Много интересен среден ,РЕАЛЕН ,разход. Жокер- нито единия ,нито другия ще са с този разход ако се карат в интензивен трафик. За разликата в покупната цена даже не споменавам. Мога разбира се съвсем конкретно да сравня Шкода О2 ( 2.0тди ПД) и Голф 6 ( 1,4 170) но така освен че ще оакам темата, ще навлеза в безсмислен спор от типа бензин-дизел
И все пак бих препоръчал ТСИ особено за Б7, модел с достатъчно изчистени болежки



Passat B7 1.6 TDI 2011 г. Какво да гледам при покупка
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B7 1.6 TDI 2011 г. Какво да гледам при покупка
Последните 2 години карах въпросната Октавия 2 фейслифт с 1,6тди успоредно с Голф 6 1,4тси(122кс). Няма дори минимална база за сравнение на моторизациите, ситуацията е кон и кокошка. Хич ама хич не ме интересуват подобни коли и кой какво ще си купи, споделям този опит само в духа на форума, като място за взаимопомощ. 

-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Passat B7 1.6 TDI 2011 г. Какво да гледам при покупка
Здравейте отново,
Щом толкова ги хвалите TSI двигателите реших да се поразровя. Гледам при мен има и една интересна обява за В6 1,4 TSI EcoFuel 2010. Само дето тези 150кс ще имат як данък в Австрия. Можете ли да ми кажете нещо по конкретно за този двигател? Какъв е разходът, проблеми по двигателя, на какво да наблегна като гледам колата?
Благодаря и весело посрещане на новата година :)
Щом толкова ги хвалите TSI двигателите реших да се поразровя. Гледам при мен има и една интересна обява за В6 1,4 TSI EcoFuel 2010. Само дето тези 150кс ще имат як данък в Австрия. Можете ли да ми кажете нещо по конкретно за този двигател? Какъв е разходът, проблеми по двигателя, на какво да наблегна като гледам колата?
Благодаря и весело посрещане на новата година :)
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B7 1.6 TDI 2011 г. Какво да гледам при покупка
При 1,4TSI вероятно ще се наложи да смениш комплект ангренажна верига. Разтяга се често, познава се по съвсем отчетливото метално дрънчене на двигателя след студен старт. В БГ това обслужване не е по-различно като цена от пълен комплект ремък с ролки, не е лошо да провериш при теб колко ще струва. Този който го гледаш представлява 1,4ТСИ с турбина и компресор(двойно принудително пълнене), адаптиран за работа на газ. Турбината е по-малка от стандартната версия със 160кс, буталата и клапаните са подсилени. Като цяло сложен двигател и вероятно на огромен пробег. Иначе ако е технически изправен е супер решение. 

- AugustinerFan
- Мнения: 265
- Регистриран на: Нед 19 апр 2015 2:22
- Автомобил: Mini Cooper SD
- Двигател: 2017
- Местоположение: München
Re: Passat B7 1.6 TDI 2011 г. Какво да гледам при покупка
Аз си мислех че плащам висок данък за моя дизел в Германия - 320 евро годишно. Към 650 евро e на 150 к.с. в Австрия,как го изчисляват тези хора че ми стана интересно
? Мисля че 1.4 ТСИ имат мотор със 122 к.с.

- djankata74
- Мнения: 114
- Регистриран на: Съб 19 дек 2009 14:11
- Автомобил: ford focus
- Двигател: 1.6 dtci
- Местоположение: madrid
Re: Passat B7 1.6 TDI 2011 г. Какво да гледам при покупка
Защо не се качиш първо в едната и после в другата със сигорност беизина ще харчи повече от дизела ,да разбереш за какво става на въпрос.Така всеки дава акъл но ти ще караш колата и си знаеш наи добре 

- Кайзен
- Мнения: 1640
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Passat B7 1.6 TDI 2011 г. Какво да гледам при покупка
Потвърждение на моите наблюденияhvp800 написа:Много интересен среден ,РЕАЛЕН ,разход. Жокер- нито единия ,нито другия ще са с този разход ако се карат в интензивен трафик.
http://www.auto-motor-und-sport.de/verg ... tml?show=3
От падащото меню се избират 1.2 TSI и 1.6 TDI. Скролва се надолу и:
Разход съгласно производителя: 4,9 <-> 3,8
Разход при икономично шофиране: 5,3 <-> 4,3
Разход при нормално шофиране: 6,9 <-> 6,0
Разход при спортно шофиране: 9,1 <-> 7,8
Среден разход по време на теста: 7,0 <-> 6,0
Единствения недостатък на автомобил с 1.6 TDI е 5-степенната скоростна кутия, при условие че голяма част от километрите се минават извън града. Ако 1.6 TDI беше свързан с 6-с.к., то за мен е по-удачния избор (пред TSI) при >15 000км/год.
Двама колеги от моя отдел карат съответно Октавия и Пасат с 1.6 TDI мотор от малко над 3г. И двата автомобила са вече на над 110 000км (около 35 000км/год) и минаха за първи път TÜV без проблеми, но и двамата платиха за подготовката за прегледа + обслужване при дилърите си сметки по около 800€.
Шофьора на Пасат-а смята да кара до 200-250 хил. или 6-7г и да го сменя.
Шофьора на Октавия-та смята да кара до kaputtfahren.
В зависимост от действията на VW във връзка с Dieselgate и двамата биха се разделили с удоволствие при добра оферта за обратно изкупуване или замяна за EU-6 с разумно доплащане. И двата автомобила са посещавали сервиз освен за обслужване и заради някакви проблеми. Собствениците обаче не споделят нищо допълнително, защото друг колега с Авенсис се шегува с тях когато за пореден път ги види със заместващ автомобил от дилър.
Няколкото колеги претърпели скъпата смяна на верига и разочаровани от разход >7,0 за 1.4 TSI, не искат повече да чуват за TSI.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта