Търся човек който наистина си разбира от работата и знае какво прави(има представа от логове,клапан N75,актуатор,вакуми,геометрия).
Става въпрос за влизането в авариен режим при двигателите TDI и по-точно Golf IV.
Сервиза да е в Софийска област.
Препоръчайте ми сервиз за решаване на проблема "авариен режим" при Golf IV TDI
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Re: Препоръчайте ми сервиз за решаване на проблема "авариен режим" при Golf IV TDI
°niksi° написа:Заповядай Даскале.
Първо благодаря за поканата
Второ стана така както и очаквах
Никси го познавам от 15 години и си е останал все така същия пич
Какво ли очаквах?Да си тръгна с оправена кола
Така и стана
Ако не бях отишъл можеше в най-скоро време да търся турбина.
Причината за моето пренадуване или по-точно НЕРАЗТОВАРВАНЕ беше ПРЕНАТЕГНАТ актуатор(клапана движещ геометрията).
При подмяна на този клапан има точно определено разстояние което не се ли спази се стига до аварийни режими ЕЖЕДНЕВНИ и накрая с пръснала турбина.
Никси провери всичко останало - беше наред!
Разви го ТОЧНО КОЛКОТО ТРЯБВА и турбината започна да диша нормално.
Има една поговорка "Козата си сака пръч"...така и даден проблем си сака майстор!!!
Между другото видя,че ми е скъсан тампона на скоростите и ми го смени без да съм очаквал!
Какво да ви кажа...тръгнах си с усмивка,с Голф който не бях карал отдавна с такава лекота и ускорение.
И да,ако имам някакъв проблем ПАК ще отида до София при Никси!
Защото той ги решава!
Благодаря ти от сърце,приятелю
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Препоръчайте ми сервиз за решаване на проблема "авариен режим" при Golf IV TDI
За мен лично това беше загадка как си карал досега и е имало период в който е било ОК.
Никога не глася нов /или втора ръка актуатор/ по стария защото много често те блокират в положение което може да те подведе и да се получи както се беше получило при теб - при максимално разтоварено положение турбината не разтоварва. Единствено се надявам да кара този актуатор защото ти сам видя колко вода изтече от него.
По въпроса за тампона - по-добре да го сложа на някой да го кара отколкото да замине за желязо /е твоя освен за желязо за друго не ставаше/. Радвам се че съм помогнал и клиента е доволен.
П.С. Пропусна нещо дето видях а няколко колеги не са го видели. - хехехех
Никога не глася нов /или втора ръка актуатор/ по стария защото много често те блокират в положение което може да те подведе и да се получи както се беше получило при теб - при максимално разтоварено положение турбината не разтоварва. Единствено се надявам да кара този актуатор защото ти сам видя колко вода изтече от него.
По въпроса за тампона - по-добре да го сложа на някой да го кара отколкото да замине за желязо /е твоя освен за желязо за друго не ставаше/. Радвам се че съм помогнал и клиента е доволен.
П.С. Пропусна нещо дето видях а няколко колеги не са го видели. - хехехех
Re: Препоръчайте ми сервиз за решаване на проблема "авариен режим" при Golf IV TDI
Ами да...разбития шарнир който петима с щанги проверяваха (не на подемник) без да вдигат колата на крик,ами в канал.
За актуатора нормално да е пълен с вода след като е зимно време,а и той не е капсолован.От дупката дето е оставена влиза вода и мизерия.Друг е въпроса,че при Голфа е долу ниско събирайки цялата мърсотия по пътя,докато Ауди е горе високо на чистичко.
Както и да е.Помогнал си.Актуатора ще кара.Проблема беше в регулирането му
За актуатора нормално да е пълен с вода след като е зимно време,а и той не е капсолован.От дупката дето е оставена влиза вода и мизерия.Друг е въпроса,че при Голфа е долу ниско събирайки цялата мърсотия по пътя,докато Ауди е горе високо на чистичко.
Както и да е.Помогнал си.Актуатора ще кара.Проблема беше в регулирането му
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Препоръчайте ми сервиз за решаване на проблема "авариен режим" при Golf IV TDI
Актуатора не се ли гласи по вакуум, вместо по разстояние?
По спомени - при определен вакуум трябва да почне да затваря геометрията. Или нещо подобно :) .
По спомени - при определен вакуум трябва да почне да затваря геометрията. Или нещо подобно :) .
Re: Препоръчайте ми сервиз за решаване на проблема "авариен режим" при Golf IV TDI
brum написа:Актуатора не се ли гласи по вакуум, вместо по разстояние?
По спомени - при определен вакуум трябва да почне да затваря геометрията. Или нещо подобно :) .
Незнам по какво се гласи,но 1 година при настъпване отива на 2 бара налягане горката турбинка.
И по-лошото е,че ако не върна газта си стои на 2 бара.
В момента не стига дотам и разтоварва моменталически и светкавично.
Преди беше едно чудене,едно мислене...да разтовари ли...да не разтовари ли....и докато се чуди минат 6 секунди и влезне в авариен режим.
Щом не се получава по вагком,вакуми,клапан N75....начина е ръчно чрез навиване,а в моя случая развиване на гайката.
Защото ако аз още малко се бях почудил и позабавил щях да съм не със TDI,а със SDI!!!
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта