



1з проблем с Н75 не надува турбото
- ej0
- Мнения: 143
- Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: Шумен,Шумния град
1з проблем с Н75 не надува турбото
Здравейте колеги.Преди месец почнаха ядовете с клапана н75 макар,че бях го сменил миналата година.Тази година бях си инсталирал бууст метър и си надуваше 1бар пик и холда ми беше 0.9 което е супер.От Фейсбук бях видял едно ауди на части и реших да му купя н75клапана което бяха 1 към 1 мисля,че само кода на мотора му беше АГР което е с не променлива геометрия както при мойта кола.Обаче какво стана получих клапана по куриер монтирах си го не съм ресвал или изтрил предишните грешки ии хоп сега пък не надува седи си на 0.65 там някъде към 3500 оборота стабилно си пада на 0,5
(ама хич не е смещно ;д ) Проверих маркучите и бяха здрави в никакъв случай не може да съм ги объркал даже проверих чрез схема.Така обаче днес след като извадих червения маркуч като духнах и не задържаше все едно е спукано маркучето да ама не здрав си е.Какво да направя вече незнам надявам се да ми помагате.

-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: 1з проблем с Н75 не надува турбото
буксата на новия клапан същата като твоята ли е?
0,65 държи защото клапана не затваря и турбото ти се разтоварва от налягането в червения маркуч.
0,65 държи защото клапана не затваря и турбото ти се разтоварва от налягането в червения маркуч.
- ej0
- Мнения: 143
- Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: Шумен,Шумния град
Re: 1з проблем с Н75 не надува турбото
Ем буксата си беше абсолютно същата.Сега какво този клапан няма ли да ми върши работа ? Абсолютно едни и същи са...
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: 1з проблем с Н75 не надува турбото
http://www.img-share.eu/main/image_view ... pc.jpg.htm
щом си свързал правилно маркучите и не държи налягане,явно е заседнал в отворено положение и най-вероятно няма да ти върши работа.може да погледнеш и уестгейта на турбото да не е спекъл и от там да не идва проблема
щом си свързал правилно маркучите и не държи налягане,явно е заседнал в отворено положение и най-вероятно няма да ти върши работа.може да погледнеш и уестгейта на турбото да не е спекъл и от там да не идва проблема
- ej0
- Мнения: 143
- Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: Шумен,Шумния град
Re: 1з проблем с Н75 не надува турбото
Аз се съмнявам от турбото защото като духна червения маркуч имам чуството че духам напразно нищо не държи налягането тей ли трябва да е ?
- ej0
- Мнения: 143
- Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: Шумен,Шумния град
Re: 1з проблем с Н75 не надува турбото
Новия клапан си цъка. Да не е от екуто не съм изтрил грешки и т.н ?
- ej0
- Мнения: 143
- Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: Шумен,Шумния град
Re: 1з проблем с Н75 не надува турбото
Тези клапани различни ли са ?. Някой който е в час да ми каже немога да я понасям тази кола така.
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: 1з проблем с Н75 не надува турбото
http://prntscr.com/9n76hf
така ли си свързал маркучите,червения,синия и черния
така ли си свързал маркучите,червения,синия и черния
- ej0
- Мнения: 143
- Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: Шумен,Шумния град
Re: 1з проблем с Н75 не надува турбото
Да абсолютно по същия начин са свързани колега :)
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: 1з проблем с Н75 не надува турбото
А грешка записва ли? Питам защото може и дебитомера да е тръгнал и от там да минава в авариен. Напълни го с вд 40 и с клечка за зъби през металната тръбичка го раздвижи. Ако не е счупена пружинката вътре помага. Но нов е към 70 лв. Аз взех нов но от много смяни му загубих оригиналния номер и сега е с f накрая и не задържа до 1,15 както преди а до 1.05. Явно имат разлика.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73, Didaka04, Piqndurnik и 46 госта