Cordoba 16VT - 1bar

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 02 фев 2007 15:55


Днес се сдобих може би с едни от най ценните придобивки - хубави спирачни апарати , а именно 4 бутални Брембо от 7 серия на БМВ. Ще слагам 312 мм дискове от С3, и най накрая да мога да спирам като хората.

Специални благодарности на Килър ГТИ , който май требва да го черпя докато припадне :lol:



Страхотен късмет :arrow:




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 02 фев 2007 19:56


Cordoba16vt написа:
Специални благодарности на Килър ГТИ , който май требва да го черпя докато припадне :lol:



:arrow:

хихихии...
за теб намерих сега остажа и за мен да си намера едни такива фотохапарати :D


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 05 фев 2007 12:11


обещавам и аз да търся ! :arrow:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пон 05 фев 2007 20:28


Я кажи кой модел е тая седмица.Че ми се въртят едни.И с кви джанти си.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 06 фев 2007 5:15


oHua написа:Я кажи кой модел е тая седмица.Че ми се въртят едни.И с кви джанти си.

и новата седма серия


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 06 фев 2007 12:50


oHua написа:Я кажи кой модел е тая седмица.Че ми се въртят едни.И с кви джанти си.


сега съм с ламаринки на 15" . Иначе лятото с 7.5х16 с ЕТ 37


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 12 фев 2007 18:06


машината е в бокса отново :arrow:

крайно време беше - съединителя е налице от две седмици , болтовете също , Греди бууст контролер има наличен също .

следващите 10 дни ще е забавно

ако намеря и подходяща 5та скорост да подменим , няма да ме подминават така на 220 км/ч :oops:

лошото е че всичко това изисква и окачване и спирачки

преди лятото - регулируемо Кони, разпънки , и Брембо-тата влизат в употреба .... 8)


Потребителски аватар
WrC
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот WrC » Пон 12 фев 2007 18:32


Само така :lol: супер лудница :да:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 16 фев 2007 10:47


малко по-дълги скорости от 2ра нагоре, диффа е "болтиран", нови лагери и семеринги>>>> "златния" притискател с нормален съединител е качен , ето и малка таблица с изчисления за предавките




Преди >>>> на 6500об/мин ограничител >>>

Speed calculation
Final ratio: 3.67 RPM Speed [km/h]
Gear # Ratio Engage Upshift Engage Upshift
1 3.455 0 6500 0 56
2 1.944 3657 6500 56 100
3 1.370 4581 6500 100 142
4 1.032 4896 6500 142 188
5 0.850 5354 6500 188 229

след смяна на 3, 4, 5та от дизелова 020 ск кутия

Speed calculation
Final ratio: 3.67 RPM Speed [km/h]
Gear # Ratio Engage Upshift Engage Upshift
1 3.455 0 6500 0 56
2 1.944 3657 6500 56 100
3 1.280 4280 6500 100 152
4 0.970 4926 6500 152 200
5 0.800 5361 6500 200 243






та от 100 нагоре ша карам турбодизел с външен уейст и блоу офф

Дано не убия ускорението на колата, ама преди много бързо 'буташе' през предавките, а и от проба глава не боли Сменихме 3 те предавки за да намалим "дупката" между скоростите и се вижда от таблицата, че пада в обороти при смяна на предавките е като преди, но в "торк'-а на мотора.

Засега приципно съм консервативен по отношение на ограничителя на обороти, щото тези инжектори деба свършиха ( не е сигурно съвсем ) на 6 800 , на 4 бара налягане, а са Лукас 380 цц на 3 бар ???

Бууст контролера е на нощното шкафче все още


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 21 фев 2007 16:39


вече сме в движение

колата е с леко променен характер и май сме уцелили 10ката с скоростите - бута през предавките по силно а мотора се развърта по-бавно. Не мога да преценя така дали е по бавна или не но с сигурност е по - приятна за каране

преди 100 км/ч на 5та се равняваха на 3000 об се на около 2 600 все пак е стрийт кола , на 3 и 4та дърпа определено по-добре ! според мен на пълна газ километража го пълни по-бързо но може и да е илюзия. както и да е - повече ме кефи така - пък ако трябва , ще надуваме още.

засега оставям така - имам и още един набор с скорости - така че след инсталацията на бууст контролера, мапването, и малко довършителни работи (други скоби по турбопътищата, рерутиране на инсталацията) и може да се заиграя на по късен етап:)


bobby_turboto
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 19:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот bobby_turboto » Сря 21 фев 2007 20:49


Едно голямо Браво и само така. :bowdown


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 21 фев 2007 21:28


Браво за новия сезон ще си напълно готов :drive


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 22 фев 2007 17:32


ух не му се вижда края

:lol:

аа после има много

окачване спирачки - тук е ясна работаа


интериор екстериор ( нищо екстремно )


Потребителски аватар
VR5
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VR5 » Чет 22 фев 2007 20:49


Колега интересно ми е какви са ти шенкелите че да закачиш тия апарати?


Потребителски аватар
pechatara
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 24 дек 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pechatara » Чет 22 фев 2007 22:20


и мене ме мъчи тоя вупрос ,щото тия апарати са сериозна работа иначе едно голямо браво. :respect П.П дано и аз доживея да си сложа една турбинка



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта