


Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не вярвам ПД при -19 на открито да запали от 1/4. Не вярвам и за дизел на 10 години + като цяло
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Разбирасе че не пали от 1/4 !!!
Моята тука в Боровец -хотела под Ястребец на открито тази сутрин - подгрявам два пъти и въртя, продължително-можеби 5, 6 оборота и припуква. Подгрявам пак и завъртам пак припуква на 5ят оборот. И на третия път запалва на 3ти оборот -4 цилиндъра комплект/пакет.
За разлика от миналата година когато палеше на 2 или 3 цилиндъра в първият момент и после стабилизираше. А и повече пъти въртях и пушеше.
Но тогава не бях месил бензин и не бях с точните подгревни свещи. Сега ми харесва !!! Нещата са много по добре.
Отлични са си направо !
А и като е смесена с бензин, нафтата -мотора работи по меко. Можеби защото цетана е по нисък, а и си набира пак доволно добре.
Майни ги тия майстори на късият разказ !
Те сменят само накладки на 100 хиляди евентуално.
Моята тука в Боровец -хотела под Ястребец на открито тази сутрин - подгрявам два пъти и въртя, продължително-можеби 5, 6 оборота и припуква. Подгрявам пак и завъртам пак припуква на 5ят оборот. И на третия път запалва на 3ти оборот -4 цилиндъра комплект/пакет.
За разлика от миналата година когато палеше на 2 или 3 цилиндъра в първият момент и после стабилизираше. А и повече пъти въртях и пушеше.
Но тогава не бях месил бензин и не бях с точните подгревни свещи. Сега ми харесва !!! Нещата са много по добре.
Отлични са си направо !
А и като е смесена с бензин, нафтата -мотора работи по меко. Можеби защото цетана е по нисък, а и си набира пак доволно добре.
Майни ги тия майстори на късият разказ !
Те сменят само накладки на 100 хиляди евентуално.

- samo_pechka
- Мнения: 8983
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
При мен принципно зимата на второто завъртане (макс три, но е много рядко и в голям студ, -20примерно ) запалва. Не държа ключа прод.време на старер, 2-3 сек. изчаквам десетина и правя втория опит. Понякога в голям студ , рано сутрин пускам фаровете за 10-15 сек да посветят, угасям ги и тогава правя опитите за палене . Не подгрявам два пъти, угасва лампата-въртя. Не слагам бензин в нафтата, само зимен дизел + двут.масло ( засега ) . Колите А4 и А6 и двете с АФН мотор.
- Крисчън
- Мнения: 147
- Регистриран на: Чет 16 юли 2015 20:19
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Момчета и аз да попитам, тъй като и при мен се появи това свирене при меката връзка като има малка дупчица. Но проблема е че там сълзи масло леко, а скоро правих турбината с нова я сменявах. Става въпрос за АВФ двигател 131 коня
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ами то като подгряваш със свещите пак се консумира много повече ток от фаровете и не е необходимо пускането им за освестване на Акуто.
Двойниятг подгрев е леко безмислен, защото така или иначе при тия -16 времето за подгрев е около 30 сек, а и след запалването подгрева продължава.
Въпреки това го правя за да ги нажежа повече и да освестя повече акуто.
Двойниятг подгрев е леко безмислен, защото така или иначе при тия -16 времето за подгрев е около 30 сек, а и след запалването подгрева продължава.
Въпреки това го правя за да ги нажежа повече и да освестя повече акуто.
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ant1ni написа:Не вярвам ПД при -19 на открито да запали от 1/4. Не вярвам и за дизел на 10 години + като цяло
За ПД незнам ама с роторна помпа моторите, преди имах Пасат АФН на кои знае колко хиляди километра понеже беше връщан и съм го пробвал на -10 с хубав акумулатор и всичко изрядно по колата и палеше на точка БЕЗ ПОДГРЯВАНЕ! Сега съм в Англия и си купих същия Пасат АФН (не напразно) Колата е на 210 000 мили или около 340 000км реални и последните два дни сутринта е -5 и него го пробвах така влизам и въртя директно като на бензинова кола и той си запали веднага.

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Свещи не ти трябват викаш .. на АФН ..
на четвърт оборот при -10 без подгряване 


Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
моя е бензинов и си пали нормално , дизеловото ми ауди PD 105hp също е палело с едно подгряване, ако всичко е наред и на -30 ще пали, това си е нещо нормално, не знам какво ги хвалите :)
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Тази сутрин подобна ситуация.....колата отново беше по същия начин и дори угасна. След досипване на гориво се оправи, но понеже беше пълен съвсем малко сипахме и малко по-бавно се оправи. Ще сменям и горивния филтър и наистина сега е момента човек даси подбере бензиностанцията.....
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DaDiablo написа:Свещи не ти трябват викаш .. на АФН ..на четвърт оборот при -10 без подгряване
Никои не карам да вярва!

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
stanimir1123 написа:DaDiablo написа:Свещи не ти трябват викаш .. на АФН ..на четвърт оборот при -10 без подгряване
Никои не карам да вярва!
И какво излиза колега, че на ротационната помпа свещите са излишни

Обаче при ПД където налягането е два пъти по високо, дори и при комън рейла е по ниско си иска подгрев ?
ПД има две помпи преди да достигне до всяка една ПД и да отиде на високото налягане в цилиндъра.
А и нафтата, каквато и да е било при -5 започва сгъстяване и без подгрев впръскана на каквото и да е налягане в цилиндара е ледена и в първият момент при компресирането си трудно достига тия 800 градуса за самозапалването си.
Ами това че след запалване на мотора свещите продължават да греят, защо ли- ами сигурно за да загряват тази ледена нафта и да стабилизират работата и на 4те цилиндъра в нормален режим докато развърти ледената нафта и се затопли поне малко.
Викаш майстор си !?
Ама в гаража и ти ли палиш на -5 или как.
- samo_pechka
- Мнения: 8983
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Последните няколко дни беше леко студено ( където съм в момента, не съм си в Бг ) -7, -9 рано сутриннта . Колата ми е навън , пали засега леко от първия път ( предполагам защото съм и с ново аку ) . Правя аналогия когато съм си в Бг , до - 10/12 градуса пали лесно.
По-надолу с леко замисляне . Вече при - 20 и надолу рано сутрин до макс третото завъртане пали ( тва със стария акумулатор , сега съм с нов на няма и три месеца ), като много често и на второто завъртане е запалвала . Свещите последно работеха, не ми остана време да ги проверя преди студа . След няколко дни се прибирам , ако заваря студ ... ще допълня как е.
По-надолу с леко замисляне . Вече при - 20 и надолу рано сутрин до макс третото завъртане пали ( тва със стария акумулатор , сега съм с нов на няма и три месеца ), като много често и на второто завъртане е запалвала . Свещите последно работеха, не ми остана време да ги проверя преди студа . След няколко дни се прибирам , ако заваря студ ... ще допълня как е.
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Никои не ангажирам, просто изказвам мнение.
Не съм човек които говори врели не кипели!
Помпа дюза не съм имал и не искам да имам, незнам как стоят там нещата с паленето на студено.
Достатъчно са минали през сервиза.
Тези твоите теорий ходи ги развивай някъде другаде, едно време като бях в казармата МТЛБ-тата на - 20 палеха на точка, не знам как са ги направили руснаците тези дизели, да не би да имаха свещи. Дизелите с директно впръскване всичко ако е изрядно- хубав акумулатор, нормална компресия, точна центровка, хубава нафта до около - 10 трябва да си запали без грижи. Друг е въпроса за предкамерните дизели.
Да, мога да кажа че съм майстор 10 години работя в автосервиз в Англия и колите които правя, след още 10 години ще са популярни в България. Мога да си взема 2,3,5 годишна или нова кола от магазина но си карам Passat AFN ;)
Не съм човек които говори врели не кипели!
Помпа дюза не съм имал и не искам да имам, незнам как стоят там нещата с паленето на студено.
Достатъчно са минали през сервиза.
Тези твоите теорий ходи ги развивай някъде другаде, едно време като бях в казармата МТЛБ-тата на - 20 палеха на точка, не знам как са ги направили руснаците тези дизели, да не би да имаха свещи. Дизелите с директно впръскване всичко ако е изрядно- хубав акумулатор, нормална компресия, точна центровка, хубава нафта до около - 10 трябва да си запали без грижи. Друг е въпроса за предкамерните дизели.
Да, мога да кажа че съм майстор 10 години работя в автосервиз в Англия и колите които правя, след още 10 години ще са популярни в България. Мога да си взема 2,3,5 годишна или нова кола от магазина но си карам Passat AFN ;)
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Тези мои теории са практиката и принципа на работа на ТДИ -директно впръскване. Всичките имат свещи !!! Това че ТДИ пали и без свещи на студ е факт, но става доста по трудно и с клизма.
Ако ротационната помпа пали без свещи на -5, от 1/4, то ПД ще пали от 1/8. Но ти си майстор и трябва да си наясно с това.
Та и аз мога да ти кажа на теб колега Майстор - тия теории си ги развивай другаде, защото на практика хората палят с изправни свещи при тези ниски температури, а ти си този които твърди че те не са необходими дори при -5 !?
Та твоето е недоказано твърдение, а моето си е чиста практика и реален принцип на работа на подгревната система на ТДИ !!!
Какво ти си омагьосал и правиш там в тази обратна държава си е лично твое извращение ! Те там много много не знам да ремонтират таратайки, а направо ни ги пробутват и купуват нови !!!
И моят майстор като дойде зимата започва да сменя доста подгревни свещи профилактично- хората го искат. Защо ли.
Ако ротационната помпа пали без свещи на -5, от 1/4, то ПД ще пали от 1/8. Но ти си майстор и трябва да си наясно с това.
Та и аз мога да ти кажа на теб колега Майстор - тия теории си ги развивай другаде, защото на практика хората палят с изправни свещи при тези ниски температури, а ти си този които твърди че те не са необходими дори при -5 !?
Та твоето е недоказано твърдение, а моето си е чиста практика и реален принцип на работа на подгревната система на ТДИ !!!
Какво ти си омагьосал и правиш там в тази обратна държава си е лично твое извращение ! Те там много много не знам да ремонтират таратайки, а направо ни ги пробутват и купуват нови !!!
И моят майстор като дойде зимата започва да сменя доста подгревни свещи профилактично- хората го искат. Защо ли.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта