След обилно разглабяне на цялото подтабло, стигнах до следното:
Крушката работи и кабела, който излиза от нея (сиво-бял) е здрав чаааак до под жабката. Или поне още там, под жабката напрежение няма.
Ключа за фаровете работи. Сигнала е от пин 12 - има 12V като се дръпне 2 пъти ключа.
Кабела там е сив.
Абсолютно всички предпазители са здрави - проверени един по един.
Сиво-белия кабел стига някъде близо до бушониерата, но след 2.5 часа зверене и яко разглабяне, така и не разбрах там ли влиза и ако да - къде!

Според АутоДата-та кабела от крушката влиза директно в ключа.
Това, разбира се, не е вярно, най-малкото защото няма как от сиво-бял (1.5кв.мм.) да стане сив (1кв.мм) без междинно прекъсване.
Според схеми от тук: http://vwts.ru/index.php?p=vw_sharan_7m някъде трябва да има датчик за поставен теглич и тогава не трябва да се пуска тази светлина. С 3-пинов куплунг.
Да, ама явно моя Сафрид е блъскан отзад и е сменяна задната врата и бронята. Теглич имаше в нишата, но дупка в бронята,както и място за закрепване няма! Съответно не виждам и такъв датчик, както и кабели за него.
Сегаааа... не, че не мога да му тегля майните и от ключа да захраня директно крушката...
Мога даже да я развържа и през реле, за да не товари ключа...
Ама що да е?!?
Та въпроса е: Къде се намира този
