В крайна сметка, след малко четене реших, че двигателя ще е от Г60. Скорости, пак от Г60, но от голф 2, не от пасат.
АБФ-а го върнах на пича, от който го купих, за да си го продаде на части.
Намерих цял комплект нови части за глава от Г60: клапани, пружини, повдигачи... и болтове, лагери, сегменти за буталата, почти за без пари.
Като взема двигателя, ще видя в какво състояние са буталата и цилиндрите и ако нещо ще се пили за 1 ремонт.
Единственото, за което още се колебая е дали да търся Г-ладер, Eaton от мини или да бодна едно малко турбо копресорче да надува до 1бар, защото няма да сменявам заводската електроника.
Колебая се, защото Г-ладерът 100% ще трябва да се рециклира, Eaton от мини ще иска преправяне на стойката, пътища и т.н., а на турбото ще му трябват нови колектори, промяна на електрониката задължително, нови пътища и т.н.
Една шайба на 68мм, един кадърен ремап на 1бар на изправен двигател и хубав бензин и воала, около 200 коня под капака. Предостатъчно за мен, а и въртящият момент, заради компресора ще започва от рано и ще се покачва равномерно с оборотите. Именно за това клоня към механичен компресор.
Все пак сега карам 1.4 тси 170 и звука от компресора е убийствен при ускорение.
@rough Изкушаваш ме с карбураторите, защото преди си играх с 4 карбуратора на един москвич, но след 2 дни борба с настройките и няколко зареждания на акумулатора запали и не само. Късаше си гумите, но разхода се качи над 20. Не съм го смятал, но горе долу там беше. За жалост купето изгни много и не ми се занимаваше да правя друго.
Пък и не ми се иска да става над 200 коня, че ме е страх... :D А ако взема твоя кит с този голям компрeсор да го карам на 0,8 или нещо подобно е леко тъпо. Щом итъна от мини надува спокойно на 1.2бара този предполагам няма да има проблеми и с 1.8.
И колеги, не съм спирал да чета от темите във форума. Почти всичко, което знам е научено от тук. Не искам нищо на готово тук да ми се дава. Както сами виждате, питам нещо тук, а ако някой знае и иска може да загуби 5 минути и да ми отговори. Междувременно аз си търся отговора на вапроса, който съм задал. Просто тук има няколко стотин теми и доста проекти. Дори с търсачката е трудно, понякога.
Пак казвам, това, че търся вашето внение не означава, че искам всичко наготово, нито, че сте длъжни да ми отговаряте.
Поздрави и лек ден.



Идеи и инфо за силов тутинг на Голф 3
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Идеи и инфо за силов тутинг на Голф 3
Карбораторите ги изключи ако говорим за всекидневна кола,с която да ходиш на работа и искаш нормален разход
За кутията зависи каква е офертата за мотор.
Г-60 в голф 2 или в пасат или корадо оригинално са кутия с жила и с помпа на съединител.Най лесно ще е ако намериш някой блъснат пасат направо да го вземеш целия.
Обратния съединител към които си се навил,на 1 бар няма да кара много,освен ако не правиш керамика.Под много разбирай 10 - 15 000 при положение че му раздаваш редовно газ.
За компресора всичко зависи дали ще намериш читав Г-ладер (малко трудно,но все още се намира).Най-лесно ще ти стане с него,без да преправяш нищо.
За Eaton без значение дали е от мини или мерцедес трябва да правиш планки за захващане,преправяне на пътища за налягането и евентуално задвижването с ремък.Не че е невъзможно,напротив много колеги са правили Г60 с такъв компресор,така че може да "преписваш" кой-как.
За турбо на този мотор,най-лесния и евтин вариант ти е турбо с изпускателен колектор от 1.6 ТДИ или ТД с турбина К24.Колектора пасва на главата без проблем,турбото е "просто",ти си го правиш на колко да надува,с клапана му.1 бар ги понася пре-достатъчно.Все още се намират на смешни пари от порядъка на до 120-150 лева,комплект с изпускателя.Тук трябва да преправяш турбо пътища задължително и естествено генерация след турбото,но това е друга тема.
Заводската електроника на Г60 може да понесе всичко до 0.9-1.0 бара,без значение дали си с Г-ладер,Eaton или турбо.Въпроса е някой мапер да му се занимава да я програмира.
За кутията зависи каква е офертата за мотор.
Г-60 в голф 2 или в пасат или корадо оригинално са кутия с жила и с помпа на съединител.Най лесно ще е ако намериш някой блъснат пасат направо да го вземеш целия.
Обратния съединител към които си се навил,на 1 бар няма да кара много,освен ако не правиш керамика.Под много разбирай 10 - 15 000 при положение че му раздаваш редовно газ.
За компресора всичко зависи дали ще намериш читав Г-ладер (малко трудно,но все още се намира).Най-лесно ще ти стане с него,без да преправяш нищо.
За Eaton без значение дали е от мини или мерцедес трябва да правиш планки за захващане,преправяне на пътища за налягането и евентуално задвижването с ремък.Не че е невъзможно,напротив много колеги са правили Г60 с такъв компресор,така че може да "преписваш" кой-как.
За турбо на този мотор,най-лесния и евтин вариант ти е турбо с изпускателен колектор от 1.6 ТДИ или ТД с турбина К24.Колектора пасва на главата без проблем,турбото е "просто",ти си го правиш на колко да надува,с клапана му.1 бар ги понася пре-достатъчно.Все още се намират на смешни пари от порядъка на до 120-150 лева,комплект с изпускателя.Тук трябва да преправяш турбо пътища задължително и естествено генерация след турбото,но това е друга тема.
Заводската електроника на Г60 може да понесе всичко до 0.9-1.0 бара,без значение дали си с Г-ладер,Eaton или турбо.Въпроса е някой мапер да му се занимава да я програмира.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта