Това е точно над клапана за обратна нафта. "Болт" с централен отвор от край до край и накрая вътре нещо като мрежа/дунапрен затапен със шайба, най-външната част от "болта" е чукнат от четири страни да не излиза шайбата. Пишат го като "въздушен отвор/клапан" (air breather). Някои помпи имат маркуче на това място.
На какво може да се дължи протичането от това място?
Има ли връзка с о-пръстенчето от другата страна на помпата - за шестограм? Тази пробка:

Няма течове и не е имало досега от друго място по помпата. Ревизирана е преди 2-3 години, доколкото разбрах.
Турбото си работи, няма промяна в динамиката на колата, просто от няколко дена започна да тече/капе и под колата става петно повече от педя за няколко минути след като спра. Естествено, разхода се вдигна. Теч/изпускане, съвсем леко, имам все още на 4 цилиндър от гайката на тръбичката за високо налягане (ако има значение).
Едно от решенията за начало е да сложа бутилка с маркуч, да събира протеклото (като на първата снимка от втората препратка долу).
П.П.
Прерових си запазените препратки към проблемите с ГНП и мисля, че стигнах до възможното решение - смяна на о-пръстенче 4мм х 1.7мм (вътрешен диаметър/дебелина) с номер 1-460-210-347.
Препратки към темите как да стигнем до въпросното уплътнение:



От прочетеното разбрах, че не би трябвало да има гориво в горната част на клапана/мембраната в горната част на ГНП-то. Теча се спирал от о-пръстенчето (4 х 1.7 мм ) под втулката за шестограм от другата страна на пробката/болта за обратна нафта (снимката горе) и евентуално от о-пръстенчето (6 х 10 х 2 мм) за оста на газта (с пружините).

Колеги, това ли е решението?