Колата е с AGR мотор. Съответно турбото не е с геометрия.
Въпроса е каква е процедурата и какво се сменя/преправя, за са сложа турбо с променлива геометрия?



Golf 4 1.9TDI - смяна на турбо?
Re: Golf 4 1.9TDI - смяна на турбо?
Взимаш си турбо с променлива геометрия, купуваш и клапана дето управлява геометрията ( N75 ), намираш си комп от 110- ка или 90 но само ALH, ще ти трябват и дюзите от 110 и съответно някой да качи новите части на колата. Има заигравка около новото ЕКУ за да запали и да работи колата ти, но това е грижа на майстора ти :)
- tndrrr
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: Golf 4 1.9TDI - смяна на турбо?
В момента съм с чип и дюзи от 110к.с. Остава турбо, н75 и еку от 110.
Интеркулера на 110 по-голям ли е от този на АГР-а, че откакто сложих чипа и дюзите, лятото се спъва заради кулера.
Интеркулера на 110 по-голям ли е от този на АГР-а, че откакто сложих чипа и дюзите, лятото се спъва заради кулера.
Re: Golf 4 1.9TDI - смяна на турбо?
Чипа ще си остане в старото ЕКУ, на новото ЕКУ спокойно можеш да сложиш нов софтуер. По важно за правилната работа е да вземеш комп от кола с приблизително еднакви екстри. В смисъл ако сега си с климатик то и новия комп да е от кола с климатик. Нищо фатално няма ако има разминаване, просто по-лесно се настройва новия комп.
Съвет- намери си дюзи от 2,5тди ( 0.216) и турбо 1749 ва един грамотен софтуер и ще имаш един доста добре вървящ голф
Съвет- намери си дюзи от 2,5тди ( 0.216) и турбо 1749 ва един грамотен софтуер и ще имаш един доста добре вървящ голф
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Golf 4 1.9TDI - смяна на турбо?
Кулерите на 90 и 110 са еднакви като размер. Ако искаш да се справиш със "задъхването" в жегите, може да помислиш за някакъв челен!
- tndrrr
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 12:16
- Автомобил: VW Golf IV 2000
- Двигател: 1.9 TDI AGR
Re: Golf 4 1.9TDI - смяна на турбо?
А това ме подсеща, защо моята в момента като е около 130к.с. лятото в жегите издъхва и не върви, а примерно 131к.с. си върви добре? В помпа дюзата ли се крие отговора.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта