Не съм мерил компресия, че на тия студове не ми се тормози акумулатора.
Гъста, ръждива пяна в разширителния съд.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Гъста, ръждива пяна в разширителния съд.
Смених наскоро двигателя и единствения дерт е, че прави тая пяна в казанчето. Знам, че се получава когато духа - най често от гарнитурата на главата, но нито надува маркучите, нито губи течност, нито има бял дим през ауспуха. Можели да е от нещо друго тая гадост? 
Не съм мерил компресия, че на тия студове не ми се тормози акумулатора.
Не съм мерил компресия, че на тия студове не ми се тормози акумулатора.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Гъста, ръждива пяна в разширителния съд.
а антифриз ли има в системата?
тоя новия двигател ако е стоял свален дълго време е нормално да натрупа ръждица и сега се е отделила,една промивка на системата да се изчисти от боклуците няма да е лошо.
тоя новия двигател ако е стоял свален дълго време е нормално да натрупа ръждица и сега се е отделила,една промивка на системата да се изчисти от боклуците няма да е лошо.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Гъста, ръждива пяна в разширителния съд.
Нов е антифриза. Не ме притеснява ръждивото, а пяната. Принципно двигателя се беше килнал и му беше изтекло маслото, евентуално може да е попаднало някакси в охладителната система.
Довечера ще замеря компресията, но ми мирише, че е тръгнала гарнитура в ранен стадии.
Довечера ще замеря компресията, но ми мирише, че е тръгнала гарнитура в ранен стадии.
-
Zdravko Zankov
- VW експерт

- Мнения: 13545
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Гъста, ръждива пяна в разширителния съд.
Нямаш проблем,това е ръжда.
Промиване на системата,иначе ще запушиш и радиаторчето на парното.
И задължително хубав антифриз.
Аз имах същия проблем.
Промиване на системата,иначе ще запушиш и радиаторчето на парното.
И задължително хубав антифриз.
Аз имах същия проблем.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Гъста, ръждива пяна в разширителния съд.
Компресията е еднаква на всички цилиндри. Дано наистина е ръжда само.
-
Zdravko Zankov
- VW експерт

- Мнения: 13545
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Гъста, ръждива пяна в разширителния съд.
Източи тая гняс и сипи дейонизирана вода.
Остави я да работи,да загрее хубаво.И я източи.
Остави я да работи,да загрее хубаво.И я източи.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Гъста, ръждива пяна в разширителния съд.
Може би не е лоша идея и да се сложи една добавка за почистване на охладителната система - такава, с която работи известно време, след което източваш водата/антифриза и наливаш нов антифриз.
Принципно тръгнала ръжда в мотора трудно се спира - все ще си остане известно количество.
Имаш ли парно?
Принципно тръгнала ръжда в мотора трудно се спира - все ще си остане известно количество.
Имаш ли парно?
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Гъста, ръждива пяна в разширителния съд.
най добре откачаш тънкия маркуч от казанчето да тече на земята а отвора на казанчето дето е за тънкия маркуч го запушваш и от някоя чешма с маркуч започваш да наливаш в казанчето докато през тънкия маркуч не почне да излиза чиста вода
през това време двигателя да си работи за да циркулира водата в системата
а за по лесно първоначално може да откачиш долния маркуч на радиатора примерно а излезе по голям обем от старата течност по бързо
през това време двигателя да си работи за да циркулира водата в системата
а за по лесно първоначално може да откачиш долния маркуч на радиатора примерно а излезе по голям обем от старата течност по бързо
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Гъста, ръждива пяна в разширителния съд.
Не ми е проблем да промия системата, не един път съм го правил, проблема е че не ми се сменява гарнитура на главата и дано не се наложи скоро. Благодаря за отговорите.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Гъста, ръждива пяна в разширителния съд.
E ако не надува и не смесва масло с охладителна течност, няма нужда да сменяш гарнитура.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Гъста, ръждива пяна в разширителния съд.
За сега. 
На другата семейна кола преди месец й издуха гарнитурата и имаше точно такава пяна, за това ме е страх.(Не, че е кой знае колко страшно сменяването на гарнитурата, но...)

На другата семейна кола преди месец й издуха гарнитурата и имаше точно такава пяна, за това ме е страх.(Не, че е кой знае колко страшно сменяването на гарнитурата, но...)
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта