Здравйте,
Имам колата от 3 години и понеже живея извън БГ я карам изключително рядко (за 2 години имам 10км ). Песледния път когато я запалих, прекъсваше на ниски. Така...поръчах нови кабелчета NGK (220лв ), оказа се обаче че и кошницата на външната горивна помпа е била лепена преди време и сега течеше гориво. След търсене из БГ намерих друга (бая трудно се оказа понеже за KR е различна). Днес я монтирахме. В момента колата върви както трябва, но само когато е топла.
На студен двигател гасне, прекъсва, трудно качва дори 3000 оборота и то само след доста усърдно помпане на педала на газта! Над 3500 покачва обороти бързо и така бързо ги губи?!? От ауспуха излиза кафяф пушек заедно с мнооого ръждиви парченца!!! В сервиз ме посъветваха да премахна катализатора но колата си е КR няма катализатор от завода. Може ли да има запушване в изпуквателната система?!? Голфът не е имал газова никога и е на 115К км.
След като загрее до 90 всичко се успокоява и колата работи перфектно все едно е друг автомобил. Нямам идея от какво може да е. Помагайте.
Golf 2 1.8 16V Kr загуба на мощност при студен двигател?!?
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 2 1.8 16V Kr загуба на мощност при студен двигател?!?
В нет-а има много информация за инжекциона на КР
Напиши в Гугъл : k-jetronic
Вариантите са много по принцип, но основния елемент, който се грижи за смесите при студена кола е така наречения - warm-up regulator или WUR накратко.
Лошото че няма много майстори които са наясно с механичния инжекцион. Трябва да се замери какво е диференциалното налягане в главата при студен мотор, за да се разбере дали е от него.
Може за експеримент да смениш дюзите, след като колата не е карана дълго време - това е най евтиния вариант.
Смени и бензина за всеки случай - старее.
Ето един линк за принципа на работа на мех. инжекцион:
http://vwts.ru/injector/k-jetronic/gasoline_fuel_injection_system_k-jetronic_eng.pdf
Напиши в Гугъл : k-jetronic
Вариантите са много по принцип, но основния елемент, който се грижи за смесите при студена кола е така наречения - warm-up regulator или WUR накратко.
Лошото че няма много майстори които са наясно с механичния инжекцион. Трябва да се замери какво е диференциалното налягане в главата при студен мотор, за да се разбере дали е от него.
Може за експеримент да смениш дюзите, след като колата не е карана дълго време - това е най евтиния вариант.
Смени и бензина за всеки случай - старее.
Ето един линк за принципа на работа на мех. инжекцион:
http://vwts.ru/injector/k-jetronic/gasoline_fuel_injection_system_k-jetronic_eng.pdf
Re: Golf 2 1.8 16V Kr загуба на мощност при студен двигател?!?
Мерси за отговора, ще търся WUR датчик.
Ако имате идея за механик който да е наясно с механичните инжекции подсказвайте.
Не мога да спя, много е дразнещо до не мога да се радвам на KR.
Ако имате идея за механик който да е наясно с механичните инжекции подсказвайте.
Не мога да спя, много е дразнещо до не мога да се радвам на KR.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Alexspade и 65 госта