карам е 1.1/2 бара с к26
Имам идея и за други биели,но това сега е само на хартия.
За започването на този проект ми е нужно читаво АБФ дъно.
Към дъното ще е препоръчително да има и маховик !
На какво налягане държат абф-ските бутала и какъв е тавана на биелите ?
Мисля за 2-литрово дъно от абф с биелни лагери от 1.8т или г60.
Абф глава с разширени портове.
Абф разпределителни валове.
Идеята за абф главата е заради по-голямата горивна камера.
Степента която ще гоня е 8.4/8.6:1
Налягането на което искам да го карам е 1.1/2 бара с к26
Имам идея и за други биели,но това сега е само на хартия.
За започването на този проект ми е нужно читаво АБФ дъно.
Към дъното ще е препоръчително да има и маховик !
На какво налягане държат абф-ските бутала и какъв е тавана на биелите ?
Последна промяна от Jouzev94 на Вто 22 дек 2015 0:04, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
- Автомобил: golf 2 turbo
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: 2.0 L 16VT
Знам за 2,0 бара , а аз моя го карам на 1,5 със стоковити бутала и биели
- mitkutuuu
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 08 авг 2009 20:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: MK2 16VT
- Местоположение: Варна
Re: 16V turbo
Колега аз лично карам абф с бутала от 2е. Степента идва към 8.3:1 с металната гарнитура. На 1.5 с гт30 даде 370 коня на колелата. Вече 10000 км и няма проблеми
- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: 16V turbo
Аз от кога му разправям на Йосиф за 2Е буталата колко свалят степента :)
Последна промяна от vankoGTI на Сря 16 дек 2015 23:16, променено общо 1 път.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V turbo
Така сдобих се с АБФ блок с перфектен вал и основни лагери.
Сега съм се навил за 2Е манията с буталата,ако на някого му се намират да пише.
Другото което ми трябва са биелни лагери от 1.8Т или Г60, но искам... така да кажа употребявани.
Доводите до това мое решение са, че в сервиза често се случва да сменяме биелни лагери с нови (на доста добри марки)
И да кажем след известно време, колата се върне за нещо или нещо стане... и се свали лагера неговото износване е доста по неприлично от това на един оригинален лагер ...
Сега съм се навил за 2Е манията с буталата,ако на някого му се намират да пише.
Другото което ми трябва са биелни лагери от 1.8Т или Г60, но искам... така да кажа употребявани.
Доводите до това мое решение са, че в сервиза често се случва да сменяме биелни лагери с нови (на доста добри марки)
И да кажем след известно време, колата се върне за нещо или нещо стане... и се свали лагера неговото износване е доста по неприлично от това на един оригинален лагер ...
Последна промяна от Jouzev94 на Сря 16 дек 2015 7:18, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 16V turbo
Слагай глико или един кинг... няма да останеш разочарован.
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: 16V turbo
Кинг
- mitkutuuu
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 08 авг 2009 20:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: MK2 16VT
- Местоположение: Варна
Re: 16V turbo
Аз лично машинката с Glyco я карам на 1-ви ремонт и задължително на 5000км свалям картера да видя накъде са. Още нищо особено като износване няма но както колегата и аз съм свидетел на по-бързото износване спрямо оригиналдъ чарковете
- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: 16V turbo
Ако ще са нови задължително да са Glyco за и лагерите на паразитния вал също!!!
Re: 16V turbo
Jouzev94 написа:Така сдобих се с АБФ блок с перфектен вал и основни лагери.
Сега съм се навил за 2Е манията с буталата,ако на някого му се намират да пише.
Другото което ми трябва са биелни лагери от 1.8Т или Г60, но искам... така да кажа употребявани.
Доводите до това мое решение са, че в сервиза често се случва да сменяме биелни лагери с нови (на доста добри марки)
И да кажем след известно време, колата се върне за нещо или нещо стане... и се свали лагера неговото износване е доста по неприлично от това на един оригинален лагер ...
...и все лагерите са калпави
кажи моля те кой е този сервиз, та да не попадна и аз на такива... "лагери".
- mitkutuuu
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 08 авг 2009 20:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: MK2 16VT
- Местоположение: Варна
Re: 16V turbo
Колега че има много "майстори" спор няма но повярвай ми и пазара ни се напълни с боклуци. За пример ще дам сегменти Колбеншмид които първоначално взех за моята кола. Определено са марка която отдавна се е наложила. След като отворих комплекта и извадих единият от компресионните сегменти ми направи впечатление че е доста мек ако може така да се изразя. След това реших да направя един малък експеримент. Хванах сегмента и почнах да го усуквам с идеята евентуално да го счупя... Еми счупване нямаше а се усука като тел. Поправте ме ако греша но тук проблема определено не е от сервиза.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V turbo
vagman написа:Jouzev94 написа:Така сдобих се с АБФ блок с перфектен вал и основни лагери.
Сега съм се навил за 2Е манията с буталата,ако на някого му се намират да пише.
Другото което ми трябва са биелни лагери от 1.8Т или Г60, но искам... така да кажа употребявани.
Доводите до това мое решение са, че в сервиза често се случва да сменяме биелни лагери с нови (на доста добри марки)
И да кажем след известно време, колата се върне за нещо или нещо стане... и се свали лагера неговото износване е доста по неприлично от това на един оригинален лагер ...
...и все лагерите са калпави
кажи моля те кой е този сервиз, та да не попадна и аз на такива... "лагери".
Колега, първо се извинявам, че засягам темата(което си е чист спам)
Интересно ми е на теб и на хората като теб, защо им е сервиз ?
Нали си разбирате от всичко от двигатели,ходова част,електроника....
Защо, да не искаш да попадаш след като толкова много си навътре в нещата няма да ти е нужен сервиз...
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: 16V turbo
https://www.facebook.com/emanuil.zeliamov.zlqzlq/videos/vob.100000499271524/1123884404307177/?type=2&theater
Едно смахнато видео от месец преди да се навия за нов мотор
Едно смахнато видео от месец преди да се навия за нов мотор
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта