Мнениеот Jouzev94 » Вто 19 яну 2016 0:54
Въпроса сега е дали да оставя водния...
Да кажем вече няма нужда от него поради 2 причини
Зимата подгрява маслото с циркулиращата вода/ Отпада,защото в момента турбината доволно ми го загрява.
Второто лятото охлажда маслото, до 100/110 C при температура на охл. течност 90/95 C / Това вече ще го извършва масления радиатор.
Какво се случва обаче, когато лятото колата стои на едно място и работи при външна температура 35/40 C, радиатора няма да може да навакса
с охлаждането поради причина,че няма да има обдухване само на отдаване на топлина няма да върши работа. Така температурата отново ще скача нагоре.
Ако тогава водния е наличен той, ще държи маслото от порядъка на 100/110 C + радиатора които малко или много ще отдава топлина ще се изравнят близо
с охладителната течност.
Някой да ме поправи ако греша, но възнамерявам да оставя водния.