Голф 4 1.4 - проблеми с нагревател,врата,задна чистачка
Голф 4 1.4 - проблеми с нагревател,врата,задна чистачка
Купих си въпросната кола,но имам 3 дребни ама дразнещи проблема . Копчето за нагревателя на задното стъкло постоянно свети и предполагам,че постоянно работи.Задната чистачка не работи обаче пък хвърля вода и последния проблем е ,че на таблото постоянно свети лампа за отворена врата . Колата е с 2 врати ако има значение . Някой имал ли е такива проблеми и как ги е решил ?
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Голф 4 1.4 - проблеми с нагревател,врата,задна чистачка
Възможно е всичко това да се дължи на оголени кабели в маншона м/у купето и задната врата.Търсачката.
Re: Голф 4 1.4 - проблеми с нагревател,врата,задна чистачка
Уж го гледах този маншон ,но е здрав . Странно ! А копчето за нагревателя трябва ли постоянно да свети или само когато е включен ? И ако е бил постоянно включен някога (съмнявам се за залепени пластини на копчето) може ли да е изгорял защото ми направи впечатление ,че копчето си свети постоянно,но той при нито едното от двете положения на копчето не заработи !
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Голф 4 1.4 - проблеми с нагревател,врата,задна чистачка
Маншона външно може да е здрав,но кабелите в него да са прекъснати.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.4 - проблеми с нагревател,врата,задна чистачка
Отвори и двата маншона и си виж кабелите! Аз предната седмица го ядих с тия кабели почети всички бяха или оголени или няправо скъсани!
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Голф 4 1.4 - проблеми с нагревател,врата,задна чистачка
При включени светлини копчето за отопление на задното стъкло(заедно със всички копчета около него) свети с червена светлина.При включване -копчето светва с жълта светлина и остава с около милиметър навътре.
А за да се проверят кабелите В маншона,то той трябва да се издърпа в някоя посока спрямо тях. 


Re: Голф 4 1.4 - проблеми с нагревател,врата,задна чистачка
Не знам ама тоя кръпел гори масло . По принцип съм го взел да се возя-нищо сериозно не очаквам от него т.е. е до дотрошване ама мислейки се спрях на няколко възможни причини и на според това което видях . Първо,че май не пуши а го изхвърля около капачката за доливане . Също така е омазнен трипътника на картерната вентилация та си мисля да не е за смяна филтъра на маслото и да е задръстен или знам ли и да не циркулира правилно маслото . Второ ,че маслото с което е карана колата е 5/30 и май от отдавна не е сменяно защото свети сервиза на таблото . Чудя се дали ако не го сменя с 15/40 нема да се "запуши" малко това масло или поне да гори по-малко . Като цяло колата е на 160 000 реални километра и двигателя не се чува да работи ,а като отворя капака не се вижда да се помръдва даже докато работи . Аз за това го взех даже - заради работата на двигателя , но се чудя къде отива маслото . Карам колкото карам и като вдигна капака е омаслено около капачката за доливане . Иначе не пуши през ауспуха поне доколкото гледах .
Забравих да кажа,че при отворена капачка на маслото едвам полъхва въздух - при извадена пръчка за маслото пак така .
Обаче за около 200км долях 500-600 мл . Лампата за маслото не свети постоянно ,а само писка 3 пъти и спира и след 10км пак така . Проверих да не е датчик като спрях колата - пуших една цигара да има време да се стече маслото и го премерих и пръчката беше суха преди да долея тези 500-600мл .
Забравих да кажа,че при отворена капачка на маслото едвам полъхва въздух - при извадена пръчка за маслото пак така .
Обаче за около 200км долях 500-600 мл . Лампата за маслото не свети постоянно ,а само писка 3 пъти и спира и след 10км пак така . Проверих да не е датчик като спрях колата - пуших една цигара да има време да се стече маслото и го премерих и пръчката беше суха преди да долея тези 500-600мл .
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.4 - проблеми с нагревател,врата,задна чистачка
bmwww написа: Чудя се дали ако не го сменя с 15/40 нема да се "запуши" малко това масло или поне да гори по-малко . .
Тц,нема да стане номера.
Изчисти му картерната вентилация на тоа асматик,че иде студ.Ше замръзне пустиняко и ше повръне маслото.
Re: Голф 4 1.4 - проблеми с нагревател,врата,задна чистачка
Как да я изчистя ? А възможно ли е да е запушено някъде и да го изхвърля или си го гори ?
Понеже мисля да ида да го сменя та ако сложа направо 15/40 да не се пресече нещо като сега е с 5/30 ?
Е сега намерих бележка за смяна на масла и филтри на колата от 2012 година
Надявам се да не е била последната такава . Ако се окаже,че е била тогава все пак , може ли защото е старо маслото да го гори така "хубаво" ?
Понеже мисля да ида да го сменя та ако сложа направо 15/40 да не се пресече нещо като сега е с 5/30 ?
Е сега намерих бележка за смяна на масла и филтри на колата от 2012 година

-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.4 - проблеми с нагревател,врата,задна чистачка
bmwww написа:Как да я изчистя ? ?
Виж в раздела за Поло,там този двигател е доста масов.
Имаше тема за този проблем.
С 15/40 няма да решиш проблема.Ще въртиш повече,докато запали,защото при тези температури,които очакваме в района...
Аз съм с 10/40,и сутрините в началото на годината почукваха повдигачите.
Re: Голф 4 1.4 - проблеми с нагревател,врата,задна чистачка
Смених маслото и лампата вече не свети . Надявам се да е било от старо масло . Пак сложих 5w40 и за сега няма ядове . Манщона отзад на багажника като го отворих намерих 3 скъсани кабела . Два дебели и един тънък . Преполагам дебелите са за нагревателя ,а тънкия за чистачката . Не съм ги оправял още .
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.4 - проблеми с нагревател,врата,задна чистачка
Поне ги изолирай.
Re: Голф 4 1.4 - проблеми с нагревател,врата,задна чистачка
Свързах ги кабелите и проверих бушоните . Три бяха изгорели - нагревател на задното стъкло , запалка и задна чистачка . След като ги смених нагревателя тръгна ,но чистачката не . Да не би да е изгоряло моторчето ? Лесно ли се сменя ако е изгоряло ?
Между другото чистачката си я въртя съвсем спокойно.т.е. не е блокирала оста както чета тук във форума някои теми по този въпрос . Също така не се чува да идва ток до нея , а смених бушона . Та затова мисля,че моторчето е изгоряло .
Сега ходих и гледах за релета ама като отворих предния капак едно реле не видях . Къде се намират релетата на тая кола ?
Между другото чистачката си я въртя съвсем спокойно.т.е. не е блокирала оста както чета тук във форума някои теми по този въпрос . Също така не се чува да идва ток до нея , а смених бушона . Та затова мисля,че моторчето е изгоряло .
Сега ходих и гледах за релета ама като отворих предния капак едно реле не видях . Къде се намират релетата на тая кола ?
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Голф 4 1.4 - проблеми с нагревател,врата,задна чистачка
Релетата са точно над педалите.
Ами то с тока винаги е така-ни се чува,ни се вижда.Ала ако те докопа 
.Също така не се чува да идва ток до нея



Re: Голф 4 1.4 - проблеми с нагревател,врата,задна чистачка
Ебати колата нацелих тоя път
Като карам с ниска скорост на голяма предавка т.е. градско по светофарите писка лампата за маслото 3 пъти и след това си мига без звук ,а като карам извън града на 3000 оборота не се показва . Много странно,а даже не мога да го хвана гори ли масло или не . Вече като спра на паркинга на някой магазин съм оттренирал да гледам и маслото - то ми стана навик
и уж си е в нормата . Сега пък отивам , паля и ми светва лампата за вода . Слизам ,отварям капака и гледам казанчето е празно . Помислих си,че съм изгорил гарнитура - пълня го и гледам на работещ двигател водата в него и тя не мръдва . Къде е отишла тая вода не знам . Сутринта карах около 40 км и немаше проблеми - нито е загревала ,нито нищо . Оставих я пред нас и не е пипана до преди малко . Сега съм малко шах мат . Ако карам под 3000 оборота свети лампата за маслото , ако карам на или над 3000 изчезва водата . И все пак къде са тия релета за задната чистачка ? ?


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 151 госта